1 min. doba čtení

Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)

V našem studiu jsme tentokrát neměli jen nového hosta, ale také moderátorku. Do Ecommerce Bridge přijela ostřílená marketérka Adriana Hurbych, CMO značky Footshop. V rozhovoru se dozvíte, jak postupovat při byznysu s vlastní značkou, co musíte udělat, abyste uspěli v záplavě konkurence, v čem jsou výprodeje výhodné a v čem naopak, nebo jaké plány mají ve společnosti do budoucna. Více nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Adam Cvik, CEO Bloom Robbins.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
https://youtu.be/BIYu-XZk_4Y
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 02:29 Proč právě vlastní značka a proč vlasy?
      • 04:44 Jaký je rozdíl mezi budováním vlastní značky a přeprodejem?
      • 08:24 Jak se daří společnosti Bloom Robbins tak rychle růst?
      • 10:52 Lze růst škálovat i do různých marketingových kanálů?
      • 14:09 Dělali by rebranding stejně se současnými vědomostmi?
      • 17:15 Co je největší překážka v růstu malých a středních firem?
      • 20:44 Kolik % momentálně investují do marketingu?
      • 23:53 Co změnili za poslední období, že tak rostou?
      • 25:10 Jak pracují ve společnosti s výprodeji?
      • 28:26 Pomáhá v tržbách fyzická dostupnost produktů?
      • 30:13 Plány do budoucnosti?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+