2 min. doba čtení

Answear.com se vrací na Ukrajinu

Společnost Answear.com obnovila svou činnost na ukrajinském trhu. Po fázi zkušebních objednávek společnost obnovila pravidelný prodej v celé zemi, s výjimkou jihovýchodní části Ukrajiny, kde stále probíhají válečné akce.

Answear.com se vrací na Ukrajinu

Společnost vyřizuje pouze předplacené objednávky

Answear.com se po více než dvouměsíční přestávce vrátil na ukrajinský trh. Společnost začala vyřizovat objednávky v celé zemi s výjimkou regionů, kde probíhají vojenské akce. V současné době společnost vyřizuje pouze předplacené objednávky.

“Jsme rádi, že se situace na naší východní hranici v posledních týdnech výrazně zlepšila. Vidíme, že západní část země se postupně vrací do normálu, lidé se začínají vracet ke svým každodenním povinnostem, život se pomalu vrací do stavu před válkou. Proto jsme se rozhodli obnovit naše aktivity na ukrajinském trhu, jak nás k tomu vyzvaly ukrajinské úřady. Na začátku jsme zahájili zkušební prodej a nyní vyřizujeme pravidelné objednávky. Vidíme zájem ukrajinského obyvatelstva, ale je příliš brzy na to, abychom mohli posoudit, do jaké míry válka ovlivnila spotřebitelské chování Ukrajinců,” komentuje Krzysztof Bajołek, generální ředitel Answear.com.

Answear se snaží pomáhat i prakticky

Společnost se snaží pomáhat obyvatelstvu různými formami, a to jak formou finančních darů, tak praktickou pomocí v podobě oblečení pro uprchlíky nebo zásilek nejpotřebnějších věcí (včetně spacáku, powerbank, termoprádla). Kancelář ve Lvově stále funguje a od začátku konfliktu pomohla poskytnout pomoc ve výši více než 170 000 eur.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+