2min. doba čtení

Answear.com se vrací na Ukrajinu

Společnost Answear.com obnovila svou činnost na ukrajinském trhu. Po fázi zkušebních objednávek společnost obnovila pravidelný prodej v celé zemi, s výjimkou jihovýchodní části Ukrajiny, kde stále probíhají válečné akce.

Answear.com se vrací na Ukrajinu

Společnost vyřizuje pouze předplacené objednávky

Answear.com se po více než dvouměsíční přestávce vrátil na ukrajinský trh. Společnost začala vyřizovat objednávky v celé zemi s výjimkou regionů, kde probíhají vojenské akce. V současné době společnost vyřizuje pouze předplacené objednávky.

“Jsme rádi, že se situace na naší východní hranici v posledních týdnech výrazně zlepšila. Vidíme, že západní část země se postupně vrací do normálu, lidé se začínají vracet ke svým každodenním povinnostem, život se pomalu vrací do stavu před válkou. Proto jsme se rozhodli obnovit naše aktivity na ukrajinském trhu, jak nás k tomu vyzvaly ukrajinské úřady. Na začátku jsme zahájili zkušební prodej a nyní vyřizujeme pravidelné objednávky. Vidíme zájem ukrajinského obyvatelstva, ale je příliš brzy na to, abychom mohli posoudit, do jaké míry válka ovlivnila spotřebitelské chování Ukrajinců,” komentuje Krzysztof Bajołek, generální ředitel Answear.com.

Answear se snaží pomáhat i prakticky

Společnost se snaží pomáhat obyvatelstvu různými formami, a to jak formou finančních darů, tak praktickou pomocí v podobě oblečení pro uprchlíky nebo zásilek nejpotřebnějších věcí (včetně spacáku, powerbank, termoprádla). Kancelář ve Lvově stále funguje a od začátku konfliktu pomohla poskytnout pomoc ve výši více než 170 000 eur.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Lacoste považuje svůj virtuální projekt za ambiciózní a nabízí pohlcující interaktivní cestu, která podle značky znamená „znovuobjevení elektronického obchodu“. Ať už to znamená cokoliv, Lacoste nastoupila do vlaku, ve kterém už jedou Gucci, Adidas a další.

Redakce Redakce
Přečíst článek