1 min. doba čtení

10 trhů online prodeje elektrosoučástek s obratem 29 milionů €. (Jozef Verbovský – SOS electronic)

Tradiční slovenská společnost SOS electronic byla založena ještě v 90. letech. Od té doby už mají nové majitele, působí na několika významných trzích po Evropě a každoročně počítají multimilionové obraty. Jak u nich probíhá proces prodeje a komunikace se zákazníky, zda se věnují také sociálním sítím a jaký význam mají pro ně veletrhy nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Jozef Verbovský, CMO SOS electronic.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

          • 01:22 Co vlastně dělá SOS electronic?
          • 03:03 Za poslední roky zaznamenaly raketový růst, čím to je?
          • 04:54 Kolik z celkového obratu tvoří online prodej?
          • 07:57 Jak probíhá celý proces prodeje ve společnosti?
          • 09:11 Kolik dělá Slovensko a kolik ostatní země?
          • 10:10 Co je konkurenční výhoda společnosti?
          • 14:36 Co se očekává pro rok 2024?
          • 16:10 Jak se společnost prezentuje na veletrzích?
          • 23:56 Bestsellery v tomto segmentu?
          • 25:37 B2B vs B2C
          • 26:17 Jaké marketingové kanály využívají?
          • 30:14 Nakolik hrotí sociální sítě?
          • 32:51 Jak vypadá jejich e-shop po technické stránce?
          • 36:48 Jak řeší SEO v rámci zahraničí?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)
1 min. doba čtení

Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)

Problém s motivací zaměstnanců je dobře známý. I přes veškeré úsilí vedení nemusí podřízení vnímat věci stejně. Pokud však zvládnete náborový proces správně, máte větší šanci na vzájemnou spokojenost. Zda lze motivované lidi odfiltrovat už při pohovoru, jak řeší nejen kompatibilitu, ale i reálné výsledky, a co skutečně pohání lidi v práci, nám prozradil Martin […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+