1min. doba čtení

Števo Eisele, slovenský F1 influencer vypráví o tom, jak přistupuje k online komunitě a obsahu

Sportovním fanouškům, zejména F1 a fotbalu, Števa Eiseleho určitě není třeba představovat. Úspěšný slovenský komentátor a moderátor si vedle práce, která ho naplňuje, vybudoval i solidní vlastní značku, tvoří podcasty a působí i jako influencer. V interview nám ochotně prozradil, jak se stal tím, čím je dnes.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovoru se dozvíte:

    • 01:15 Jak Števo Eisele odstartoval svou vedlejší dráhu influencera?
    • 04:26 Kolik followerů má v současnosti a jak mu fungují spolupráce?
    • 07:27 Kdy a jak objevil potenciál TikToku?
    • 11:11 Funguje mu na sociálních sítích lépe F1 nebo fotbal?
    • 13:42 Za jaký typ influencera se považuje?
    • 15:37 Proč blokuje lidi na svých profilech?
    • 19:06 Jakým způsobem přistupují Števo Eisele a Josef Král k monetizaci?
    • 24:05 Podle čeho si vybírají influencerské spolupráce?
    • 26:24 Jak vznikl a jak se daří jeho merchandisingu?
    • 31:09 Jak se vyvíjí zájem o F1 v čase?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)
2min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jak SME.sk získalo 60 tisíc digitálních předplatitelů? (Peter Nagy, Petit Press)
2min. doba čtení

Jak SME.sk získalo 60 tisíc digitálních předplatitelů? (Peter Nagy, Petit Press)

Za kvalitu se platí a pomalu se tento úzus dostává i do digitálního prostředí. Vždyť ne nadarmo se považují věci zadarmo za méně kvalitní. U novinářů to platí dvojnásob, protože pokud nemá vydavatelství za sebou externí zdroje, musí si na sebe vydělat samo, aby mohlo vykonávat kvalitní práci. Jak to s předplatným ve SMEčku funguje, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+