1min. doba čtení

Števo Eisele, slovenský F1 influencer vypráví o tom, jak přistupuje k online komunitě a obsahu

Sportovním fanouškům, zejména F1 a fotbalu, Števa Eiseleho určitě není třeba představovat. Úspěšný slovenský komentátor a moderátor si vedle práce, která ho naplňuje, vybudoval i solidní vlastní značku, tvoří podcasty a působí i jako influencer. V interview nám ochotně prozradil, jak se stal tím, čím je dnes.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovoru se dozvíte:

    • 01:15 Jak Števo Eisele odstartoval svou vedlejší dráhu influencera?
    • 04:26 Kolik followerů má v současnosti a jak mu fungují spolupráce?
    • 07:27 Kdy a jak objevil potenciál TikToku?
    • 11:11 Funguje mu na sociálních sítích lépe F1 nebo fotbal?
    • 13:42 Za jaký typ influencera se považuje?
    • 15:37 Proč blokuje lidi na svých profilech?
    • 19:06 Jakým způsobem přistupují Števo Eisele a Josef Král k monetizaci?
    • 24:05 Podle čeho si vybírají influencerské spolupráce?
    • 26:24 Jak vznikl a jak se daří jeho merchandisingu?
    • 31:09 Jak se vyvíjí zájem o F1 v čase?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
2min. doba čtení

Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Věčný boj mezi tím, zda mít interní tým, agenturu, nebo nebodaj spoléhat na freelancera, je stále v kurzu. Každá ze jmenovaných možností má své výhody i nevýhody. Jako zákazník byste si měli umět vyhodnotit, co se vám nejvíce vyplatí a samozřejmě i trošku této práci rozumět, pokud nechcete zůstat oklamáni… Kdy je vhodné mít interní […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+