Jak „vyprodat“ svůj e-shop a získat výhodu oproti konkurenci? (Mudrovačka)
Odlišit se se svým e-shopem v silném konkurenčním prostředí, jaké máme v Čechách nebo na Slovensku, není jednoduché. Nestačí kráčet pouze vyšlapanými cestičkami. Musíte dělat něco, co nedělá nikdo jiný. Musíte svůj e-shop umět prodat i sami. Jak na to? Poradíme vám v první části našeho nového formátu „Mudrovačka“.
Digitální reklama prochází výraznými změnami. Klíčovým faktorem úspěchu je schopnost oslovovat relevantní publikum prostřednictvím moderních technologií, jako je umělá inteligence, a pokročilých formátů reklamy. Důraz se přesouvá z kvantity na kvalitu – namísto slepého honění prokliků je důležitější viditelnost reklam a jejich zapamatovatelnost. Efektivní kampaně vyžadují správnou práci s daty, jejichž analýza umožňuje informované rozhodování, […]
Billboardy a celkově OOH plochy jsou jedním z kontroverzních témat. Samozřejmě jde o vizuální smog a celkové přeplnění veřejného prostoru těmito poutači. Ale v marketingovém mixu mají stále své pevné místo a pro některé společnosti umí být klíčové. Zda jsou billboardy stále dobrý komunikační kanál, kdy začaly do OOH přicházet online firmy a jak si […]