1min. doba čtení

Jak „vyprodat“ svůj e-shop a získat výhodu oproti konkurenci? (Mudrovačka)

Odlišit se se svým e-shopem v silném konkurenčním prostředí, jaké máme v Čechách nebo na Slovensku, není jednoduché. Nestačí kráčet pouze vyšlapanými cestičkami. Musíte dělat něco, co nedělá nikdo jiný. Musíte svůj e-shop umět prodat i sami. Jak na to? Poradíme vám v první části našeho nového formátu „Mudrovačka“.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

Dozvíte se:

  • 00:57 Jak by měl e-shop prodávat sám sebe?
  • 03:30 Nabídněte konkrétním značkám „balíček“ s přidanou hodnotou.
  • 07:02 Co je zajímavá přidaná hodnota a co za ni můžete získat?
  • 10:06 Jak oslovit správné lidi z konkrétních značek a společností?
  • 15:04 Které značky byste si měli získat jako první?
  • 16:40 Shrnutí na závěr

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1min. doba čtení

LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociální síť LinkedIn slouží zejména k profesionálnímu spojování se s lidmi z podobných oblastí. Dokáže na ní ale uspět i B2C e-shop? A Měl by tam vůbec být? LinkedIn je takový, jak si jej postavíte a může být velmi užitečný. Jak jej dokážete využít pro vaše podnikání, i když prodáváte klasické produkty, co nejvíce z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
1min. doba čtení

Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Při vývoji nového webu se často dělají podobné chyby. Trvání na vlastních prvcích bez předchozí konzultace či nerealistické časové i finanční nároky jsou na denním pořádku. Jak by měl proces tvorby nového webu či e-shopu vypadat, kteří lidé z firmy by se do procesu měli zapojit a zda je nějaký magický obecný checklist, díky kterému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+