1 min. doba čtení

Jak „vyprodat“ svůj e-shop a získat výhodu oproti konkurenci? (Mudrovačka)

Odlišit se se svým e-shopem v silném konkurenčním prostředí, jaké máme v Čechách nebo na Slovensku, není jednoduché. Nestačí kráčet pouze vyšlapanými cestičkami. Musíte dělat něco, co nedělá nikdo jiný. Musíte svůj e-shop umět prodat i sami. Jak na to? Poradíme vám v první části našeho nového formátu „Mudrovačka“.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

Dozvíte se:

  • 00:57 Jak by měl e-shop prodávat sám sebe?
  • 03:30 Nabídněte konkrétním značkám „balíček“ s přidanou hodnotou.
  • 07:02 Co je zajímavá přidaná hodnota a co za ni můžete získat?
  • 10:06 Jak oslovit správné lidi z konkrétních značek a společností?
  • 15:04 Které značky byste si měli získat jako první?
  • 16:40 Shrnutí na závěr

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)
2 min. doba čtení

Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)

Digitální reklama prochází výraznými změnami. Klíčovým faktorem úspěchu je schopnost oslovovat relevantní publikum prostřednictvím moderních technologií, jako je umělá inteligence, a pokročilých formátů reklamy. Důraz se přesouvá z kvantity na kvalitu – namísto slepého honění prokliků je důležitější viditelnost reklam a jejich zapamatovatelnost. Efektivní kampaně vyžadují správnou práci s daty, jejichž analýza umožňuje informované rozhodování, […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Billboardy a e-commerce? Jedna z cest ke kvalitnímu brandingu a komunikaci (Ivan Peller, Nubium)
1 min. doba čtení

Billboardy a e-commerce? Jedna z cest ke kvalitnímu brandingu a komunikaci (Ivan Peller, Nubium)

Billboardy a celkově OOH plochy jsou jedním z kontroverzních témat. Samozřejmě jde o vizuální smog a celkové přeplnění veřejného prostoru těmito poutači. Ale v marketingovém mixu mají stále své pevné místo a pro některé společnosti umí být klíčové. Zda jsou billboardy stále dobrý komunikační kanál, kdy začaly do OOH přicházet online firmy a jak si […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+