1min. doba čtení

Jak „vyprodat“ svůj e-shop a získat výhodu oproti konkurenci? (Mudrovačka)

Odlišit se se svým e-shopem v silném konkurenčním prostředí, jaké máme v Čechách nebo na Slovensku, není jednoduché. Nestačí kráčet pouze vyšlapanými cestičkami. Musíte dělat něco, co nedělá nikdo jiný. Musíte svůj e-shop umět prodat i sami. Jak na to? Poradíme vám v první části našeho nového formátu „Mudrovačka“.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

   

Dozvíte se:

  • 00:57 Jak by měl e-shop prodávat sám sebe?
  • 03:30 Nabídněte konkrétním značkám „balíček“ s přidanou hodnotou.
  • 07:02 Co je zajímavá přidaná hodnota a co za ni můžete získat?
  • 10:06 Jak oslovit správné lidi z konkrétních značek a společností?
  • 15:04 Které značky byste si měli získat jako první?
  • 16:40 Shrnutí na závěr

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ovládnou e-commerce marketplaces? Jak se v nich orientovat a vytěžit maximum! (Radek Klouda – Baselinker)
2min. doba čtení

Ovládnou e-commerce marketplaces? Jak se v nich orientovat a vytěžit maximum! (Radek Klouda – Baselinker)

V posledních měsících nad e-commerce visí strašák jménem marketplaces. V extrémních případech někteří předpovídají úplný zánik klasických e-shopů a přechod jen na tato tržiště. Zatím to naštěstí tak hrozné není a vypadá to tak, že ani nebude. Jak to tedy bude vypadat s tržištěmi o pár let, jestli budou základem pro každý e-shop a jak […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+