|
1 min. doba čtení

Jak se z pohledu společnosti zapojit do školení a usnadnit přijímání zaměstnanců? (Jaroslav Vojtechovský, Digitální univerzita)

Jak by měly firmy postupovat při vzdělávání nových lidí, nám v tomto díle magazínu Ecommerce Bridge prozradil Jaroslav Vojtěchovský, zakladatel a šéf Digitální univerzity. Nechte se inspirovat.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Týdenní podcast UPdate

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:10 Do výuky na vysokých školách se často zapojují marketingové společnosti. Jaký je tento trend? Zapojují se stále více?
  • 03:21 Proč by se vůbec měla firma zapojit do vzdělávání?
  • 04:07 Co by měla firma udělat, aby si získala pozornost? Aby nebyla jen no name firmou při hledání lidí?
  • 05:23 Co si myslíš o „stážistech“ nebo brigádnickém programu? Má to pro firmu smysl?
  • 09:45 Co může firma od stážisty očekávat? A jak k němu přistupovat?
  • 14:28 Máte nějakou zpětnou vazbu od firem, co tím získaly?
  • 15:41 Čo je podľa teba základ úspechu pre firmu pri hľadaní marketérov? Ako robiť “HR branding” aby našli tých najlepších marketérov?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Rozhovor vznikl ve spolupráci s Digitální univerzitou.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet