1 min. doba čtení

Jak se z pohledu společnosti zapojit do školení a usnadnit přijímání zaměstnanců? (Jaroslav Vojtechovský, Digitální univerzita)

Jak by měly firmy postupovat při vzdělávání nových lidí, nám v tomto díle magazínu Ecommerce Bridge prozradil Jaroslav Vojtěchovský, zakladatel a šéf Digitální univerzity. Nechte se inspirovat.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Týdenní podcast UPdate

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:10 Do výuky na vysokých školách se často zapojují marketingové společnosti. Jaký je tento trend? Zapojují se stále více?
  • 03:21 Proč by se vůbec měla firma zapojit do vzdělávání?
  • 04:07 Co by měla firma udělat, aby si získala pozornost? Aby nebyla jen no name firmou při hledání lidí?
  • 05:23 Co si myslíš o “stážistech” nebo brigádnickém programu? Má to pro firmu smysl?
  • 09:45 Co může firma od stážisty očekávat? A jak k němu přistupovat?
  • 14:28 Máte nějakou zpětnou vazbu od firem, co tím získaly?
  • 15:41 Čo je podľa teba základ úspechu pre firmu pri hľadaní marketérov? Ako robiť “HR branding” aby našli tých najlepších marketérov?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Rozhovor vznikl ve spolupráci s Digitální univerzitou.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+