1min. doba čtení

Jak se z pohledu společnosti zapojit do školení a usnadnit přijímání zaměstnanců? (Jaroslav Vojtechovský, Digitální univerzita)

Jak by měly firmy postupovat při vzdělávání nových lidí, nám v tomto díle magazínu Ecommerce Bridge prozradil Jaroslav Vojtěchovský, zakladatel a šéf Digitální univerzity. Nechte se inspirovat.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Týdenní podcast UPdate

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:10 Do výuky na vysokých školách se často zapojují marketingové společnosti. Jaký je tento trend? Zapojují se stále více?
  • 03:21 Proč by se vůbec měla firma zapojit do vzdělávání?
  • 04:07 Co by měla firma udělat, aby si získala pozornost? Aby nebyla jen no name firmou při hledání lidí?
  • 05:23 Co si myslíš o “stážistech” nebo brigádnickém programu? Má to pro firmu smysl?
  • 09:45 Co může firma od stážisty očekávat? A jak k němu přistupovat?
  • 14:28 Máte nějakou zpětnou vazbu od firem, co tím získaly?
  • 15:41 Čo je podľa teba základ úspechu pre firmu pri hľadaní marketérov? Ako robiť “HR branding” aby našli tých najlepších marketérov?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Rozhovor vznikl ve spolupráci s Digitální univerzitou.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1min. doba čtení

LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociální síť LinkedIn slouží zejména k profesionálnímu spojování se s lidmi z podobných oblastí. Dokáže na ní ale uspět i B2C e-shop? A Měl by tam vůbec být? LinkedIn je takový, jak si jej postavíte a může být velmi užitečný. Jak jej dokážete využít pro vaše podnikání, i když prodáváte klasické produkty, co nejvíce z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
1min. doba čtení

Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Při vývoji nového webu se často dělají podobné chyby. Trvání na vlastních prvcích bez předchozí konzultace či nerealistické časové i finanční nároky jsou na denním pořádku. Jak by měl proces tvorby nového webu či e-shopu vypadat, kteří lidé z firmy by se do procesu měli zapojit a zda je nějaký magický obecný checklist, díky kterému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+