1min. doba čtení

Jak na úspěšný brand building v zahraničí? Isadore, slovenská značka, která to dokázala (Marek Šulík, Isadore)

Marek Šulík má již za sebou několik zajímavých pozic v online marketingových agenturách a vyzkoušel si také dráhu freelancera. V současnosti působí jako Head of Digital Marketing cyklistické značky Isadore. V tomto rozhovoru nám prozradil více o své práci, o brandingu, performance marketingu a přiblížil i několik tipů pro eshopery.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:21 Co je Isadore?
  • 03:13 Kteří známí cyklisté stojí za touto značkou?
  • 04:15 Na kterých trzích se společnosti daří nejvíce?
  • 05:36 Jakým způsobem Isadore prodává své produkty?
  • 07:07 Co stojí za úspěchem firmy na německém trhu?
  • 11:16 Jak se značka propaguje na rozvojových trzích?
  • 13:52 Co jsou další kroky kromě performance marketingu?
  • 16:16 Co konkrétně Isadore nejlépe funguje na nových trzích?
  • 18:48 Na základě čeho se volí marketingová strategie?
  • 22:42 Jak by měl dělat brand building malý nebo střední eshop?
  • 32:47 Kam se bude vyvíjet branding v budoucnosti bez „cookies“?
  • 35:42 Závěr

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
2min. doba čtení

Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Věčný boj mezi tím, zda mít interní tým, agenturu, nebo nebodaj spoléhat na freelancera, je stále v kurzu. Každá ze jmenovaných možností má své výhody i nevýhody. Jako zákazník byste si měli umět vyhodnotit, co se vám nejvíce vyplatí a samozřejmě i trošku této práci rozumět, pokud nechcete zůstat oklamáni… Kdy je vhodné mít interní […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+