1min. doba čtení

Jak na úspěšný brand building v zahraničí? Isadore, slovenská značka, která to dokázala (Marek Šulík, Isadore)

Marek Šulík má již za sebou několik zajímavých pozic v online marketingových agenturách a vyzkoušel si také dráhu freelancera. V současnosti působí jako Head of Digital Marketing cyklistické značky Isadore. V tomto rozhovoru nám prozradil více o své práci, o brandingu, performance marketingu a přiblížil i několik tipů pro eshopery.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:21 Co je Isadore?
  • 03:13 Kteří známí cyklisté stojí za touto značkou?
  • 04:15 Na kterých trzích se společnosti daří nejvíce?
  • 05:36 Jakým způsobem Isadore prodává své produkty?
  • 07:07 Co stojí za úspěchem firmy na německém trhu?
  • 11:16 Jak se značka propaguje na rozvojových trzích?
  • 13:52 Co jsou další kroky kromě performance marketingu?
  • 16:16 Co konkrétně Isadore nejlépe funguje na nových trzích?
  • 18:48 Na základě čeho se volí marketingová strategie?
  • 22:42 Jak by měl dělat brand building malý nebo střední eshop?
  • 32:47 Kam se bude vyvíjet branding v budoucnosti bez „cookies“?
  • 35:42 Závěr

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Matej Očenáš
2min. doba čtení

Prodej sportovních zážitků za 5 milionů € ročně. Jak po pandemii funguje projekt FotbalTour? (Matej Očenáš)

FotbalTour je zážitková cestovní agentura, která klientům nabízí výlety na nejrůznější sportovní akce s kompletním servisem. Nejde jen o fotbal. Společnost funguje již 12 let a v roce 2019 dosáhla obratu 5 milionů eur. Krize to přibrzdila, ale dnes se firma opět dostává do starých úspěšných čísel. Její šéf Matej Očenáš nám vyprávěl i to, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek