1min. doba čtení

Jak na úspěšný brand building v zahraničí? Isadore, slovenská značka, která to dokázala (Marek Šulík, Isadore)

Marek Šulík má již za sebou několik zajímavých pozic v online marketingových agenturách a vyzkoušel si také dráhu freelancera. V současnosti působí jako Head of Digital Marketing cyklistické značky Isadore. V tomto rozhovoru nám prozradil více o své práci, o brandingu, performance marketingu a přiblížil i několik tipů pro eshopery.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:21 Co je Isadore?
  • 03:13 Kteří známí cyklisté stojí za touto značkou?
  • 04:15 Na kterých trzích se společnosti daří nejvíce?
  • 05:36 Jakým způsobem Isadore prodává své produkty?
  • 07:07 Co stojí za úspěchem firmy na německém trhu?
  • 11:16 Jak se značka propaguje na rozvojových trzích?
  • 13:52 Co jsou další kroky kromě performance marketingu?
  • 16:16 Co konkrétně Isadore nejlépe funguje na nových trzích?
  • 18:48 Na základě čeho se volí marketingová strategie?
  • 22:42 Jak by měl dělat brand building malý nebo střední eshop?
  • 32:47 Kam se bude vyvíjet branding v budoucnosti bez „cookies“?
  • 35:42 Závěr

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)
2min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jak SME.sk získalo 60 tisíc digitálních předplatitelů? (Peter Nagy, Petit Press)
2min. doba čtení

Jak SME.sk získalo 60 tisíc digitálních předplatitelů? (Peter Nagy, Petit Press)

Za kvalitu se platí a pomalu se tento úzus dostává i do digitálního prostředí. Vždyť ne nadarmo se považují věci zadarmo za méně kvalitní. U novinářů to platí dvojnásob, protože pokud nemá vydavatelství za sebou externí zdroje, musí si na sebe vydělat samo, aby mohlo vykonávat kvalitní práci. Jak to s předplatným ve SMEčku funguje, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+