1min. doba čtení

Jak na úspěšný brand building v zahraničí? Isadore, slovenská značka, která to dokázala (Marek Šulík, Isadore)

Marek Šulík má již za sebou několik zajímavých pozic v online marketingových agenturách a vyzkoušel si také dráhu freelancera. V současnosti působí jako Head of Digital Marketing cyklistické značky Isadore. V tomto rozhovoru nám prozradil více o své práci, o brandingu, performance marketingu a přiblížil i několik tipů pro eshopery.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:21 Co je Isadore?
  • 03:13 Kteří známí cyklisté stojí za touto značkou?
  • 04:15 Na kterých trzích se společnosti daří nejvíce?
  • 05:36 Jakým způsobem Isadore prodává své produkty?
  • 07:07 Co stojí za úspěchem firmy na německém trhu?
  • 11:16 Jak se značka propaguje na rozvojových trzích?
  • 13:52 Co jsou další kroky kromě performance marketingu?
  • 16:16 Co konkrétně Isadore nejlépe funguje na nových trzích?
  • 18:48 Na základě čeho se volí marketingová strategie?
  • 22:42 Jak by měl dělat brand building malý nebo střední eshop?
  • 32:47 Kam se bude vyvíjet branding v budoucnosti bez „cookies“?
  • 35:42 Závěr

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
YouTube zpomaluje videa, Meta spolupracuje s Amazonem, Jaký byl Rulezz 2023? | MUDROVAČKA 11/2023
1min. doba čtení

YouTube zpomaluje videa, Meta spolupracuje s Amazonem, Jaký byl Rulezz 2023? | MUDROVAČKA 11/2023

Listopad bývá plný nejen různých marketingových eventů, ale také speciálních e-commerce svátků, příprav na vánoční sezónu a skvělého obsahu. Posvítili jsme si téměř na všechny sociální sítě a novinky z nich, jak se daří YouTube bojovat proti blokovačům reklam a nakoukli jsme i na must-have téma roku 2023 – umělou inteligenci. To vše a ještě […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1min. doba čtení

LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociální síť LinkedIn slouží zejména k profesionálnímu spojování se s lidmi z podobných oblastí. Dokáže na ní ale uspět i B2C e-shop? A Měl by tam vůbec být? LinkedIn je takový, jak si jej postavíte a může být velmi užitečný. Jak jej dokážete využít pro vaše podnikání, i když prodáváte klasické produkty, co nejvíce z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+