1min. doba čtení

Jak na prodej kurzů, videí, vstupenek či e-booků? Dělat si e-shop je zbytečné, stačí vám objednávkový formulář (Martin Dostál, SimpleShop)

Martin Dostál je zakladatelem webů SimpleShop.cz a Vyfakturuj.cz, které se zabývají prodejem různých digitálních produktů. Prostřednictvím jejich nástrojů a programů pomáhají rozvíjet tento byznys těm, kteří svým zákazníkům nabízejí hodnotný obsah.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:04 Jaké jsou hlavní rozdíly mezi e-shopem na fyzické a digitální produkty?
  • 03:58 V čem je řešení SimpleShop lepší a jednodušší než WordPress?
  • 07:12 Můžete takto kombinovat prodej fyzických a digitálních knih?
  • 08:54 Jaké výhody a nevýhody mají objednávkové formuláře SimpleShopu?
  • 10:02 Jak funguje vložení formuláře na web z technologického hlediska?
  • 12:51 Na co všechno se dá tento formulář napojit?
  • 19:49 Jaké nejčastěji chyba dělají digitální prodejci?
  • 22:37 Dá se SimpleShop využít i pro pravidelné úhrady předplatného?
  • 24:17 Jak SimpleShop chrání před nelegálním kopírováním e-booků?
  • 29:02 Co bylo na začátku vzniku SimpleShopu?
  • 33:19 Jakým způsobem řeší ve firmě výběrový proces?
  • 36:58 Co by Martin doporučil začátečníkům v online podnikání?
  • 40:27 Závěr

Článek byl připraven ve spolupráci s firmou SimpleShop.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
2min. doba čtení

Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Věčný boj mezi tím, zda mít interní tým, agenturu, nebo nebodaj spoléhat na freelancera, je stále v kurzu. Každá ze jmenovaných možností má své výhody i nevýhody. Jako zákazník byste si měli umět vyhodnotit, co se vám nejvíce vyplatí a samozřejmě i trošku této práci rozumět, pokud nechcete zůstat oklamáni… Kdy je vhodné mít interní […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+