1min. doba čtení

Jak dělat efektivní email marketing pro eshop? Nepodceňujte to (Andrej Pekárik)

Andrej Pekárik je zkušený freelancer, který ve světě marketingu působí již několik let. V dnešním rozhovoru nám přiblíží, jak funguje email marketing, jak jej dělat správně a jakým způsobem z něj vytěžit co nejlepší výsledky.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:05 Změnil se email marketing kvůli GDPR?
  • 04:34 Čím začíná Andrejova práce na novém projektu?
  • 07:00 Jak nejlépe získávat emailové adresy?
  • 12:05 Co dělat s neaktivními kontakty?
  • 15:08 Jaká je hodnota zdravého a přirozeného „open rate“?
  • 16:40 Vyplatí se ptát si e-maily odměnou za slevové kódy?
  • 19:34 Jak by měl k email marketingu přistupovat menší eshop?
  • 23:06 Proč byste k odesílání emailů měli používat externí nástroje?
  • 25:09 Jaká cesta vede od masových emailů k personalizovaným?
  • 29:08 Co dělat v případě více jazykových mutací?
  • 32:34 Přežije email marketing i nadále?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
2min. doba čtení

Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Věčný boj mezi tím, zda mít interní tým, agenturu, nebo nebodaj spoléhat na freelancera, je stále v kurzu. Každá ze jmenovaných možností má své výhody i nevýhody. Jako zákazník byste si měli umět vyhodnotit, co se vám nejvíce vyplatí a samozřejmě i trošku této práci rozumět, pokud nechcete zůstat oklamáni… Kdy je vhodné mít interní […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+