1min. doba čtení

Jak dělat efektivní email marketing pro eshop? Nepodceňujte to (Andrej Pekárik)

Andrej Pekárik je zkušený freelancer, který ve světě marketingu působí již několik let. V dnešním rozhovoru nám přiblíží, jak funguje email marketing, jak jej dělat správně a jakým způsobem z něj vytěžit co nejlepší výsledky.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:05 Změnil se email marketing kvůli GDPR?
  • 04:34 Čím začíná Andrejova práce na novém projektu?
  • 07:00 Jak nejlépe získávat emailové adresy?
  • 12:05 Co dělat s neaktivními kontakty?
  • 15:08 Jaká je hodnota zdravého a přirozeného „open rate“?
  • 16:40 Vyplatí se ptát si e-maily odměnou za slevové kódy?
  • 19:34 Jak by měl k email marketingu přistupovat menší eshop?
  • 23:06 Proč byste k odesílání emailů měli používat externí nástroje?
  • 25:09 Jaká cesta vede od masových emailů k personalizovaným?
  • 29:08 Co dělat v případě více jazykových mutací?
  • 32:34 Přežije email marketing i nadále?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Matej Očenáš
2min. doba čtení

Prodej sportovních zážitků za 5 milionů € ročně. Jak po pandemii funguje projekt FotbalTour? (Matej Očenáš)

FotbalTour je zážitková cestovní agentura, která klientům nabízí výlety na nejrůznější sportovní akce s kompletním servisem. Nejde jen o fotbal. Společnost funguje již 12 let a v roce 2019 dosáhla obratu 5 milionů eur. Krize to přibrzdila, ale dnes se firma opět dostává do starých úspěšných čísel. Její šéf Matej Očenáš nám vyprávěl i to, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek