1 min. doba čtení

Jak dělat efektivní email marketing pro eshop? Nepodceňujte to (Andrej Pekárik)

Andrej Pekárik je zkušený freelancer, který ve světě marketingu působí již několik let. V dnešním rozhovoru nám přiblíží, jak funguje email marketing, jak jej dělat správně a jakým způsobem z něj vytěžit co nejlepší výsledky.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:05 Změnil se email marketing kvůli GDPR?
  • 04:34 Čím začíná Andrejova práce na novém projektu?
  • 07:00 Jak nejlépe získávat emailové adresy?
  • 12:05 Co dělat s neaktivními kontakty?
  • 15:08 Jaká je hodnota zdravého a přirozeného „open rate“?
  • 16:40 Vyplatí se ptát si e-maily odměnou za slevové kódy?
  • 19:34 Jak by měl k email marketingu přistupovat menší eshop?
  • 23:06 Proč byste k odesílání emailů měli používat externí nástroje?
  • 25:09 Jaká cesta vede od masových emailů k personalizovaným?
  • 29:08 Co dělat v případě více jazykových mutací?
  • 32:34 Přežije email marketing i nadále?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)
2 min. doba čtení

Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)

Digitální reklama prochází výraznými změnami. Klíčovým faktorem úspěchu je schopnost oslovovat relevantní publikum prostřednictvím moderních technologií, jako je umělá inteligence, a pokročilých formátů reklamy. Důraz se přesouvá z kvantity na kvalitu – namísto slepého honění prokliků je důležitější viditelnost reklam a jejich zapamatovatelnost. Efektivní kampaně vyžadují správnou práci s daty, jejichž analýza umožňuje informované rozhodování, […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Billboardy a e-commerce? Jedna z cest ke kvalitnímu brandingu a komunikaci (Ivan Peller, Nubium)
1 min. doba čtení

Billboardy a e-commerce? Jedna z cest ke kvalitnímu brandingu a komunikaci (Ivan Peller, Nubium)

Billboardy a celkově OOH plochy jsou jedním z kontroverzních témat. Samozřejmě jde o vizuální smog a celkové přeplnění veřejného prostoru těmito poutači. Ale v marketingovém mixu mají stále své pevné místo a pro některé společnosti umí být klíčové. Zda jsou billboardy stále dobrý komunikační kanál, kdy začaly do OOH přicházet online firmy a jak si […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+