1min. doba čtení

Má mít eshop byznys strategii? Proč ji často majitelé podceňují? (Anna Sabolová, Levosphere)

S Annou Sabolovou, Byznys Marketingovým Stratégem ze společnosti Levosphere, jsme si v této části magazínu Ecommerce Bridge povídali o tom, jak byste měli přistoupit k marketingové strategii ať už máte malý, střední nebo větší eshop. Úspěch v nabité konkurenci dnes už totiž nepřijde sám od sebe.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:14 Co pro eshop znamená byznysová strategie?
  • 02:49 Jak vědět, že nemáte dostatečně dobrou strategii?
  • 05:25 V čem vám dokážou pomoci strategičtí konzultanti?
  • 09:49 Které důležité otázky si musí každý podnikatel zodpovědět?
  • 12:20 Jak se dá uspět s produktem i na saturovaném trhu?
  • 14:52 Jak konkrétně vypadá hotová byznys marketingová strategie?
  • 21:13 Proč je klíčové spolupracovat na tvorbě strategie?
  • 24:39 Dokáže vám správná marketingová strategie zaručit úspěch?
  • 29:11 Co majitelé eshopů nejčastěji podceňují?
  • 32:45 Jak dokáže dobrá značka přinést úspěch i na zkaženém trhu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
2min. doba čtení

Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Věčný boj mezi tím, zda mít interní tým, agenturu, nebo nebodaj spoléhat na freelancera, je stále v kurzu. Každá ze jmenovaných možností má své výhody i nevýhody. Jako zákazník byste si měli umět vyhodnotit, co se vám nejvíce vyplatí a samozřejmě i trošku této práci rozumět, pokud nechcete zůstat oklamáni… Kdy je vhodné mít interní […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+