1min. doba čtení

Má mít eshop byznys strategii? Proč ji často majitelé podceňují? (Anna Sabolová, Levosphere)

S Annou Sabolovou, Byznys Marketingovým Stratégem ze společnosti Levosphere, jsme si v této části magazínu Ecommerce Bridge povídali o tom, jak byste měli přistoupit k marketingové strategii ať už máte malý, střední nebo větší eshop. Úspěch v nabité konkurenci dnes už totiž nepřijde sám od sebe.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:14 Co pro eshop znamená byznysová strategie?
  • 02:49 Jak vědět, že nemáte dostatečně dobrou strategii?
  • 05:25 V čem vám dokážou pomoci strategičtí konzultanti?
  • 09:49 Které důležité otázky si musí každý podnikatel zodpovědět?
  • 12:20 Jak se dá uspět s produktem i na saturovaném trhu?
  • 14:52 Jak konkrétně vypadá hotová byznys marketingová strategie?
  • 21:13 Proč je klíčové spolupracovat na tvorbě strategie?
  • 24:39 Dokáže vám správná marketingová strategie zaručit úspěch?
  • 29:11 Co majitelé eshopů nejčastěji podceňují?
  • 32:45 Jak dokáže dobrá značka přinést úspěch i na zkaženém trhu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články