1min. doba čtení

Dobrá platební brána umí ušetřit náklady a zvýšit výnosy na e-shopu (Martina Hanusová, Payout)

Viceprezidentka pro Business Development společnosti Payout, Martina Hanusová, nám v tomto rozhovoru vysvětlila, jak co nejlépe využít platební brány na e-shopu. Pokud vás zajímá, co všechno můžete z toho vytěžit, určitě si ji poslechněte do konce.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovoru se dozvíte:

    • 01:14 Jak se dokáže Payout přizpůsobovat různým řešením?
    • 02:45 Co je dnešním standardem platební brány?
    • 05:13 Jak lze platební bránu importovat přímo na web?
    • 06:34 Lze obejít zabezpečení 3D Secure?
    • 07:36 Co řeší malé, co velké e-shopy a lze přes Payout vrátit platbu?
    • 12:31 Jakým způsobem se Payout brání proti podvodům a chybám?
    • 16:52 O čem je funkce Request To Pay?
    • 18:07 Co je hlavní výhodou Payoutu pro klienty a co je PSD2 licence?
    • 19:46 Dá se spustit platební brána za hodinu?
    • 23:45 Závěr

Rozhovor je připraven ve spolupráci s firmou Payout.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
2min. doba čtení

Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Věčný boj mezi tím, zda mít interní tým, agenturu, nebo nebodaj spoléhat na freelancera, je stále v kurzu. Každá ze jmenovaných možností má své výhody i nevýhody. Jako zákazník byste si měli umět vyhodnotit, co se vám nejvíce vyplatí a samozřejmě i trošku této práci rozumět, pokud nechcete zůstat oklamáni… Kdy je vhodné mít interní […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+