1 min. doba čtení

Dobrá platební brána umí ušetřit náklady a zvýšit výnosy na e-shopu (Martina Hanusová, Payout)

Viceprezidentka pro Business Development společnosti Payout, Martina Hanusová, nám v tomto rozhovoru vysvětlila, jak co nejlépe využít platební brány na e-shopu. Pokud vás zajímá, co všechno můžete z toho vytěžit, určitě si ji poslechněte do konce.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovoru se dozvíte:

    • 01:14 Jak se dokáže Payout přizpůsobovat různým řešením?
    • 02:45 Co je dnešním standardem platební brány?
    • 05:13 Jak lze platební bránu importovat přímo na web?
    • 06:34 Lze obejít zabezpečení 3D Secure?
    • 07:36 Co řeší malé, co velké e-shopy a lze přes Payout vrátit platbu?
    • 12:31 Jakým způsobem se Payout brání proti podvodům a chybám?
    • 16:52 O čem je funkce Request To Pay?
    • 18:07 Co je hlavní výhodou Payoutu pro klienty a co je PSD2 licence?
    • 19:46 Dá se spustit platební brána za hodinu?
    • 23:45 Závěr

Rozhovor je připraven ve spolupráci s firmou Payout.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+