|
1 min. doba čtení

Zvýšení konverzního poměru e-shopu svépomocí? Tipy na UX/UI vylepšení (Milan Čanky, SCR design)

Myslíte si, že stačí okopírovat Alzu a úspěch přijde sám? Dozvíte se, jak díky několika chytrým úpravám, recenzím, vlastním fotkám a troše selského rozumu můžete dramaticky zvýšit konverzní poměr i bez drahých agentur. Ponoříte se do světa UX, brandingu a nástrojů, které za vás udělají polovinu práce. A možná zjistíte, že český e-commerce je dál než ten americký. Více informací nám poskytl Milan Čanky, CEO & Creative Director SCR design.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:17 Je cesta kopírování Alzy správná volba?
  • 03:20 Kde čerpat inspiraci a kolik to zabere času?
  • 09:20 Co si dokážu udělat i svépomocí?
  • 13:25 Zvyšuje něco konverzní poměr i mimo e-shop?
  • 16:45 Dá se uplatňovat branding napříč kanály?
  • 22:53 Jaké nástroje jsou užitečné při práci s průzkumem?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Doručení zboží je klíčová zákaznická zkušenost. Proč nevybírat jen na základě ceny (Anton Kukučka, Packeta)
6 min. doba čtení

Doručení zboží je klíčová zákaznická zkušenost. Proč nevybírat jen na základě ceny (Anton Kukučka, Packeta)

Rychlejší doručení, inteligentní Z-boxy, ekologická řešení i nové nápady, které mohou změnit způsob, jak vnímáme logistiku. Tento rozhovor ukazuje, že doručení není jen o balících, ale o emocích, důvěře a technologiích, které zlepšují každou fázi nákupu. Zjistíte, proč je „objednej si do tří hodin a zítra to máš doma“ silnější argument než jakákoli sleva a […]

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet