1 min. doba čtení

Způsobí AI v médiích katastrofu? Nebo jak rozlišovat realitu od fejku (Ján Trangel, Živé.sk)

Umělá inteligence nepřináší jen benefity, ale také výrazné hrozby. Média jsou jednou z nejklíčovějších oblastí, která bude vyžadovat naši pozornost. Není se čemu divit. Tvoří mínění milionů lidí, proto bude ověřování informací ještě důležitější, než kdykoli předtím. Jaký má AI význam pro média v dnešní době, zda je rozdíl ve využití mezi různými kanály a o rizicích snižování organického dosahu nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Jan Trangel, zástupce šéfredaktora Živé.sk.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:54 Jaký má význam AI pro média v dnešní době?
      • 03:04 Současná role AI v médiích
      • 06:31 Ve kterém typu média umí umělá inteligence nejvíce pomoci?
      • 08:48 Označování AI v obsahu a předcházení hoaxům
      • 12:38 Jakým problémům mohou čelit média z pohledu AI?
      • 15:23 Nebude se přes AI krást obsah od ostatních?
      • 16:31 Snižuje využití AI organický dosah článku?
      • 18:56 Třeba dělat osvětu ohledně etiky obsahu tvořeného AI?
      • 22:20 Budoucnost médií a umělé inteligence
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Dobré procesy v e-shopu? Jeden z klíčů k úspěchu byznysu (Honza Kvasnička)
2 min. doba čtení

Dobré procesy v e-shopu? Jeden z klíčů k úspěchu byznysu (Honza Kvasnička)

Nastavení procesů je bolestivá, ale o to víc potřebná věc. Na konci dne budete šťastní, že jste se do toho dali, i když na začátku to bude velmi nepříjemné. A navíc vám to ukáže, kde máte ve firmě mezery nebo co naopak děláte dobře a umíte to aplikovat plošně na celé oddělení. Kdy by firma […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+