|
1 min. doba čtení

Způsobí AI v médiích katastrofu? Nebo jak rozlišovat realitu od fejku (Ján Trangel, Živé.sk)

Umělá inteligence nepřináší jen benefity, ale také výrazné hrozby. Média jsou jednou z nejklíčovějších oblastí, která bude vyžadovat naši pozornost. Není se čemu divit. Tvoří mínění milionů lidí, proto bude ověřování informací ještě důležitější, než kdykoli předtím. Jaký má AI význam pro média v dnešní době, zda je rozdíl ve využití mezi různými kanály a o rizicích snižování organického dosahu nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Jan Trangel, zástupce šéfredaktora Živé.sk.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Způsobí AI v médiích katastrofu? Nebo jak rozlišovat realitu od fejku (Ján Trangel, Živé.sk)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:54 Jaký má význam AI pro média v dnešní době?
      • 03:04 Současná role AI v médiích
      • 06:31 Ve kterém typu média umí umělá inteligence nejvíce pomoci?
      • 08:48 Označování AI v obsahu a předcházení hoaxům
      • 12:38 Jakým problémům mohou čelit média z pohledu AI?
      • 15:23 Nebude se přes AI krást obsah od ostatních?
      • 16:31 Snižuje využití AI organický dosah článku?
      • 18:56 Třeba dělat osvětu ohledně etiky obsahu tvořeného AI?
      • 22:20 Budoucnost médií a umělé inteligence
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge