1 min. doba čtení

Zprávy a vyhledávání budou také v Threads

Meta, mateřská společnost Instagramu, představuje významné aktualizace své platformy Threads.

Zprávy a vyhledávání budou také v Threads
Zdroj: Depositphotos

Pokročilé funkce vyhledávání

Meta začala testovat novou možnost třídění ve vyhledávání. Uživatelé budou moci brzy řadit výsledky vyhledávání chronologicky, což usnadní zapojení a diskusi v aplikaci v reálném čase. Cílem této aktualizace je poskytnout uživatelům větší kontrolu nad konzumací obsahu a informovat je o nejnovějších konverzacích.

Vybíráme

Integrace zprav

Další testování se týká funkcí přímého zasílání zpráv. Uživatelé sice budou moci posílat zprávy přes Threads, ale ty budou směřovat do schránky příjemce na Instagramu. Tato integrace sice zlepšuje propojení v rámci ekosystému Meta, ale zároveň vyvolává otázky ohledně budoucí nezávislosti Threads jako samostatné platformy.

Tyto aktualizace odrážejí širší strategii společnosti Meta zaměřenou na zlepšení uživatelského komfortu. Omezením diskusí, které podněcují nenávist, se platforma snaží odlišit od konkurenčních platforem. Tento přístup však může být problémem při získávání uživatelů, kteří hledají aktualizace zpráv a zpravodajství o událostech v reálném čase.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+