1 min. doba čtení

Znamená změna šablony zlepšení e-shopu? Magento přichází s novinkou Hyvä (Mário Babej, WAME)

Pokud vám něco říkají slova jako Luma, Headless, PWA, tak jste tu správně. Na platformě Magento totiž vyšla nová šablona Hyvä, která může váš web posunout na zcela novou úroveň. Jaké jsou její hlavní benefity, proč byste měli vůbec přecházet z předchozí Lumy a zda se do toho vyplatí investovat z dlouhodobého hlediska, nám řekl Mário Babej, CEO agentury WAME.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:13 Co je to vlastně Hyvä a kdo ji přinesl?
  • 05:22 Proč je to tak přelomové?
  • 07:31 Musí se Hyvä přizpůsobit i front-endu webu?
  • 10:19 Je náročné přejít z předchozí Lumy na Hyvä?
  • 11:50 Pomáhá to nějak jinak marketingovým aktivitám?
  • 13:58 Proč se místo nové šablony raději neoptimalizovala ta stará?
  • 17:10 Kdy se vyplatí přejít na Hyvä v případě použití Magenta?
  • 19:27 Kolik to stojí?
  • 21:50 Má to smysl i z dlouhodobého hlediska?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Tento článek ti přináší

WAME

WAME je společnost, která se specializuje na tvorbu e-shopů a aplikací bez omezení, díky robustním platformám jako jsou Magento 2, Laravel Nova a Vue.js. Jsou partnerem pro vývoj a zejména rozvoj online byznysu.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+