1min. doba čtení

Značkám na TikToku klesá míra zapojení

Průměrná míra zapojení značek na TikToku klesá. Rovnice je logická: čím více značek na platformě, tím větší konkurence a tím tvrdší boj o pozornost uživatelů.

Značkám na TikToku klesá míra zapojení
Zdroj: Depositphotos

Nedávno jsme informovali o zprávě Social Media Benchmarks, která sledovala průměrné zapojení napříč platformami. Nová zjištění ve zprávě společnosti SocialInsider se však zaměřila na dlouhodobé ukazatele. TikTok z toho nevyšel úplně ideálně – paradoxně za to může jeho popularita.

S tím, jak se na platformě objevuje stále více značek, se pozornost uživatelů tříští na více subjektů. Z dlouhodobého hlediska proto právě na TikToku míra zapojení klesla nejvíce.

Zdroj: SocialInsider

Abyste pochopili potenciální přínosy jednotlivých sociálních platforem pro vaši značku, musíte porovnat míru zapojení do sociálních médií ve všech relevantních kanálech spolu s údaji specifickými pro dané odvětví, uvádí SocialInsider.

Tento trend potvrzují data různých společností, jako jsou Rival IQ, Emplifi a SocialInsider, která ukazují výrazný pokles interakcí a zapojení na TikToku ve srovnání s loňským rokem.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+