2 min. doba čtení

Změna v platebním systému Google Ads pro firmy s velkým rozpočtem

Google Ads oznámil změnu svého platebního systému. Přidává snadnější možnost přechodu na měsíční fakturaci. Změnu ocení zejména inzerenti, kteří potřebují upravit možnosti fakturace. Google totiž nedávno oznámil účtům s velkými rozpočty, že musí přejít z plateb kreditní nebo debetní kartou.

Změna v platebním systému Google Ads pro firmy s velkým rozpočtem
Zdroj: Depositphotos

Nová funkce je součástí rozsáhlejší změny fungování plateb. Postižení inzerenti měli do 31. července 2024 možnost přejít na bankovní platby pod hrozbou zrušení účtu.

Jak uvádí Google:“Pokud vaše firma splňuje určité požadavky, můžete použít nastavení měsíční platby účtů. Mezi tyto požadavky patří:

  • být registrován jako podnikatel po dobu nejméně jednoho roku,
  • mít aktivní účet Google Ads v dobré kondici po dobu minimálně 6 měsíců,
  • utratit minimálně 5 000 USD měsíčně (tato částka se může lišit podle země) za 3 z posledních 12 měsíců.”

Cílem tohoto kroku je zlepšit předvídatelnost plateb a snížit náklady Googlu na jejich zpracování. U velkých účtů je měsíční fakturace považována za efektivnější, protože umožňuje lepší kontrolu nad výdaji a poskytuje možnost využít úvěrovou linku s 30denní splatností. I když tato změna může některým inzerentům způsobit problémy s peněžními toky, společnost Google věří, že přechod na tyto nové metody jim z dlouhodobého hlediska prospěje.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Google bude zasílat upozornění až do konce roku 2024. Zdůrazňuje, že je důležité jednat rychle.

Novinky o nové funkci:

  • Přehledné zobrazení podmínek na stránce účtu,
  • Zjednodušený proces převodu, který začíná odesláním e-mailu,
  • postupné zavádění pro dotčené účty.

Inzerenti by měli sledovat upozornění a jednat rychle, aby jejich kampaně nebyly přerušeny.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+