1 min. doba čtení

Zľavomat.sk a jejich více než 400 000 objednávek v roce 2022. Čemu vděčí za úspěch a jak se zbavili nálepky „nejlevnější“? (Erik Richnák, CEO Zľavomat.sk)

Erik Richnák je zkušený manažer, který v současnosti působí jako CEO Zľavomat.sk. V této části magazínu Ecommerce Bridge nám vyprávěl, jak se firmě daří, co je jejich tajemství úspěchu a jaké mají plány do budoucna.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:00 Proč se Zľavomat.sk ještě nepřejmenoval?
  • 04:35 Na které produktové segmenty se nejvíce zaměřuje?
  • 07:59 Kolik klientů a nabídek získávají přes aktivní sales a kolik organicky?
  • 10:34 Proč prodej fyzických produktů představuje jen nízké procento?
  • 14:15 Co přinesla spolupráce s cestovní agenturou Secret Escapes?
  • 20:40 Jak se stal Erik šéfem slovenského Zľavomatu?
  • 23:29 Existuje ve slevovém byznysu velká konkurence?
  • 29:06 Věnuje se Zľavomat také offline aktivitám?
  • 31:56 Jakým způsobem přistupuje firma k marketingovým kampaním?
  • 34:53 Co Zľavomat nejvíce odlišuje od konkurence?
  • 38:39 Kde by mohla firma být za 5 a kde za 10 let?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+