1min. doba čtení

Zľavomat.sk a jejich více než 400 000 objednávek v roce 2022. Čemu vděčí za úspěch a jak se zbavili nálepky „nejlevnější“? (Erik Richnák, CEO Zľavomat.sk)

Erik Richnák je zkušený manažer, který v současnosti působí jako CEO Zľavomat.sk. V této části magazínu Ecommerce Bridge nám vyprávěl, jak se firmě daří, co je jejich tajemství úspěchu a jaké mají plány do budoucna.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:00 Proč se Zľavomat.sk ještě nepřejmenoval?
  • 04:35 Na které produktové segmenty se nejvíce zaměřuje?
  • 07:59 Kolik klientů a nabídek získávají přes aktivní sales a kolik organicky?
  • 10:34 Proč prodej fyzických produktů představuje jen nízké procento?
  • 14:15 Co přinesla spolupráce s cestovní agenturou Secret Escapes?
  • 20:40 Jak se stal Erik šéfem slovenského Zľavomatu?
  • 23:29 Existuje ve slevovém byznysu velká konkurence?
  • 29:06 Věnuje se Zľavomat také offline aktivitám?
  • 31:56 Jakým způsobem přistupuje firma k marketingovým kampaním?
  • 34:53 Co Zľavomat nejvíce odlišuje od konkurence?
  • 38:39 Kde by mohla firma být za 5 a kde za 10 let?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Dušan Vereš
2min. doba čtení

Co vlastně opravdu je UX a CX v ecommerce? Proč, a hlavně jak umí zvýšit revenue a zefektivnit náklady? (Dušan Vereš, ui42)

Dušan Vereš se v agentuře ui42 věnuje zejména UX a působí i na pozici Research manažera. V této části magazínu Ecommerce Bridge jsme se bavili o tom, jak dokáže uživatelský (UX) a zákaznický zážitek (CX) na eshopu navýšit vaše zisky a zároveň uklidit různé náklady, které vaše online podnikání obnáší.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek