1min. doba čtení

Zľavomat.sk a jejich více než 400 000 objednávek v roce 2022. Čemu vděčí za úspěch a jak se zbavili nálepky „nejlevnější“? (Erik Richnák, CEO Zľavomat.sk)

Erik Richnák je zkušený manažer, který v současnosti působí jako CEO Zľavomat.sk. V této části magazínu Ecommerce Bridge nám vyprávěl, jak se firmě daří, co je jejich tajemství úspěchu a jaké mají plány do budoucna.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:00 Proč se Zľavomat.sk ještě nepřejmenoval?
  • 04:35 Na které produktové segmenty se nejvíce zaměřuje?
  • 07:59 Kolik klientů a nabídek získávají přes aktivní sales a kolik organicky?
  • 10:34 Proč prodej fyzických produktů představuje jen nízké procento?
  • 14:15 Co přinesla spolupráce s cestovní agenturou Secret Escapes?
  • 20:40 Jak se stal Erik šéfem slovenského Zľavomatu?
  • 23:29 Existuje ve slevovém byznysu velká konkurence?
  • 29:06 Věnuje se Zľavomat také offline aktivitám?
  • 31:56 Jakým způsobem přistupuje firma k marketingovým kampaním?
  • 34:53 Co Zľavomat nejvíce odlišuje od konkurence?
  • 38:39 Kde by mohla firma být za 5 a kde za 10 let?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak efektivně vybírat dodavatele pro e-shop? Férový tendr v e-commerce. (Libor Toporcer, Invelity)
1min. doba čtení

Jak efektivně vybírat dodavatele pro e-shop? Férový tendr v e-commerce. (Libor Toporcer, Invelity)

Na Slovensku nie je príliš zvykom pri výbere dodávateľa využívať tendre. A keď už, nemá to správu formu, rozsah, či vyhodnotenie. Aby to malo zmysel pre všetky zúčastnené stany, ADMA vytvorila Férový tender kde nájdete všetko potrebné, aby ste na nič nezabudli. Ako teda prebieha celý proces, či je v poriadku prizvať si aj externých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)
1min. doba čtení

Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práce PPC člověka se za poslední období extrémně změnila. Už to není jen o vyklikávání kampaní, hledání klíčových slov, longtailů, mikro cílení… Umělá inteligence udělala svou práci i zde, a pokud není člověk dostatečně kreativní, konkurence jej snadno pohltí. Jak se změnila práce PPCčkara, proč by měl člověk chtít vůbec dělat tuto práci a jaké […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+