
Potřeba komplexní ochrany
Průzkum byl proveden ve 12 zemích – v USA, Mexiku, Brazílii, Austrálii, Indii, Jižní Koreji, Německu, Velké Británii, Polsku, Španělsku, Švédsku a Francii. Respondenti ve všech zemích se k otázce řádové ochrany staví převážně pozitivně.
Bezpečnost výrobků má pro spotřebitele velký význam. Proto se zdá být rozumné začlenit možnost ochrany do online nakupování.
“V našem průzkumu mezi 600 německými spotřebiteli většina respondentů (73 %) uvedla, že chtějí nakupovat ochranu produktů přímo od svých oblíbených značek (prodejců, výrobců a platebních aplikací), a to jak během nákupní cesty, tak i po nákupu.” uvádí zpráva.
Ve Švédsku s tím souhlasilo 61 % respondentů, v Austrálii 65 %, v USA 68 % a v Jižní Koreji 69 %. Ve Spojeném království a Francii se poptávka zvýšila na 71 %, v Polsku dosáhla 77 % a ve Španělsku dokonce 81 %. Největší zájem projevili Brazilci (86 %), Mexičané (90 %) a Indové, kteří dosáhli dokonce 95 %.
Důležité marketingové techniky e-commerce
- Pohodlí uváděli respondenti jako hlavní motivaci pro pořízení dodatečné ochrany. V případě e-shopu se nabízí zjednodušení procesu a nabídka v nákupním košíku a po nákupu.
- Prémiový potenciál: spotřebitelé jsou v průměru ochotni utratit o 19 % více za produkty, které obsahují integrovanou ochranu. To poskytuje vynikající příležitost ke zvýšení průměrné transakční ceny vašich online kampaní.
- Preferované balíčky: 59 % zákazníků si s větší pravděpodobností zvolí ochranu. Zvažte nabídku kompletních balíčků, které zahrnují ochranu proti krádeži a ztrátě, ochranu proti poškození a prodlouženou záruku.
- Zaměření kategorie: Osobní elektronika je nejoblíbenějším zbožím, u kterého kupující požadují ochranu. E-shopy s tímto zaměřením by měly důrazně zvážit podobné personalizované strategie ochrany.
- Na reklamacích záleží: pozitivní zkušenost s reklamacemi může ze zákazníků udělat ambasadory značky – až 84 % respondentů uvedlo, že by po uspokojivém reklamačním procesu značku doporučilo.
Budoucnost strategie vašeho e-shopu
Preference spotřebitelů se vyvíjejí a stejně tak se vyvíjí i scéna e-commerce. Při pohledu do budoucna se očekává, že luxusní zboží (29 %), domácí spotřebiče (59 %) a osobní gadgety (68 %) budou oblíbené pro dodatečnou ochranu. Zvažte proto poskytování komplexních služeb ochrany předmětů vysoké hodnoty.
Využití ochrany produktů k podpoře e-commerce
- Zlepšete zákaznickou zkušenost: integrujte bezpečnostní opatření do nákupního procesu.
- Využijte ochranu produktu jako diferenciátor na konkurenčním trhu elektronického obchodování.
- Vyzdvihněte ve své nabídce kategorie s vysokým zájmem, jako je elektronika a luxusní zboží, a poté vytvořte strategie ochrany šité na míru těmto konkrétním odvětvím.
- Investice do správného vyřizování pojistných událostí zvýší retenci klientů a podpoří pozitivní zpětnou vazbu.
- Pro zvýšení důvěry a spokojenosti zákazníků nabídněte několik možností ochrany, jako je ochrana při přepravě, krytí náhodného poškození a prodloužená záruka.