3 min. doba čtení

Zákazníci mají zájem chránit své objednávky

Nejnovější průzkum společnosti Cover Genius zjišťoval, jak moc zákazníkům záleží na ochraně výrobků, které kupují. Tedy zda jsou ochotni pojistit svou zásilku proti poškození nebo krádeži.

Zákazníci mají zájem chránit své objednávky
Zdroj: Depositphotos

Potřeba komplexní ochrany

Průzkum byl proveden ve 12 zemích – v USA, Mexiku, Brazílii, Austrálii, Indii, Jižní Koreji, Německu, Velké Británii, Polsku, Španělsku, Švédsku a Francii. Respondenti ve všech zemích se k otázce řádové ochrany staví převážně pozitivně.

Bezpečnost výrobků má pro spotřebitele velký význam. Proto se zdá být rozumné začlenit možnost ochrany do online nakupování.

„V našem průzkumu mezi 600 německými spotřebiteli většina respondentů (73 %) uvedla, že chtějí nakupovat ochranu produktů přímo od svých oblíbených značek (prodejců, výrobců a platebních aplikací), a to jak během nákupní cesty, tak i po nákupu.“ uvádí zpráva.

Ve Švédsku s tím souhlasilo 61 % respondentů, v Austrálii 65 %, v USA 68 % a v Jižní Koreji 69 %. Ve Spojeném království a Francii se poptávka zvýšila na 71 %, v Polsku dosáhla 77 % a ve Španělsku dokonce 81 %. Největší zájem projevili Brazilci (86 %), Mexičané (90 %) a Indové, kteří dosáhli dokonce 95 %.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Důležité marketingové techniky e-commerce

  1. Pohodlí uváděli respondenti jako hlavní motivaci pro pořízení dodatečné ochrany. V případě e-shopu se nabízí zjednodušení procesu a nabídka v nákupním košíku a po nákupu.
  2. Prémiový potenciál: spotřebitelé jsou v průměru ochotni utratit o 19 % více za produkty, které obsahují integrovanou ochranu. To poskytuje vynikající příležitost ke zvýšení průměrné transakční ceny vašich online kampaní.
  3. Preferované balíčky: 59 % zákazníků si s větší pravděpodobností zvolí ochranu. Zvažte nabídku kompletních balíčků, které zahrnují ochranu proti krádeži a ztrátě, ochranu proti poškození a prodlouženou záruku.
  4. Zaměření kategorie: Osobní elektronika je nejoblíbenějším zbožím, u kterého kupující požadují ochranu. E-shopy s tímto zaměřením by měly důrazně zvážit podobné personalizované strategie ochrany.
  5. Na reklamacích záleží: pozitivní zkušenost s reklamacemi může ze zákazníků udělat ambasadory značky – až 84 % respondentů uvedlo, že by po uspokojivém reklamačním procesu značku doporučilo.
Týdenní podcast UPdate

Budoucnost strategie vašeho e-shopu

Preference spotřebitelů se vyvíjejí a stejně tak se vyvíjí i scéna e-commerce. Při pohledu do budoucna se očekává, že luxusní zboží (29 %), domácí spotřebiče (59 %) a osobní gadgety (68 %) budou oblíbené pro dodatečnou ochranu. Zvažte proto poskytování komplexních služeb ochrany předmětů vysoké hodnoty.

Využití ochrany produktů k podpoře e-commerce

  1. Zlepšete zákaznickou zkušenost: integrujte bezpečnostní opatření do nákupního procesu.
  2. Využijte ochranu produktu jako diferenciátor na konkurenčním trhu elektronického obchodování.
  3. Vyzdvihněte ve své nabídce kategorie s vysokým zájmem, jako je elektronika a luxusní zboží, a poté vytvořte strategie ochrany šité na míru těmto konkrétním odvětvím.
  4. Investice do správného vyřizování pojistných událostí zvýší retenci klientů a podpoří pozitivní zpětnou vazbu.
  5. Pro zvýšení důvěry a spokojenosti zákazníků nabídněte několik možností ochrany, jako je ochrana při přepravě, krytí náhodného poškození a prodloužená záruka.
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO se změnilo. Jste připraveni?
3 min. doba čtení

SEO se změnilo. Jste připraveni?

Vaši konkurenti už bodují na ChatGPT, Redditu a v AI vyhledávačích, zatímco vy stále budujete zpětné odkazy a optimalizujete pro Google. Mladší uživatelé dnes začínají hledat informace na sociálních sítích, nikoliv v tradičních vyhledávačích. Pokud vaše SEO strategie nefunguje i mimo Google, uniká vám zásadní změna v tom, jak lidé skutečně vyhledávají informace.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam
4 min. doba čtení

Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam

E-mailová kampaň může být perfektní, a přesto skončí ve spamu. Až 95 % odesílatelů e-mailů je podle statistik společnosti Mailkit technicky vnímáno jako spammeři. Proč? Protože jim chybí reputace, technické nastavení a relevantní databáze. I legitimní firmy tak často končí ve spamu. Důvodem může být špatná reputace odesílatele, přeplněná databáze nebo chybějící technické nastavení. Tuto […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge