2 min. doba čtení

Zájem o zdraví a fitness v Evropě roste

Nejnovější zpráva European Health & Fitness Market Report (EHFMR), kterou společně vydali EuropeActive a Deloitte, nabízí informace o fitness sektoru, který se stále více prolíná s digitálním obchodováním.

Zájem o zdraví a fitness v Evropě roste
Zdroj: Depositphotos

Fitness kluby zaznamenaly mírný nárůst o 1,4 %, přičemž v současnosti v celé Evropě představuje téměř 65 000 zařízení. Počet členství však vzrostl o 7,5 %, což znamená, že přibylo 4,7 milionu nových členů. V loňském roce tedy dosáhl celkový počet 67,6 milionu.

Stejně působivé jsou i údaje o příjmech, které se zvýšily o 14 % a dosáhly celkové částky 31,8 miliardy eur. I v tomto případě jde o překonání rekordu dosaženého v předpandemickém roce 2019.

Lídři na trhu

Síť fitnesscenter Basic-Fit vede s 3,8 miliony členů a tržbami ve výši 1 047 milionů eur. V počtu členů následují RSG Group a PureGym, zatímco David Lloyd Club a PureGym uzavírají první trojku v příjmech.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Dvacet největších provozovatelů společně zvýšilo počet svých členů o 13 % na 17,4 milionu a zvýšilo příjmy o 19 % na 6,2 miliardy eur. 12 významných transakcí, fúzí a akvizic v roce 2023 podtrhuje přetrvávající důvěru investorů v kamenné fitness podniky.

Pronikání na trh a potenciál růstu

Počet členů fitness klubů v současnosti představuje 8,4 % z celkové populace a 10,1 % z demografické skupiny 15+. Tyto údaje naznačují značný prostor pro růst, což je klíčový faktor pro strategie e-commerce se zaměřením na tento sektor.

Zpráva nabízí poznatky z rozsáhlého spotřebitelského výzkumu, kterého se zúčastnilo 11 000 účastníků v 19 zemích. Údaje potvrzují přetrvávající sílu hybridních nebo omni fitness modelů, což je trend, který je obzvláště důležitý pro e-commerce platformy v tomto odvětví.

Výhled do budoucnosti

Herman Rutgers, ambasador EuropeActive a spoluautor zprávy, vyjadřuje přesvědčení, že do roku 2030 dosáhne 100 milionů členů zdravotních a fitness center. Tento ambiciózní cíl naznačuje pokračující expanzi trhu, což představuje příležitosti i pro e-commerce.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+