2 min. doba čtení

YouTube údajně experimentuje s online hrami

Téměř půl roku poté, co Google oficiálně ukončil svou cloudovou herní službu Stadia, se zdá, že společnost možná spustí podobný produkt prostřednictvím YouTube.

YouTube údajně experimentuje s online hrami
Zdroj: Depositphotos

Online gaming na druhý pokus

Téměř šest měsíců poté, co Google oficiálně ukončil svou cloudovou herní službu Stadia, se zdá, že společnost možná spustí podobný produkt prostřednictvím YouTube. Platforma údajně testuje nabídku online her, která by mohla uživatelům poskytnout možnost hrát hry prostřednictvím webových stránek YouTube na počítači nebo aplikace prostřednictvím zařízení se systémy iOS a Android.

Jak informoval deník The Wall Street Journal, nabídka by se jmenovala “Playables” a obsahovala by arkádové hry jako Stack Bounce, kde hráči pomocí skákacího míče rozbíjejí vrstvy cihel.

Mluvčí společnosti zprávu nepotvrdil, ale ani nevyvrátil: “YouTube se na hry zaměřuje již dlouho. Stále experimentujeme s novými funkcemi, ale v tuto chvíli nemáme nic, co bychom mohli oznámit.”

Pokud by YouTube pokračoval v této nové herní iniciativě, předpokládáme, že by Google znovu použil kód, který vyvinul pro Stadia.

Služba Stadia byla spuštěna v roce 2019 a umožňovala uživatelům hrát hry přímo z cloudu namísto stahování her do konzole. YouTube měl také funkci Crowd Choice, v rámci které mohli tvůrci živě přenášet hru, kterou na Stadii hráli, a umožnit divákům odpovídat na otázky v sekci chatu. Služba se však potýkala s nedostatkem hráčů a v lednu letošního roku byla ukončena.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů
4 min. doba čtení

Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů

Affiliate síť Dognet po téměř 12 letech úspěšného působení v CEE a na Balkáně připravuje nový systém Dognet 2.0, který posune celou síť na vyšší úroveň. Poslední roky intenzivně pracovali na novém affiliate řešení, které je navrženo tak, aby přinášelo výhody nejen inzerentům, ale i partnerům. Do aktivního vývoje se zapojila také česká pobočka, která […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+