2 min. doba čtení

YouTube údajně experimentuje s online hrami

Téměř půl roku poté, co Google oficiálně ukončil svou cloudovou herní službu Stadia, se zdá, že společnost možná spustí podobný produkt prostřednictvím YouTube.

YouTube údajně experimentuje s online hrami
Zdroj: Depositphotos

Online gaming na druhý pokus

Téměř šest měsíců poté, co Google oficiálně ukončil svou cloudovou herní službu Stadia, se zdá, že společnost možná spustí podobný produkt prostřednictvím YouTube. Platforma údajně testuje nabídku online her, která by mohla uživatelům poskytnout možnost hrát hry prostřednictvím webových stránek YouTube na počítači nebo aplikace prostřednictvím zařízení se systémy iOS a Android.

Jak informoval deník The Wall Street Journal, nabídka by se jmenovala “Playables” a obsahovala by arkádové hry jako Stack Bounce, kde hráči pomocí skákacího míče rozbíjejí vrstvy cihel.

Mluvčí společnosti zprávu nepotvrdil, ale ani nevyvrátil: “YouTube se na hry zaměřuje již dlouho. Stále experimentujeme s novými funkcemi, ale v tuto chvíli nemáme nic, co bychom mohli oznámit.”

Pokud by YouTube pokračoval v této nové herní iniciativě, předpokládáme, že by Google znovu použil kód, který vyvinul pro Stadia.

Služba Stadia byla spuštěna v roce 2019 a umožňovala uživatelům hrát hry přímo z cloudu namísto stahování her do konzole. YouTube měl také funkci Crowd Choice, v rámci které mohli tvůrci živě přenášet hru, kterou na Stadii hráli, a umožnit divákům odpovídat na otázky v sekci chatu. Služba se však potýkala s nedostatkem hráčů a v lednu letošního roku byla ukončena.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vývoj evropského online trhu pod tlakem čínských gigantů
3 min. doba čtení

Vývoj evropského online trhu pod tlakem čínských gigantů

Evropská e-commerce scéna se dramaticky mění a čínské platformy získávají stále větší podíl na trhu. Zatímco v roce 2023 se domácí e-commerce růst v Číně zpomalil na slabých 3,5 % – což je méně než růst většiny TOP 10 globálních trhů – čínští giganti hledají příležitosti k expanzi směrem na západ.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+