2min. doba čtení

YouTube testuje nový formát televizní reklamy. Bude jich méně, ale budou delší

Google testuje nový způsob zobrazování reklam v aplikaci YouTube pro televizory.

YouTube testuje nový formát televizní reklamy. Bude jich méně, ale budou delší

YouTube chce testovat reklamní bloky

Google testuje nový způsob zobrazování reklam v aplikaci YouTube pro televizory. Uživatelé mohou očekávat méně reklam, ale bloky reklam budou delší. Společnost uvedla, že s tímto formátem reklamy experimentuje kvůli lepšímu zážitku ze sledování dlouhého obsahu – téměř jako tradiční reklamní přestávka během lineárního televizního programu.

YouTube se zároveň snaží aktualizovat časovač reklam v televizi, aby lépe zobrazoval čas zbývající do konce reklamní přestávky. V současné době YouTube zobrazuje délku konkrétní reklamy spolu se zástupným nápisem “Reklama 1 of 2”, takže není jasné, jak dlouho bude přestávka trvat. Společnost uvedla, že tento nový časovač, který se zaměřuje na celkovou dobu reklamní přestávky, začne “brzy” testovat.

Týdenní podcast UPdate

Důležitý reklamní prostor

Začátkem letošního roku začal YouTube poskytovat 30 sekundové televizní reklamy bez možnosti přeskočení. Ve svém nejnovějším oznámení společnost uvedla, že lidé každý den sledují více než 700 milionů hodin obsahu YouTube na televizních obrazovkách. Jinými slovy, pro společnost je to důležitý reklamní prostor.

Google s reklamami na YouTube v televizorech nejen experimentuje. Společnost ve čtvrtek oznámila, že od listopadu odstraní některé ovládací prvky reklam pro tvůrce. Tvůrci obsahu mohou reklamy pouze zapínat nebo vypínat, ale o jejich formátu bude rozhodovat vlastní systém YouTube. Získají také ovládací prvky pro ruční vkládání reklam do živého vysílání.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+