2 min. doba čtení

YouTube testuje nový formát televizní reklamy. Bude jich méně, ale budou delší

Google testuje nový způsob zobrazování reklam v aplikaci YouTube pro televizory.

YouTube testuje nový formát televizní reklamy. Bude jich méně, ale budou delší

YouTube chce testovat reklamní bloky

Google testuje nový způsob zobrazování reklam v aplikaci YouTube pro televizory. Uživatelé mohou očekávat méně reklam, ale bloky reklam budou delší. Společnost uvedla, že s tímto formátem reklamy experimentuje kvůli lepšímu zážitku ze sledování dlouhého obsahu – téměř jako tradiční reklamní přestávka během lineárního televizního programu.

YouTube se zároveň snaží aktualizovat časovač reklam v televizi, aby lépe zobrazoval čas zbývající do konce reklamní přestávky. V současné době YouTube zobrazuje délku konkrétní reklamy spolu se zástupným nápisem “Reklama 1 of 2”, takže není jasné, jak dlouho bude přestávka trvat. Společnost uvedla, že tento nový časovač, který se zaměřuje na celkovou dobu reklamní přestávky, začne “brzy” testovat.

Týdenní podcast UPdate

Důležitý reklamní prostor

Začátkem letošního roku začal YouTube poskytovat 30 sekundové televizní reklamy bez možnosti přeskočení. Ve svém nejnovějším oznámení společnost uvedla, že lidé každý den sledují více než 700 milionů hodin obsahu YouTube na televizních obrazovkách. Jinými slovy, pro společnost je to důležitý reklamní prostor.

Google s reklamami na YouTube v televizorech nejen experimentuje. Společnost ve čtvrtek oznámila, že od listopadu odstraní některé ovládací prvky reklam pro tvůrce. Tvůrci obsahu mohou reklamy pouze zapínat nebo vypínat, ale o jejich formátu bude rozhodovat vlastní systém YouTube. Získají také ovládací prvky pro ruční vkládání reklam do živého vysílání.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?
3 min. doba čtení

Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?

Krátký videoobsah je silným marketingovým nástrojem s reálným dopadem na prodej. Platformy jako TikTok a Instagram sice nastavily určitý standard, ale YouTube Shorts si teprve hledá cestu do marketingových strategií značek. Mnoho inzerentů dosud nevyužilo potenciál tohoto formátu. Podle zprávy eMarketer mohou právě krátká videa na YouTube nabídnout značkám výjimečnou příležitost k budování vztahů se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?
3 min. doba čtení

Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?

Přišel vám e-mail o tom, že se od 10. dubna 2025 změní způsob, jakým Google Tag Manager (GTM) načítá značky Google Ads a Floodlight? Tato aktualizace může ovlivnit měření konverzí, remarketing a způsob, jakým spravujete značky v GTM. Co přesně se mění, proč k tomu dochází a co byste měli podniknout? Pojďme se na to […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+