





V rozhovoru se dozvíte:
1:21 jak tato konference probíhá,
2:25 proč Barcamp organizují, kolik stojí vstupenky a jaká je kapacita,
3:20 na základě čeho vybírali řečníky,
4:04 pro koho je Barcamp určen,
4:30 jak můžete Barcamp podpořit.
Přinášíme vám pozvánku na 5. ročník Barcamp, který se uskuteční 13.4.2019 v 9:00 v KC Dunaj v Bratislavě. Letošní téma je work-life balance. Event je určený pro všechny, kteří se chtějí dozvědět, jak být úspěšný a zároveň mít čas na své koníčky, rodinu a přátele. Nejde o klasickou konferenci, atmosféra bývá velmi uvolněná. Více vám prozradí Ivo Potančok z agentury Vibration, která akci organizuje, v našem rozhovoru.
1:21 jak tato konference probíhá,
2:25 proč Barcamp organizují, kolik stojí vstupenky a jaká je kapacita,
3:20 na základě čeho vybírali řečníky,
4:04 pro koho je Barcamp určen,
4:30 jak můžete Barcamp podpořit.
Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.
YouTube rozšiřuje přístup ke své aplikaci pro střih videa Create, která umožňuje snadno vytvářet krátké filmy přímo v telefonu.
Timotej Strieš je Head of Online Marketing ve společnosti Lidl Slovensko a v tomto rozhovoru nám prozradil, jak funguje jejich prodej přes e-shop, co vše zastřešuje slovenská pobočka v rámci marketingu i to, proč se Lidl rozhodl zrušit klasické papírové letáky.
Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.