2 min. doba čtení

Vznikla mapa digitální reklamy v evropských retail médiích

Združení IAB Europe zveřejnilo první verzi celoevropské mapy digitální reklamy v maloobchodních médiích. Mapa poskytuje přehled příležitostí pro digitální reklamu v kategoriích, jako jsou potraviny, kosmetika, móda, domácí potřeby a spotřební elektronika, a na multi-marketplaces v celé Evropě.

Vznikla mapa digitální reklamy v evropských retail médiích
Zdroj: IAB Europe

IAB Europe je evropské sdružení pro digitální marketing a reklamní ekosystém. Jejím hlavním cílem je zastupovat politické zájmy těchto odvětví a podporovat spolupráci mezi různými aktéry v těchto oblastech. Snaží se vytvářet prostředí, v němž mohou mediální, technologické a marketingové společnosti prosperovat díky spolupráci a dodržování určitých standardů a pravidel.

A proto vznikla mapa digitální reklamy v maloobchodě. Je to nástroj, který pomáhá analyzovat a pochopit trendy v digitální reklamě v maloobchodních médiích. Nákupčí médií a značky mohou mapu použít k porovnání nabídek prodejců a posouzení jejich vyspělosti.

Maloobchodní média mohou zahrnovat různé formy, jako jsou obchodní letáky, reklama v prodejnách, digitální obrazovky v prodejnách, propagační letáky a další nástroje zaměřené na komunikaci se spotřebiteli v místě nákupu. Tato média se často používají k propagaci výrobků a služeb s cílem přímo ovlivnit rozhodování spotřebitelů o nákupu v maloobchodních prodejnách.

IAB Europe předpokládá, že výdaje na digitální reklamu v evropských maloobchodních médiích dosáhnou do roku 2027 25 miliard eur. Mapa bude aktualizována čtvrtletně, další aktualizace je naplánována na začátek druhého kvartálu roku 2024.

“Jedná se o první mapu svého druhu vytvořenou průmyslovým sdružením, která ukazuje možnosti digitální reklamy pro prodejce potravin, krásy, módy, multi-marketplaců, domácích potřeb a DIY v Evropě.” uvádí zpráva.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují
2 min. doba čtení

Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují

Jde Shein a udržitelnost dohromady? Firma tvrdí, že ano, ale tyto tvrdí jsou pod drobnohledem. Italský úřad zahájil vyšetřování společnosti Infinite Styles Services CO. Limited, dublinské firmy spravující italskou webstránku Shein. Šetření se zaměřuje hlavně na potenciálně zavádějící environmentální tvrzení, která platforma uváděla.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce
4 min. doba čtení

Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce

Podmínky vrácení zboží jsou výrazným faktorem, který ovlivňuje chování spotřebitelů a formuje konkurenční prostředí. Zpráva od společnosti ZigZag zkoumá, jak největší prodejci z retailu mění svůj pohled na vrácení zboží v e-commerce. Na jedné straně musí dívat na spokojenost zákazníků, zároveň je nutno zvážit profitabilitu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+