2 min. doba čtení

Vznikla mapa digitální reklamy v evropských retail médiích

Združení IAB Europe zveřejnilo první verzi celoevropské mapy digitální reklamy v maloobchodních médiích. Mapa poskytuje přehled příležitostí pro digitální reklamu v kategoriích, jako jsou potraviny, kosmetika, móda, domácí potřeby a spotřební elektronika, a na multi-marketplaces v celé Evropě.

Vznikla mapa digitální reklamy v evropských retail médiích
Zdroj: IAB Europe

IAB Europe je evropské sdružení pro digitální marketing a reklamní ekosystém. Jejím hlavním cílem je zastupovat politické zájmy těchto odvětví a podporovat spolupráci mezi různými aktéry v těchto oblastech. Snaží se vytvářet prostředí, v němž mohou mediální, technologické a marketingové společnosti prosperovat díky spolupráci a dodržování určitých standardů a pravidel.

A proto vznikla mapa digitální reklamy v maloobchodě. Je to nástroj, který pomáhá analyzovat a pochopit trendy v digitální reklamě v maloobchodních médiích. Nákupčí médií a značky mohou mapu použít k porovnání nabídek prodejců a posouzení jejich vyspělosti.

Maloobchodní média mohou zahrnovat různé formy, jako jsou obchodní letáky, reklama v prodejnách, digitální obrazovky v prodejnách, propagační letáky a další nástroje zaměřené na komunikaci se spotřebiteli v místě nákupu. Tato média se často používají k propagaci výrobků a služeb s cílem přímo ovlivnit rozhodování spotřebitelů o nákupu v maloobchodních prodejnách.

IAB Europe předpokládá, že výdaje na digitální reklamu v evropských maloobchodních médiích dosáhnou do roku 2027 25 miliard eur. Mapa bude aktualizována čtvrtletně, další aktualizace je naplánována na začátek druhého kvartálu roku 2024.

“Jedná se o první mapu svého druhu vytvořenou průmyslovým sdružením, která ukazuje možnosti digitální reklamy pro prodejce potravin, krásy, módy, multi-marketplaců, domácích potřeb a DIY v Evropě.” uvádí zpráva.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?
5 min. doba čtení

Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?

Zákazníci jsou náročnější než kdykoli předtím. Očekávají rychlost, pohodlí a zároveň osobní přístup. Pokud chcete oslovit zákazníky, nestačí jen prodávat – vyplatí se budovat vztahy a přinášet hodnotu, jinak riskujete ztrátu loajality. Průzkum zákaznické zkušenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaluje, které faktory dnes rozhodují o úspěchu značek a jak se jim přizpůsobit. Jaké poučení […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?
3 min. doba čtení

Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?

Mall.sk prochází zásadní změnou. 31. března 2025 přestane fungovat jako samostatná platforma a jeho nabídka se přesune na Allegro. Tento krok je součástí širší strategie konsolidace technologických platforem v rámci skupiny Allegro. Pro obchodníky a zákazníky to přináší několik změn, které mohou ovlivnit konkurenci na slovenském e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+