2 min. doba čtení

Vznikla mapa digitální reklamy v evropských retail médiích

Združení IAB Europe zveřejnilo první verzi celoevropské mapy digitální reklamy v maloobchodních médiích. Mapa poskytuje přehled příležitostí pro digitální reklamu v kategoriích, jako jsou potraviny, kosmetika, móda, domácí potřeby a spotřební elektronika, a na multi-marketplaces v celé Evropě.

Vznikla mapa digitální reklamy v evropských retail médiích
Zdroj: IAB Europe

IAB Europe je evropské sdružení pro digitální marketing a reklamní ekosystém. Jejím hlavním cílem je zastupovat politické zájmy těchto odvětví a podporovat spolupráci mezi různými aktéry v těchto oblastech. Snaží se vytvářet prostředí, v němž mohou mediální, technologické a marketingové společnosti prosperovat díky spolupráci a dodržování určitých standardů a pravidel.

A proto vznikla mapa digitální reklamy v maloobchodě. Je to nástroj, který pomáhá analyzovat a pochopit trendy v digitální reklamě v maloobchodních médiích. Nákupčí médií a značky mohou mapu použít k porovnání nabídek prodejců a posouzení jejich vyspělosti.

Maloobchodní média mohou zahrnovat různé formy, jako jsou obchodní letáky, reklama v prodejnách, digitální obrazovky v prodejnách, propagační letáky a další nástroje zaměřené na komunikaci se spotřebiteli v místě nákupu. Tato média se často používají k propagaci výrobků a služeb s cílem přímo ovlivnit rozhodování spotřebitelů o nákupu v maloobchodních prodejnách.

IAB Europe předpokládá, že výdaje na digitální reklamu v evropských maloobchodních médiích dosáhnou do roku 2027 25 miliard eur. Mapa bude aktualizována čtvrtletně, další aktualizace je naplánována na začátek druhého kvartálu roku 2024.

„Jedná se o první mapu svého druhu vytvořenou průmyslovým sdružením, která ukazuje možnosti digitální reklamy pro prodejce potravin, krásy, módy, multi-marketplaců, domácích potřeb a DIY v Evropě.“ uvádí zpráva.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+