3min. doba čtení

Využijte celý potenciál vytvořeného contentu. Co si představit pod pojmem Social Display?

Žijeme v době, kde je rozhraní sociálních sítí součástí našeho každodenního života. Průměrný denní čas strávený na sociálních sítích se každým rokem prodlužuje a uživatelé internetu s jejich obsahem tráví velkou část dne. I toto je jeden z důvodů, proč je obsah, který publikujeme, tak důležitý a přikládá se mu velká pozornost. Využívejme jeho potenciál v plném rozsahu.

Ivana Hornáčková Cibulková Ivana Hornáčková Cibulková
Head of Account management and Production v Etarget
Využijte celý potenciál vytvořeného contentu. Co si představit pod pojmem Social Display?

Schvalování obsahu, vizuálů, textů je noční můrou pro všechny zúčastněné strany. Vytvořit kvalitní a zajímavý obsah je časově i finančně náročné. Proč tedy nevyužít už vytvořené a nezužitkovat to k dalším krokům pro získání pozornosti uživatele internetu? Z této potřeby nevytvářet zbytečně už vytvořené vznikla myšlenka, na které je postavený Social Display.

Překročit hranice sociálních sítí do volného prostoru celého internetu není vůbec složité

Automatizovaným nástrojem okamžitě vytvoříte reklamní banner přímo z contentu ze sociálních sítí a tímto novým reklamním formátem oslovíte uživatele na předních slovenských médiích.

Pozornost, kterou věnujeme čtení článku, je mnohonásobně vyšší než ta, kterou vynakládáme na letmé prohlédnutí novinek na sociálních sítích. Social Display nám však pomůže nejen upoutat pozornost, ale také oslovit nové publikum.

Výhody reklamního formátu Social Display?

Vytvořenému obsahu na sociálních sítích tak můžete zajistit maximální hodnotu díky tomuto nástroji. Bez dodatečných produkčních nákladů vytvoříte automatizovaný interaktivní banner, který můžete programatickým nákupem umístit podél celého internetu. Vyzvednout bychom proto měli:

  • Bez dodatečných produkčních nákladů
  • Automatizovaný proces
  • Maximalizace zásahu uživatelů
  • Měřitelnost interaktivity
  • Programmatic friendly

Kdo by měl využít službu Social Display?

Známý reklamní formát ze sociálních sítí získá vyšší pozornost, což je často spojené s navýšením výkonnostních parametrů kampaně. Ať už na úrovni CTR, nebo engagement rate. Vzhledem k tomu, že banner disponuje aktivním obsahem sociálních sítí, tak při navyšování statistik z RTB kampaně je třeba sledovat i navýšení interakcí přímo v sociální síti.

Pokud chcete zasáhnout celou cílovou skupinu, tak si se sociálními sítěmi nevystačíte. Hlavně ve velmi specifických cílových skupinách je potřebné sociální sítě podpořit i jinými částmi mediálního mixu. Právě proto je příjemné použít Social Display, content máte vytvořený a zasáhnete nové unikátní uživatele.

Běžné sezónní reklamní kampaně používají obsah, který se připravuje často týdny před samotným spuštěním kampaně. Přidat aktualizační prvek do kampaně je možné právě nasazením Social display kampaně, neboť content ze social média se často aktualizuje a informace mají charakter největších novinek.

Sdílet článek
Ivana Hornáčková Cibulková
Head of Account management and Production v Etarget

Vede account a produkční oddělení v Etargetu, kde pomáhá klientům vytvářet a spravovat komplexní programatická řešení na míru na Slovensku i v zahraničí. S daty a marketingem má dlouholeté zkušenosti, ráda se vzdělává a i proto je v nejnovějších technologiích vždy jako doma.

Etarget
Tento článek ti přináší

Etarget

Reklamní síť Etarget vznikla jako platforma pro reklamu zpoplatněnou za klik. Za 17 let do našeho portfolia postupně přibyly moderní online reklamní formáty jako bannery, video reklama, rich formáty, unikátní možnosti cílení a mnohé další. Neustále inovujeme systém a přinášíme nové způsoby, jako efektivně zvyšovat zisk z reklamy.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Tipy na šikovné online nástroje pro cílení vaší reklamy

Ano, všichni známe a pravděpodobně i řešíme firemní účty na Facebooku, Instagramu a LinkedIn. TikTok je vzhledem k průměrnému věku uživatelů poněkud kontroverznější, ale při rozumném používání je to velmi účinný marketingový nástroj s více než miliardou aktivních uživatelů. Sociální sítě jsou ve světě reklamy neprůstřelnou klasikou, ale nejsou zdaleka jedinou platformou, kde se dá […]

Naďa Csillagová Naďa Csillagová
Marketing Manager at Besteron
Přečíst článek
12min. doba čtení

Která sociální síť je pro vás a vaši firmu nejvhodnější? Zjistěte, kde se soustřeďuje vaše publikum

Někdy se můžete snažit sebevíc, ale výsledky stejně nebudou takové, jaké byste očekávali. Pokud váš byznys neroste tak, jak byste si přáli, a to i v případě sponzorovaných nebo nesponzorovaných příspěvků na sociálních sítích, možná publikujete na špatném místě a ve špatný čas. 

Peter Habánek Peter Habánek
Managing Director v Bragama
Přečíst článek
5min. doba čtení

Jak může neuromarketing pomoci vaší firmě?

Obchodníci si lámou hlavu nad tím, jak přesvědčit zákazníky k nákupu. Existuje mnoho případových studií, jak pozitivně ovlivnit chování spotřebitelů. Dokážeme někdy nahlédnout do hlavy zákazníka? Už teď nám může hodně říci neuromarketing.

Přečíst článek