
Schvalování obsahu, vizuálů, textů je noční můrou pro všechny zúčastněné strany. Vytvořit kvalitní a zajímavý obsah je časově i finančně náročné. Proč tedy nevyužít už vytvořené a nezužitkovat to k dalším krokům pro získání pozornosti uživatele internetu? Z této potřeby nevytvářet zbytečně už vytvořené vznikla myšlenka, na které je postavený Social Display.
Překročit hranice sociálních sítí do volného prostoru celého internetu není vůbec složité
Automatizovaným nástrojem okamžitě vytvoříte reklamní banner přímo z contentu ze sociálních sítí a tímto novým reklamním formátem oslovíte uživatele na předních slovenských médiích.
Pozornost, kterou věnujeme čtení článku, je mnohonásobně vyšší než ta, kterou vynakládáme na letmé prohlédnutí novinek na sociálních sítích. Social Display nám však pomůže nejen upoutat pozornost, ale také oslovit nové publikum.
Výhody reklamního formátu Social Display?
Vytvořenému obsahu na sociálních sítích tak můžete zajistit maximální hodnotu díky tomuto nástroji. Bez dodatečných produkčních nákladů vytvoříte automatizovaný interaktivní banner, který můžete programatickým nákupem umístit podél celého internetu. Vyzvednout bychom proto měli:
- Bez dodatečných produkčních nákladů
- Automatizovaný proces
- Maximalizace zásahu uživatelů
- Měřitelnost interaktivity
- Programmatic friendly

Zdroj: unsplash.com
Kdo by měl využít službu Social Display?
Známý reklamní formát ze sociálních sítí získá vyšší pozornost, což je často spojené s navýšením výkonnostních parametrů kampaně. Ať už na úrovni CTR, nebo engagement rate. Vzhledem k tomu, že banner disponuje aktivním obsahem sociálních sítí, tak při navyšování statistik z RTB kampaně je třeba sledovat i navýšení interakcí přímo v sociální síti.
Pokud chcete zasáhnout celou cílovou skupinu, tak si se sociálními sítěmi nevystačíte. Hlavně ve velmi specifických cílových skupinách je potřebné sociální sítě podpořit i jinými částmi mediálního mixu. Právě proto je příjemné použít Social Display, content máte vytvořený a zasáhnete nové unikátní uživatele.
Běžné sezónní reklamní kampaně používají obsah, který se připravuje často týdny před samotným spuštěním kampaně. Přidat aktualizační prvek do kampaně je možné právě nasazením Social display kampaně, neboť content ze social média se často aktualizuje a informace mají charakter největších novinek.