Z něj vyplývá, že digitální marketingové agentury na Slovensku v roce 2022 vzrostly o 8 % a tento růst bude pokračovat. Díváme se také do roku 2024 – budeme muset respektovat trendy, jako je nástup umělé inteligence, význam krátkých videíje nebo digitální audio formáty.
Z ročenky si odnesete především návod, jak úspěšně budovat značky a vytvářet jejich marketingové strategie v této turbulentní době, a to od těch nejpovolanějších – v exkluzivních rozhovorech s legendou marketingu Lesem Binetem, profesorkou Magdou Nenycz-Thiel z EBI a Štefanem Sarvašem z MARS Inc. A více než dvě desítky inspirativních případových studií slovenských agentur, plus přehledy a profily nejvýznamnějších marketingových a digitálních agentur u nás.
Pokud ještě nemáte ročenku, nechte nám tu své kontaktní údaje ZDE a jeden z výtisků ročenky půjde přímo k vám! Nebo si ji jednoduše stáhněte zdarma ZDE.
Ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2023 byla distribuována poštou do rukou všech účastníků posledních tří ročníků konferencí RULEZZ a také kombinací tradiční rozesílky a online distribuce marketingovým oddělením významných inzerentů.