2 min. doba čtení

Vyšla ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2023. Ke stažení ZDARMA

Exkluzivní ročenka má téměř 200 stran a premiéru měla na konferenci Marketing RULEZZ 2023, kde ji obdrželo více než 800 účastníků.

Vyšla ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2023. Ke stažení ZDARMA
Zdroj: Marketing Rulezz

Z něj vyplývá, že digitální marketingové agentury na Slovensku v roce 2022 vzrostly o 8 % a tento růst bude pokračovat. Díváme se také do roku 2024 – budeme muset respektovat trendy, jako je nástup umělé inteligence, význam krátkých videíje nebo digitální audio formáty.

Z ročenky si odnesete především návod, jak úspěšně budovat značky a vytvářet jejich marketingové strategie v této turbulentní době, a to od těch nejpovolanějších – v exkluzivních rozhovorech s legendou marketingu Lesem Binetem, profesorkou Magdou Nenycz-Thiel z EBI a Štefanem Sarvašem z MARS Inc. A více než dvě desítky inspirativních případových studií slovenských agentur, plus přehledy a profily nejvýznamnějších marketingových a digitálních agentur u nás.

Pokud ještě nemáte ročenku, nechte nám tu své kontaktní údaje ZDE a jeden z výtisků ročenky půjde přímo k vám! Nebo si ji jednoduše stáhněte zdarma ZDE.

Ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2023 byla distribuována poštou do rukou všech účastníků posledních tří ročníků konferencí RULEZZ a také kombinací tradiční rozesílky a online distribuce marketingovým oddělením významných inzerentů.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+