2 min. doba čtení

Vyšla ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2023. Ke stažení ZDARMA

Exkluzivní ročenka má téměř 200 stran a premiéru měla na konferenci Marketing RULEZZ 2023, kde ji obdrželo více než 800 účastníků.

Vyšla ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2023. Ke stažení ZDARMA
Zdroj: Marketing Rulezz

Z něj vyplývá, že digitální marketingové agentury na Slovensku v roce 2022 vzrostly o 8 % a tento růst bude pokračovat. Díváme se také do roku 2024 – budeme muset respektovat trendy, jako je nástup umělé inteligence, význam krátkých videíje nebo digitální audio formáty.

Z ročenky si odnesete především návod, jak úspěšně budovat značky a vytvářet jejich marketingové strategie v této turbulentní době, a to od těch nejpovolanějších – v exkluzivních rozhovorech s legendou marketingu Lesem Binetem, profesorkou Magdou Nenycz-Thiel z EBI a Štefanem Sarvašem z MARS Inc. A více než dvě desítky inspirativních případových studií slovenských agentur, plus přehledy a profily nejvýznamnějších marketingových a digitálních agentur u nás.

Pokud ještě nemáte ročenku, nechte nám tu své kontaktní údaje ZDE a jeden z výtisků ročenky půjde přímo k vám! Nebo si ji jednoduše stáhněte zdarma ZDE.

Ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2023 byla distribuována poštou do rukou všech účastníků posledních tří ročníků konferencí RULEZZ a také kombinací tradiční rozesílky a online distribuce marketingovým oddělením významných inzerentů.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
10 revolučních trendů v e-commerce, které nás čekají v roce 2025
4 min. doba čtení

10 revolučních trendů v e-commerce, které nás čekají v roce 2025

Evropský e-commerce se připravuje na nové trendy, které jej v roce 2025 čekají. Skloňuje se například automatizace poháněná umělou inteligencí či udržitelné postupy. Tyto změny slibují revoluci v nakupování spotřebitelů a jak firmy fungují. S využitím umělé inteligence a rychle rostoucími trhy s AR/VR, spolu se silným tlakem na udržitelnost, kde 68 % spotřebitelů upřednostňuje […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Češi chtějí nakupovat, ale hlídají si rozpočet
2 min. doba čtení

Češi chtějí nakupovat, ale hlídají si rozpočet

Čechům se postupně vrací chuť nakupovat, přestože důraz na ceny a kontrolu výdajů zůstává vysoký. Mnozí zákazníci pečlivě zvažují každý nákup, avšak často ruší nebo odkládají naplánované výdaje. Běžnou součástí nákupního procesu se staly slevy. Ty zákazníci vyhledávají, ale podle panelu společnosti SkipPay by nakoupili i bez nich.

Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+