2 min. doba čtení

Výrobci hraček se snaží zbavit jednorázových plastů. Mattel začne recyklovat hračky Fisher-Price

Společnost Mattel přidala hračky Fisher-Price do své iniciativy bezplatné recyklace hraček v rámci pokračující snahy hračkářského gigantu řešit problém s plasty v hračkářském průmyslu.

Výrobci hraček se snaží zbavit jednorázových plastů. Mattel začne recyklovat hračky Fisher-Price

Problém jednorázových plastů v hračkářském průmyslu

Výrobci hraček se snaží zbavit jednorázových plastů v reakci na rostoucí počet rodičů, kteří se obávají vlivu plastových hraček na životní prostředí. Nedávný průzkum, který si objednala průmyslová skupina The Toy Association, ukázal, že 78 % rodičů uvedlo, že udržitelnost hračky je pro ně důležitá.

Společnost Mattel před rokem spustila program Mattel Playback, který umožňuje rodičům vytisknout bezplatné přepravní štítky a použít je k odeslání starých panenek Barbie, autíček Mega Bloks a Matchbox a her do sběrných míst společnosti Mattel k recyklaci a opětovnému použití.

Společnost Mattel nyní rozšířila tento program i na neelektronické hračky Fisher-Price. Divize Fisher-Price společnosti Mattel zahrnuje značky Little People, Laugh & Learn, Imaginext a další. 

Společnost Mattel si koncem roku 2019 stanovila cíl, že do roku 2030 bude ve všech svých hračkách a obalech používat 100 % recyklovaných, recyklovatelných nebo biologických plastů. V dubnu letošního roku oznámila nový ekologický cíl, kterým je snížit množství plastových obalů o 25 % na každý výrobek do roku 2030. 

Závod tří největších světových producentů hraček 

Tři největší hračkářské společnosti – Lego, Hasbro a Mattel – se snaží přesvědčit rodiče, že jsou nejekologičtější a všechny si stanovily environmentální cíle pro snížení množství obalů a plastů. 

Společnost Lego v říjnu 2019 spustila program, který umožňuje rodičům darovat staré kostky Lego školním programům a pracuje na vývoji alternativních materiálů na rostlinné bázi a biologicky rozložitelných materiálů. 

Společnost Hasbro v roce 2018 spustila program, v jehož rámci je možné její plastové hračky posílat do recyklačního inovátoru Terracycle k opětovnému použití do jiných výrobků. V roce 2019 společnost Hasbro vydala závazek, že do konce letošního roku přestane používat plastové obaly. 

„Udržitelnost a životní prostředí jsou pro rodiče stále důležitější,“ řekl Jim Silver, odborník na hračkářský průmysl a majitel stránky s recenzemi hraček TTPM.com a společnosti TTPM Influencer Talent Management. Všechny velké společnosti vyrábějící hračky zdůrazňují své ekologické iniciativy. „Pro jejich image je užitečné, že ukazují, že jim záleží na budoucnosti a budoucnosti dětí,“ řekl.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe