2 min. doba čtení

Volby otřesou sociálními sítěmi. Co chystá Meta a TikTok?

Sociální média čelí výzvám souvisejícím s politickým obsahem a dezinformacemi. Vyvíjejí proto nové strategie, které pomáhají regulovat obsah a poskytovat ověřené informace. Meta zavádí opatření na omezení politického obsahu ve svých aplikacích, zatímco TikTok se připravuje na nadcházející volby pomocí svých volebních center.

Volby otřesou sociálními sítěmi. Co chystá Meta a TikTok?
Zdroj: Depositphotos

Společnost Meta chce ve svých aplikacích méně politického obsahu. Šéf Instagramu Adam Mosseri oznámil zavedení nového systému, v němž bude politický obsah ve výchozím nastavení vypnutý a bude nutné jej ručně zapnout v nastavení. Tato změna se týká sekcí, jako je Prozkoumat, Relace a Navrhovaní uživatelé.

TikTok také reaguje na minimalizaci politického obsahu a ovlivňuje chování voličů během voleb. V zájmu účinného potírání dezinformací se zavazuje poskytovat ověřené informace o hlasování prostřednictvím volebních středisek v místních jazycích. Tváří v tvář obavám z vazeb na čínskou vládu se TikTok snaží demonstrovat nezávislost a politickou neutralitu. Spolupracuje s organizacemi v celé Evropě a k boji proti dezinformacím využívá umělou inteligenci. Navzdory těmto snahám čelí TikTok stále výzvám, zejména v souvislosti s obavami z vlivu Číny a účinnosti opatření na sociálních sítích během voleb v roce 2024.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Celková výzva spočívá v úsilí společností, jako je Meta, čelit dezinformacím a zahraničnímu vlivu v digitální informační sféře před nadcházejícími volbami po celém světě. Společnosti pracují na identifikaci a odstraňování falešných profilů, které jsou využívány ke sledování novinářů a politických aktivistů. Zároveň však čelí rozsáhlému vlivu nejrůznějších skupin, včetně teroristických a státních aktérů, které využívají taktiky ovlivňování na sociálních sítích. Navzdory snahám o odstranění tisíců účtů a skupin spojených s politickým vlivem se sociální sítě stále snaží účinně minimalizovat šíření dezinformací před významnými volbami.

Co to znamená pro marketingový obsah na sociálních sítích? Marketéři by si měli uvědomit, co Meta považuje za politický obsah, aby se vyhnuli omezením, která by ovlivnila dosah příspěvků. Profily, které dosahovaly úspěchu s obsahem vyvolávajícím emoce, včetně politických témat, by měl algoritmus zastavit.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+