1 min. doba čtení

Vlastní výroba kosmetiky na Slovensku. Od výrobní linky až k zákazníkovi (Róbert Kleberc, NATUINT)

Podnikání od hobby k úspěchu? Tento příběh se dnes vidí stále méně. Zakladatelé značky DULCIA (brzy NATUINT) na to šli po svém. V úvodní fázi připravovali produkty pro své přátele a známé bezplatně. Když měli několik let dobré ohlasy, rozhodli se na tom založit podnikání. Zda je vlastní značka v dnešní době klíčová, jaký byl celý přechod od hobby k byznysu a jak jim pomáhají procesy či automatizace nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Robert Kleberc, majitel DULCIA (NATUINT).

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:25 Jak by se dala představit značka DULCIA (NATUINT)
  • 05:37 Jak se dostali k vlastní výrobě?
  • 09:25 Je vlastní značka v dnešní době klíčová?
  • 11:46 Jaký byl přechod od hobby do byznysu?
  • 13:20 Hraje v jejich byznysu velkou roli automatizace?
  • 24:16 Automatizace platí i na účetnictví?
  • 28:22 Využívají ve firmě i jiné distribuční kanály?
  • 31:17 Jaká je vize celého obchodu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+