3 min. doba čtení

Vítr v Dotidot: Nová CEO Petra Pacáková vyměnila vedení a cílí ke globálním úspěchům

E-commerce trh prochází velkými změnami. A právě v tomto období začíná Dotidot (dříve PPC Bee) novou kapitolu. 

Vítr v Dotidot: Nová CEO Petra Pacáková vyměnila vedení a cílí ke globálním úspěchům

Dotidot poskytuje řešení pro automatizaci marketingu. “Většina našich klientů rozšiřuje své automatizační aktivity. Z toho důvodu došlo k zásadním změnám ve vedoucích pozicích a strategických cílech celé společnosti,” uvádí společnost v tiskové zprávě.

Zakladatel odstoupil z vedení

„Znám kolem sebe příběhy, kdy founder byl tou největší brzdou své firmy. Nedokázal delegovat, všechno věděl nejlíp a nechápal, že i někdo jiný může udělat nejlepší rozhodnutí pro blaho jeho firmy. Taková firma nikdy nepřeroste jeho vlastní ego. Vždycky bude pozadu. Nikdy nebude taková, jaká by mohla být,“ říká Pavel Vachek ke svému rozhodnutí odstoupit z čela Dotidot.

Petra v posledních letech vedla Dotidot z pozice Chief Growth Officer. „Věřím, že ti nejlepší lidé pochází zevnitř. Když jsme Petru před téměř 4 lety najímali, viděli jsme její potenciál. Když potom chodíte na schůzky a vidíte, že někdo dokáže lépe mluvit směrem k zaměstnancům, řídit směřování produktu, ale také působit jako tvář firmy navenek, máte před sebou jasnou volbu. Petra má vizi a energii ji naplnit,“  doplňuje Vachek. S tím mu také pomohl investor Reflex Capital, který poskytl mentoring a pomoc s přípravou na přechod.

Petra Pacáková je nová CEO Dotidot

Nová CEO = nová vize

Dotidot se snaží do marketingu přinést nový vhled pomocí moderních technologií, automatizovat práci a získat maximální hodnotu z výkonnostního marketingu. „V posledním roce pozorujeme o 30 % vyšší růst zájmu o automatizaci marketingu i na českém e-commerce trhu, který za poslední kvartál klesl o 11 %. Agentury a e-shopy totiž hledají cesty, jak zefektivnit výkon svých kampaní a dat tak, aby opět vydělávaly,“ říká Petra Pacáková k aktuální situaci na trhu. Tlak na efektivitu tak přispívá k růstu popularity automatizace, která otevírá mnohem více možností pro celý výkonnostní marketing.

Mění se trh, reakce spotřebitelů a s novou ředitelkou společnosti přichází i změny ve firmě na klíčových pozicích. „Díky seniorním kolegům jsem měla možnost sáhnout do interních řad. Ukázalo se to jako skvělý tah, protože již téměř po měsíci jsou za těmi lidmi vidět výsledky. A to je pro dynamicky rostoucí firmu, jakou je Dotidot, zásadní.“

Šimon Jůn působil na pozici Senior UX designer více než rok, nyní povede vývoj a design Dotidot z pozice CPO. Z externí spolupráce zahraničního konzultanta se Petre Usurelu přeorientuje na vedení celého týmu obchodníků v Dotidot.

Společnost má pro další rok v plánu rozrůst se na zahraniční trhy a stát se světovou společností pro světový trh. S edukační online platformou Dotidot Academy chce také zpřístupnit automatizaci každému marketingovému specialistovi.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe