2 min. doba čtení

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Lacoste považuje svůj virtuální projekt za ambiciózní a nabízí pohlcující interaktivní cestu, která podle značky znamená „znovuobjevení elektronického obchodu“. Ať už to znamená cokoliv, Lacoste nastoupila do vlaku, ve kterém už jedou Gucci, Adidas a další.

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Obchod vytvořila společnost Emperia

Ve svém prvním virtuálním obchodě chce Lacoste stavět na „zákaznické zkušenosti“ a zároveň posilovat pocit komunity mezi nakupujícími.

Virtuální obchod Lacoste byl vytvořen na platformě Emperia a uživatelé k němu mají přístup prostřednictvím desktopových a mobilních zařízení. Zákazníci se tak mohou ještě před nákupem seznámit s kolekci oblečení v tomto prostoru. Na druhé straně virtuální obchod Lacoste v metaverse umožňuje zákazníkům přímý přístup do online obchodu.

 

Lacoste propojuje odměny, nakupování a hry 

Uživatelé, kteří chtějí prozkoumat virtuální svět Lacoste, budou muset projít tlamou ikonického krokodýla. Dostanou se tak do showroomu značky, kde se mohou seznámit s novou prázdninovou kolekcí a prohlédnout si ji ve 360°. 

Další místnost umožňuje interakci s kolekcí prostřednictvím gamifikace, což je moderní způsob, jak vyzvat spotřebitele, aby jedinečným způsobem objevili další produkty.

A poslední místnost bude otevřena výhradně pro členy komunity UNDW3, kteří mají Lacoste NFT (UNDW3 Genesis Pass). Kromě toho budou v této místnosti umístěny krabice s odměnami, například adventní kalendář, přičemž bude každý den vybráno pět uživatelů, kteří vyhrají exkluzivní cenu.

Nakupování v metaverse

Lacoste není jedinou luxusní módní značkou, která investuje do Web3. Od 27. října do 9. listopadu představila společnost Gucci svůj Gucci Vault Land v The Sandbox. Tento zážitek trval dva týdny a byl založen na soutěžích, hrách, NFT a dalších aktivitách.

Společnost Adidas také nedávno vstoupila do metaverse se svou první kolekcí NFT wearables a Walmart vytvořil kompletní metaverse zážitek s Walmart land. 

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Aukce unikátních .sk domén pokračují od 15. ledna
1 min. doba čtení

Aukce unikátních .sk domén pokračují od 15. ledna

Dne 15. ledna spouští společnost SK-NIC druhé kolo aukcí 1- a 2-znakových .sk domén! Domény jako a.sk, 1.sk nebo bb.sk už mají majitele po prvním kole. 0.sk, x.sk, at.sk a další však stále zůstávají ve hře pro další aukce. Podívejte se na seznam domén, ze kterých budeme vybírat v nadcházejícím kole. Nezmeškejte příležitost stát se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Slovenská e-commerce konečně v zelených číslech. Rok 2024 vzrostl o 6 %
3 min. doba čtení

Slovenská e-commerce konečně v zelených číslech. Rok 2024 vzrostl o 6 %

Internetové nákupy na Slovensku po dvou letech korekce znovu narostly, a to o výrazných +6 %. Klíčový poslední kvartál dosáhl dokonce růstu až +7 %, což potvrdilo předvánoční dohady, že Slováci nebudou na Vánocích šetřit. Překvapivým skokanem roku jsou solární sestavy, které meziročně narostly o neuvěřitelných +1137 %. Kam směřovala slovenská e-commerce v roce 2024? […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+