Obchod vytvořila společnost Emperia
Ve svém prvním virtuálním obchodě chce Lacoste stavět na „zákaznické zkušenosti“ a zároveň posilovat pocit komunity mezi nakupujícími.
Virtuální obchod Lacoste byl vytvořen na platformě Emperia a uživatelé k němu mají přístup prostřednictvím desktopových a mobilních zařízení. Zákazníci se tak mohou ještě před nákupem seznámit s kolekci oblečení v tomto prostoru. Na druhé straně virtuální obchod Lacoste v metaverse umožňuje zákazníkům přímý přístup do online obchodu.
Lacoste propojuje odměny, nakupování a hry
Uživatelé, kteří chtějí prozkoumat virtuální svět Lacoste, budou muset projít tlamou ikonického krokodýla. Dostanou se tak do showroomu značky, kde se mohou seznámit s novou prázdninovou kolekcí a prohlédnout si ji ve 360°.
Další místnost umožňuje interakci s kolekcí prostřednictvím gamifikace, což je moderní způsob, jak vyzvat spotřebitele, aby jedinečným způsobem objevili další produkty.
A poslední místnost bude otevřena výhradně pro členy komunity UNDW3, kteří mají Lacoste NFT (UNDW3 Genesis Pass). Kromě toho budou v této místnosti umístěny krabice s odměnami, například adventní kalendář, přičemž bude každý den vybráno pět uživatelů, kteří vyhrají exkluzivní cenu.
Nakupování v metaverse
Lacoste není jedinou luxusní módní značkou, která investuje do Web3. Od 27. října do 9. listopadu představila společnost Gucci svůj Gucci Vault Land v The Sandbox. Tento zážitek trval dva týdny a byl založen na soutěžích, hrách, NFT a dalších aktivitách.
Společnost Adidas také nedávno vstoupila do metaverse se svou první kolekcí NFT wearables a Walmart vytvořil kompletní metaverse zážitek s Walmart land.