2min. doba čtení

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Lacoste považuje svůj virtuální projekt za ambiciózní a nabízí pohlcující interaktivní cestu, která podle značky znamená „znovuobjevení elektronického obchodu“. Ať už to znamená cokoliv, Lacoste nastoupila do vlaku, ve kterém už jedou Gucci, Adidas a další.

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Obchod vytvořila společnost Emperia

Ve svém prvním virtuálním obchodě chce Lacoste stavět na „zákaznické zkušenosti“ a zároveň posilovat pocit komunity mezi nakupujícími.

Virtuální obchod Lacoste byl vytvořen na platformě Emperia a uživatelé k němu mají přístup prostřednictvím desktopových a mobilních zařízení. Zákazníci se tak mohou ještě před nákupem seznámit s kolekci oblečení v tomto prostoru. Na druhé straně virtuální obchod Lacoste v metaverse umožňuje zákazníkům přímý přístup do online obchodu.

 

Lacoste propojuje odměny, nakupování a hry 

Uživatelé, kteří chtějí prozkoumat virtuální svět Lacoste, budou muset projít tlamou ikonického krokodýla. Dostanou se tak do showroomu značky, kde se mohou seznámit s novou prázdninovou kolekcí a prohlédnout si ji ve 360°. 

Další místnost umožňuje interakci s kolekcí prostřednictvím gamifikace, což je moderní způsob, jak vyzvat spotřebitele, aby jedinečným způsobem objevili další produkty.

A poslední místnost bude otevřena výhradně pro členy komunity UNDW3, kteří mají Lacoste NFT (UNDW3 Genesis Pass). Kromě toho budou v této místnosti umístěny krabice s odměnami, například adventní kalendář, přičemž bude každý den vybráno pět uživatelů, kteří vyhrají exkluzivní cenu.

Nakupování v metaverse

Lacoste není jedinou luxusní módní značkou, která investuje do Web3. Od 27. října do 9. listopadu představila společnost Gucci svůj Gucci Vault Land v The Sandbox. Tento zážitek trval dva týdny a byl založen na soutěžích, hrách, NFT a dalších aktivitách.

Společnost Adidas také nedávno vstoupila do metaverse se svou první kolekcí NFT wearables a Walmart vytvořil kompletní metaverse zážitek s Walmart land. 

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?
3min. doba čtení

Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?

V roce 2023 jsme byli svědky průlomu v generativních systémech založených na umělé inteligenci (AI), sahajícího od telefonických rozhovorů s virtuálními operátory až po automaticky personalizovaná doporučení produktů a virtuální nákupní asistenty. Algoritmy strojového učení jsou dnes všudypřítomné, ale jak se k adopci umělé inteligence ve světě módy staví čeští spotřebitelé? Jaké nové nástroje znají […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+