2 min. doba čtení

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Lacoste považuje svůj virtuální projekt za ambiciózní a nabízí pohlcující interaktivní cestu, která podle značky znamená „znovuobjevení elektronického obchodu“. Ať už to znamená cokoliv, Lacoste nastoupila do vlaku, ve kterém už jedou Gucci, Adidas a další.

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Obchod vytvořila společnost Emperia

Ve svém prvním virtuálním obchodě chce Lacoste stavět na „zákaznické zkušenosti“ a zároveň posilovat pocit komunity mezi nakupujícími.

Virtuální obchod Lacoste byl vytvořen na platformě Emperia a uživatelé k němu mají přístup prostřednictvím desktopových a mobilních zařízení. Zákazníci se tak mohou ještě před nákupem seznámit s kolekci oblečení v tomto prostoru. Na druhé straně virtuální obchod Lacoste v metaverse umožňuje zákazníkům přímý přístup do online obchodu.

|

 

Lacoste propojuje odměny, nakupování a hry 

Uživatelé, kteří chtějí prozkoumat virtuální svět Lacoste, budou muset projít tlamou ikonického krokodýla. Dostanou se tak do showroomu značky, kde se mohou seznámit s novou prázdninovou kolekcí a prohlédnout si ji ve 360°. 

Další místnost umožňuje interakci s kolekcí prostřednictvím gamifikace, což je moderní způsob, jak vyzvat spotřebitele, aby jedinečným způsobem objevili další produkty.

A poslední místnost bude otevřena výhradně pro členy komunity UNDW3, kteří mají Lacoste NFT (UNDW3 Genesis Pass). Kromě toho budou v této místnosti umístěny krabice s odměnami, například adventní kalendář, přičemž bude každý den vybráno pět uživatelů, kteří vyhrají exkluzivní cenu.

Nakupování v metaverse

Lacoste není jedinou luxusní módní značkou, která investuje do Web3. Od 27. října do 9. listopadu představila společnost Gucci svůj Gucci Vault Land v The Sandbox. Tento zážitek trval dva týdny a byl založen na soutěžích, hrách, NFT a dalších aktivitách.

Společnost Adidas také nedávno vstoupila do metaverse se svou první kolekcí NFT wearables a Walmart vytvořil kompletní metaverse zážitek s Walmart land. 

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels
3 min. doba čtení

Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels

V nejnovější příručce od Mety se dozvídáme, jak mohou značky efektivně využívat Meta Reels k posílení svých marketingových kampaní a dosahování skutečných výsledků. Zde je shrnutí nejdůležitějších faktů a doporučení, která by měl o tomto výkonném video formátu vědět každý, kdo se pohybuje v e-commerce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky
3 min. doba čtení

Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky

Jak dnes funguje sledování videoobsahu? Co lidé považují za „televizi“ a kde reklama funguje nejlépe? CTV zatím není středobodem pozornosti našeho e-commerce, ale vývoj v zahraničí naznačuje, že by se to mohlo brzy změnit. Nová studie RTL AdAlliance přináší jasná data a trendy, které se vyplatí sledovat. A ukazuje, že o úspěchu videa nerozhoduje technologie, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+