2 min. doba čtení

Vinted rozšiřuje svou logistickou infrastrukturu akvizicí holandské společnosti Homerr

Vinted, oblíbená platforma pro nakupování a prodej oblečení a dalšího zboží, pokračuje ve svém úsilí posílit svou logistickou infrastrukturu.

Vinted rozšiřuje svou logistickou infrastrukturu akvizicí holandské společnosti Homerr

Logistická divize skupiny Vinted

Vinted Go, logistická divize skupiny Vinted, nedávno oznámila akvizici holandské společnosti Homerr, která je specializovaná na doručování balíků. I když cenu této transakce nebyla zveřejněna, obě společnosti již začaly spolupracovat na tom, jak dále rozvíjet svou doručovací síť.

Vinted Go byla spuštěna v roce 2022 a provozuje síť sběrných míst v podobě balíkomatů. Tato síť je v současné době k dispozici pouze ve Francii a provozuje se v devíti městech této země. Touto akvizicí si společnost Vinted zajišťuje snadnější přístup na trh Beneluxu.

Viceprezident Vinted Go, Vytautas Atkočaitis, uvedl: “Společnost Homerr, která je průkopníkem nového způsobu doručování balíků, sdílí náš závazek k rozvoji efektivních sítí pro odběr a doručování zásilek na odberních místech (PUDO), které mají menší dopad na životní prostředí než doručování až k domovu. Spolupracovali jsme s týmem Homerr a byli jsme nadšeni jejich inovativním přístupem a zapálením pro neustálé zlepšování. Těšíme se na budoucnost, kde budeme moci prohloubit naše odborné znalosti a dosah obou společností ve prospěch našich uživatelů.”

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Homerr bude nadále fungovat jako dosud

Homerr je holandskou společností, která se specializuje na doručování balíků. Byla založena v roce 2016 a vyvinula síť sociálních a obchodních míst pro vyzvednutí a doručení zásilek (PUDO), což umožňuje spotřebitelům v Beneluxu jednoduše odesílat a vyzvedávat zboží při obchodování na platformách jako je Vinted.

Tato akvizice otevírá nové možnosti pro obě organizace, které chtějí prohloubit své odborné znalosti a rozsah svých služeb. Společnost Homerr bude nadále fungovat jako dosud a její zakladatelé, Juriaan Matthijssen a Mark-Jan Pieterse, zaujmou vedoucí pozice ve společném podniku.

Samotní zakladatelé Homerr, Juriaan Matthijssen a Mark-Jan Pieterse, sdělili: “S Vinted Go jsme již nějakou dobu úzce spolupracovali a vidíme ve zdokonalení našeho partnerství velkou příležitost k urychlení našeho růstu v oblasti inovativních doručovacích řešení s ohledem na snižování dopadu na životní prostředí. Věříme, že spojením sil a sdílením našich znalostí v provozu s rozsahem Vinted budeme schopni nadále inovovat do budoucnosti. Těšíme se na společný růst naší sítě a doručovacích služeb, abychom poskytli ještě lepší zážitek našim zákazníkům a partnerům.”

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+