2 min. doba čtení

Victoria’s Secret poprvé v historii testuje prodej kosmetiky přes jinou společnost

Victoria's Secret, ikonická značka spodního prádla, se poprvé ve své historii spojila s jiným maloobchodním prodejcem, aby své kosmetické výrobky přinesla dalším spotřebitelům. Vybraným prodejcem není někdo jiný než Amazon, kde je již k dispozici více než 120 produktů značky.

Victoria’s Secret poprvé v historii testuje prodej kosmetiky přes jinou společnost

Strategie společnosti potvrzuje současný trend

Přechod značky Victoria’s Secret do Amazonu je symbolem dynamiky, se kterou se dnes potýká mnoho maloobchodních prodejců. Značky, které léta fungovaly výlučně prostřednictvím přímého prodeje spotřebitelům – ve vlastních prodejnách a na vlastních webových stránkách – se snaží navázat partnerství s velkými prodejci jako je Target, nebo obchodními domy jako Nordstrom. To vše proto, aby mohly nabízet své výrobky přes další prodejní kanály.

Greg Unis, CEO divize krásy Victoria’s Secret, vysvětluje: „Prostřednictvím průzkumu a zpětné vazby jsme od zákazníků vyrozuměli, že spotřebitelé chtějí nakupovat produkty Victoria’s Secret Beauty v obchodě Amazon. Jde o přirozené rozšíření prodejního kanálu, abychom mohli pokračovat v růstu našeho kosmetického byznysu a oslovit zákazníky na místech, která mají rádi. Budeme prodávat 120 produktů včetně parfémů, krémů, pleťových vod a peelingů.”

Sekce Victoria’s Secret Beauty vsadila na jednoduchost

Victoria’s Secret přichází s nabídkou kosmetiky a toto rozhodnutí zdůvodňuje jednoduchostí prodeje. „Z logistického hlediska bylo pro Victoria’s jednodušší prodávat kosmetiku namísto intimního oblečení. V případě pleťových vod a parfémů není třeba rozlišovat různé velikosti a prodej má rychlejší spád.”

Jak Unis vysvětlil ve svém prohlášení, spotřebitelé přicházejí na Amazon a hledají zboží Victoria’s Secret. V současnosti je možné zakoupit produkty značek Victoria’s Secret a PINK Beauty včetně vůní Bombshell, Tease, Cool & Bright, Love a Heavenly. 

Podle zprávy pro investory dosáhl prodej kosmetiky ve fiskálním roce 2021 přibližně 900 milionů USD, což představuje přibližně 15 % celkových tržeb společnosti v rámci severní Ameriky. Společnost věří, že spolupráce s Amazon tato čísla posune dál a zvýší povědomí o divizi krásy, které je ve srovnání s jejím spodním prádlem stále „relativně nízké“.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+