Tip č. 1: Vytvořte na svém e-shopu správnou atmosféru
Především pozitivní jarní pocity můžete dokonale přenést na vaši webovou stránku. Vhodným vizuálním designem – jemnými barvami a integrací atraktivních velikonočních motivů a nadpisů naladíte na jaře své zákazníky a zároveň i na velikonoční nákup. Proto přidejte do svého e-shopu dočasnou kategorii „Velikonoční nabídky“ a buďte kreativní při hledání vhodného velikonočního reklamního sloganu, který můžete použít ve všech kanálech. Pokud chcete, můžete přilákat další pozornost vhodným článkem na blogu, který je umístěn na domovské stránce.
Tip 2: Vyzkoušejte velikonoční tombolu
Například kreativní soutěže jsou oblíbeným způsobem, jak zvýšit interakci a loajalitu zákazníků. Taková kampaň může probíhat napříč kanály, prostřednictvím internetového obchodu nebo sociálních médií a může být podpořena informačními médii. Mimoto se projeví pozitivní vedlejší účinek: nejenže se prostřednictvím vašich vlastních kanálů a sociálních médií propagují aktuální velikonoční produkty, ale zároveň se generují noví sledovatelé. Nezapomeňte rovněž sledovat právní rámcové podmínky soutěží, které mohou být specifické pro jednotlivé platformy.
Tip 3: Nabídněte slevové akce
Navíc slevová akce ve správný čas může přesvědčit pochybovače a zvýšit váš velikonoční prodej. Zkuste proto použít strategii odpočítávání s časově omezenými nabídkami pro zvýšení impulzivních nákupů a vyberte tematicky vhodný slevový kód, například „Easter2022“. Jako alternativu ke slevě můžete nabídnout také dopravu zdarma nebo další položky jako dárek.
Tip 4: Spoléhejte se na přímé poštovní zásilky
Obvykle tiskové zásilky zůstávají v paměti a pomáhají vytvářet další pozornost pro váš internetový obchod. Kvalitní velikonoční pohlednici s příslušnými produkty nebo slevovým kuponem je téměř nemožné přehlédnout v poštovní schránce a je dokonalým doplňkem vaší velikonoční reklamní kampaně v internetovém obchodě.
Tip 5: Nabídněte doplňkové služby jako balení produktu
Zpravidla si mnozí zákazníci chtějí život zjednodušovat, nikoli komplikovat, a proto upřednostňují bezstarostné komplexní služby. Zejména během svátků jsou proto stále oblíbenější kreativní nápady na balení, které dodají vašemu výrobku mimořádný punc exkluzivity. Buď je služba dodatečného balení zpoplatněna malým příplatkem, nebo tuto nabídku využijete jako propagační akci ke zvýšení míry konverze.
Přejeme vám vše dobré během E-commerce Easter 2022.