3 min. doba čtení

Velikonoce 2022: 5 tipů, jak zvýšit prodeje během svátků

Velikonoce jsou již za rohem a pro prodejce začíná druhé nejdůležitější prodejní období v roce. Vždyť 67 % spotřebitelů tvrdí, že na Velikonoce 2022 utratí za dárky více než 15 eur. Proto následujících pět tipů může prodejcům zvýšit prodeje během velikonočního období.

Velikonoce 2022: 5 tipů, jak zvýšit prodeje během svátků

Tip č. 1: Vytvořte na svém e-shopu správnou atmosféru

Především pozitivní jarní pocity můžete dokonale přenést na vaši webovou stránku. Vhodným vizuálním designem – jemnými barvami a integrací atraktivních velikonočních motivů a nadpisů naladíte na jaře své zákazníky a zároveň i na velikonoční nákup. Proto přidejte do svého e-shopu dočasnou kategorii „Velikonoční nabídky“ a buďte kreativní při hledání vhodného velikonočního reklamního sloganu, který můžete použít ve všech kanálech. Pokud chcete, můžete přilákat další pozornost vhodným článkem na blogu, který je umístěn na domovské stránce.  

Tip 2: Vyzkoušejte velikonoční tombolu

Například kreativní soutěže jsou oblíbeným způsobem, jak zvýšit interakci a loajalitu zákazníků. Taková kampaň může probíhat napříč kanály, prostřednictvím internetového obchodu nebo sociálních médií a může být podpořena informačními médii. Mimoto se projeví pozitivní vedlejší účinek: nejenže se prostřednictvím vašich vlastních kanálů a sociálních médií propagují aktuální velikonoční produkty, ale zároveň se generují noví sledovatelé. Nezapomeňte rovněž sledovat právní rámcové podmínky soutěží, které mohou být specifické pro jednotlivé platformy.

Tip 3: Nabídněte slevové akce

Navíc slevová akce ve správný čas může přesvědčit pochybovače a zvýšit váš velikonoční prodej. Zkuste proto použít strategii odpočítávání s časově omezenými nabídkami pro zvýšení impulzivních nákupů a vyberte tematicky vhodný slevový kód, například „Easter2022“. Jako alternativu ke slevě můžete nabídnout také dopravu zdarma nebo další položky jako dárek. 

Tip 4: Spoléhejte se na přímé poštovní zásilky

Obvykle tiskové zásilky zůstávají v paměti a pomáhají vytvářet další pozornost pro váš internetový obchod. Kvalitní velikonoční pohlednici s příslušnými produkty nebo slevovým kuponem je téměř nemožné přehlédnout v poštovní schránce a je dokonalým doplňkem vaší velikonoční reklamní kampaně v internetovém obchodě. 

Tip 5: Nabídněte doplňkové služby jako balení produktu

Zpravidla si mnozí zákazníci chtějí život zjednodušovat, nikoli komplikovat, a proto upřednostňují bezstarostné komplexní služby. Zejména během svátků jsou proto stále oblíbenější kreativní nápady na balení, které dodají vašemu výrobku mimořádný punc exkluzivity. Buď je služba dodatečného balení zpoplatněna malým příplatkem, nebo tuto nabídku využijete jako propagační akci ke zvýšení míry konverze. 

Přejeme vám vše dobré během E-commerce Easter 2022.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč příspěvky s aktivními odpověďmi na komentáře fungují lépe?
4 min. doba čtení

Proč příspěvky s aktivními odpověďmi na komentáře fungují lépe?

Kedysi sa pozornosť sústredila takmer výhradne na samotný príspevok. Riešila sa jeho forma, dĺžka, vizuál, načasovanie. Dnes sa rovnako dôležitým priestorom stáva sekce komentářů. Sociální sítě čím dál víc podporují obsah, který vyvolává interakci, a právě komentáře jsou signálem, který algoritmy sledují velmi pozorně.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Rychlost webu je zásadní. Přihlaste se PageSpeed.ONE Awards a zjistěte, jak na tom jste
4 min. doba čtení

Rychlost webu je zásadní. Přihlaste se PageSpeed.ONE Awards a zjistěte, jak na tom jste

Rychlost webu je stále důležitější téma. Uživatelé jsou netrpělivější, vývojářské trendy komplikují rychlost u uživatelů, zařízení stále různorodější. A do toho přichází Black Friday a nová hrozba v podobě AI botů, které dokážou vyčerpat server stejně rychle jako reální zákazníci. Rychlost přestala být technickým detailem. Je to otázka byznysu. Právě proto jsme letos otevřeli PageSpeed.ONE Awards […]

Redakce Redakce
TikTok Shop za šest měsíců zablokoval 70 milionů produktů
2 min. doba čtení

TikTok Shop za šest měsíců zablokoval 70 milionů produktů

TikTok Shop zveřejnil čísla, která ukazují rozsah boje proti podvodům v online prodeji. Platforma v prvních šesti měsících roku 2025 odmítla více než 70 milionů produktů ještě před jejich zalistováním – je to o 40 % více než v předchozím pololetí. Kromě toho zamítli také 1,4 milionu žádostí o registraci prodejce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe