3min. doba čtení

Ve společnosti Superzoo dokázali úspěšně odlehčit zákaznickému servisu. Pomohl jim online chat reago

Poskytnout návštěvníkům nepostradatelné služby na webu a také plně se zapojit do marketingové strategie a plnit růstové cíle lze pohodlně kombinovat. Pokud pilíř komunikace se zákazníky svěříte vyškoleným odborníkům, máte o reprezentativní dojem postaráno. Nepodceňujte sílu zákaznického servisu prostřednictvím chatu, protože vám může pomoci získat loajální zákazníky.

Dalibor Palšovič Dalibor Palšovič
Obchodní manažer
Ve společnosti Superzoo dokázali úspěšně odlehčit zákaznickému servisu. Pomohl jim online chat reago

1) Jak dlouho používáte službu reago a jak jste se o ní dozvěděli?

Reago používáme na webu nepřetržitě již více než tři roky. Společnost NetSuccess nás oslovila s nabídkou spolupráce s tím, že by tato služba měla odlehčit naší kapacitě.

 2) Jaký byl hlavní důvod, proč jste se rozhodli používat live chat reago?

Bylo to v době, kdy jsme nebyli schopni pokrýt podněty zákazníků vlastním lidským kapitálem. Přemýšleli jsme o restrukturalizaci našeho zákaznického servisu, procházeli jsme nabídkami různých chatbotů, které jsme z přesvědčení zavrhli. Z podstaty našeho podnikání jsme blízko zákazníkovi a snažíme se o co nejosobnější přístup, proto jsme chatboty odmítli.

Dali jsme live chatu šanci, i když jsme se na něj dívali skepticky, protože se na nás obracejí lidé s nejrůznějšími požadavky a my jsme si mysleli, že externí pracovníci nebudou schopni na ně odpovídat. Díky naší pravidelně aktualizované znalostní databázi vám však reago pomůže opravdu se vším. Spolupráce je natolik provázaná, že nás mnohdy sami operátoři upozorní na požadované doplnění informací.

 3) Jaká byla vaše očekávání od této služby?

Zpočátku jsme vnímali pouze tu výhodu, že služba uvolní naše ruce. Dnes však funguje samostatně jako průvodce zákazníků po stránce.

 4) Co můžete delegováním ušetřit a jaké další výhody vám to přináší?

Reago se skutečně stará o všechny jednodušší dotazy a ty složité omezuje na minimum. Chceme zákazníkům poskytnout pohodlí na všech úrovních a víme, že zhruba 70 % lidí dává přednost písemné komunikaci před telefonickou. Někteří lidé dávají přednost psaní e-mailů, ale v dnešní uspěchané době, kdy každý chce odpověď hned, je pro nás reago nepostradatelnou službou. Live chat nakonec udrží zákazníka na našich stránkách mnohem déle, což pomáhá i obchodní stránce.

 5) Jak pracujete s informacemi, které obdržíte od služby reago?

Nejběžnější požadavky, webové úpravy založené na zpětné vazbě od zákazníků.
Zpočátku šlo především o doplnění informací na hlavní stránku, přidání tlačítek na některá místa a celkové zpřehlednění webu.

6) Doporučili byste tuto službu?

Pokud si chcete zjednodušit život a neklesnout s úrovní zákaznického servisu, nebo naopak chcete jeho úroveň ještě trochu zvýšit, doporučuji reago všemi deseti.

Sdílet článek
Dalibor Palšovič
Obchodní manažer

Obchodník, který stojí za službou reago od jejího vzniku. Buduje výborné, stabilní a úspěšné vztahy s klienty a pomáhá jim orientovat se ve sféře zákaznické podpory. Za ta léta pomohl značkám v nejrůznějších segmentech - od prodejců automobilů až po e-shop s léky a pomůckami pro zvířata.

Tento článek ti přináší

Reago

Reago je live chat pro weby a e-shopy s garancí odpovědi do jedné minuty z dílny agentury NetSuccess. Obsluhují jej profesionální vyškolení operátoři, kteří pomáhají návštěvníkům hledat správné odpovědi. Online je za každých okolností 365 dní v roce, o svátcích i víkendech, od 8:00 do 22:00.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
6min. doba čtení

Průzkum slovenských e-shopů (E-shop Barometr 2022)

E-shop Barometr je pravidelný průzkum realizovaný mezi slovenskými e-shopy s různorodou nabídkou produktů a služeb. I uplynulý sedmý ročník, pod taktovkou ui42 ve spolupráci s KPMG na Slovensku, přinesl náhled pod pokličku slovenské e-commerce scény. Přečtěte si, jaká očekávání měli e-shopaři od Vánoc poznamenaných energetickou krizí a vysokou inflací. Jaké kroky například plánují podniknout v […]

Robo Háger Robo Háger
Marketing Director
Přečíst článek
5min. doba čtení

E-shopy s automatickým doporučovacím nástrojem prodávají efektivněji

Cílem každého e-shopu je prodávat. V moři konkurence, možnostech marketingových nástrojů a narůstajících očekávání zákazníků je však stále náročnější dosáhnout stanovených cílů. Stačí dnes větší rozpočet na reklamu, lepší marketing nebo změna designu webových stránek, aby byli zákazníci spokojenější a prodej efektivnější? 

Robo Háger Robo Háger
Marketing Director
Přečíst článek
14min. doba čtení

Optimalizace obrázků pro e-shopy a webové stránky

Dovolte mi začít tento článek konstatováním, že 99 % e-shopů a webových stránek má prostor pro lepší optimalizaci obrázků a ze zkušenosti vím, že se jí firmy věnují jen okrajově. Výkonnost webových stránek má velký a měřitelný vliv na míru konverze, zlepšení uživatelské zkušenosti nebo dokonce na umístění stránek v organickém vyhledávání.

Karol Woltemar Karol Woltemar
Zakladatel agentury Madviso
Přečíst článek