2min. doba čtení

Varovný prst z Velké Británie: 88 % spotřebitelů považuje obsah za nezajímavý

Dvě třetiny britských spotřebitelů denně komunikují se značkami online, ale až 88 % z nich uvádí, že jen polovina nebo méně obsahu, který dostávají, je pro ně relevantní. Tato čísla jsou výsledkem výzkumu platformy Treasure Data, který poukázal na značný nedostatek přesného cílení na základě dat ze strany značek.

Varovný prst z Velké Británie: 88 % spotřebitelů považuje obsah za nezajímavý
Zdroj: Depositphotos

Zjištění průzkumu ukazují, že značky čelí riziku ztráty cenných zákazníků, neboť 41 % spotřebitelů by v případě zhoršení zákaznické zkušenosti zvažovalo změnu oblíbené značky. Přesto více než tři čtvrtiny vedoucích pracovníků stále tvrdí, že jim zákazníci důvěřují, pokud jde o osobní údaje.

Současně však 40 % vedoucích pracovníků předpovídá, že jednou z největších překážek porozumění zákazníkům v příštích 12 měsících bude důvěra spotřebitelů. Obavy o bezpečnost dat tento problém ještě prohloubí, neboť téměř dvě třetiny vedoucích pracovníků uvedly, že jejich organizace zažila únik dat.

Pokud jde o ochranu údajů, 54 % spotřebitelů je připraveno přejít k jiné značce, pokud dojde k porušení ochrany údajů. Andrew Stephenson, marketingový ředitel společnosti Treasure Data, zdůraznil, že v době rostoucí inflace je důležité, aby značky využívaly data efektivně a bezpečně a získaly si tak důvěru zákazníků.

Průzkum společnosti Treasure Data vycházel ze dvou průzkumů provedených společností Opinium. V prvním z nich byl proveden průzkum na celostátně reprezentativním vzorku 2 000 dospělých osob z Francie, USA a Spojeného království (pole 6 000 respondentů), přičemž údaje byly shromážděny v období od 25. září do 4. října 2023.

Druhý průzkum se týkal 500 vedoucích pracovníků s rozhodovací pravomocí ve společnostech B2C s více než 2 zaměstnanci z Francie, USA a Spojeného království (celkem 1 500 respondentů). Průzkum byl proveden v období od 25. září do 4. října 2023.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nákupní chování Indů se mění
3min. doba čtení

Nákupní chování Indů se mění

Čína už není nejlidnatější zemí. V roce 2022 ji předběhla Indie s více než 1,43 miliardami lidí. Sledovat změnu spotřebitelského chování v nejobydlenější zemi proto může být dobrý indikátor toho, kam se ubírá nákupní chování.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+