Tipy na dárky
Velmi dobře fungují umístěné přímo v menu vašeho e-shopu:
Nebo jako vyskakovací okno:
Připravit si můžete také samostatné podstránky, které využijete během celého roku (např. i na Valentýna):
inspirace z webu bunt.sk
Případně vytvořte rovnou kategorie produktů:
inspirace z webu jutro.sk
Články s radami pro výběr vánočních dárků jsou skvělým obsahem nejen pro samotný web, blog a newsletter, ale také pro sociální sítě.
Věděli jste, že…?
Zvýšit dohledatelnost vašich produktů i během vánoční sezóny pomůže optimalizace obrázků na webu? Pokud máte možnost, vyplňte alt u obrázků a nezapomeňte na SEO pro obrázky v jazykové verzi.
Pokud se rozhodnete pro rozsáhlejší úpravy textů spolu s optimalizací obrázků, nezapomeňte požádat o reindexaci stránky prostřednictvím služby Google Search Console. Tento krok vám v nadcházející sezóně výrazně pomůže. Další skvělý pomocník pro obrázkové SEO je Google Analytics.
Redesign e-shopu zvyšuje tržby
Asi se shodneme na tom, že návrh a kódování nového webového designu byste před svátky nestihli.
Stále však existuje způsob, jak můžete poměrně rychle, snadno a ve většině případů bez zbytečných poplatků změnit šablonu e-shopu na šablonu, která bude více konvertibilní. Pokud jste svůj e-shop vytvořili prostřednictvím řešení pro pronájem e-shopu, měli byste mít v administraci k dispozici několik šablon webového designu.
ukázka e-shop šablony
Newsletter
Existující databáze zákazníků vám ušetří spoustu peněz, které můžete efektivně využít v placených kampaních. Dobře připravený newsletter doplněný slevovými certifikáty povzbudí zákazníky k opakovaným nákupům.
Je důležité zasílat newsletter s rozmyslem. Neútočte každou chvíli s nerelevantními nabídkami a nevyladěným webdesignem.
Rozesílejte newsletter bez chyb, dejte si tu práci, i když máte ve svém e-shopu CZ a SK jazykové verze, aby v každé verzi byly přeloženy i buttony s výzvou k akci:
Pro své e-mailové kampaně si vyberte spolehlivý mailingový nástroj, neposílejte je hromadně prostřednictvím poštovního klienta. Tyto marketingové aplikace efektivně rozdělují množství e-mailů na jednotlivé servery, takže nedochází ke zbytečným komplikacím.
Stejným způsobem můžete svůj e-shop připravit na Mikuláše, silvestrovské oslavy či Valentýna.
Přejeme vám úspěšnou vánoční sezónu 2022 a budeme rádi, pokud k našim tipům přidáte do komentářů i ty své 🙂