3min. doba čtení

Vánoční tipy pro e-shopaře

I když jsou vaše vánoční kampaně již v plném proudu, máme pro vás několik osvědčených tipů, které můžete realizovat během několika minut. Užijte si to, inspirujte se :)

Jana Kvasnicová Jana Kvasnicová
Content a Account Manager BiznisWeb.sk
Vánoční tipy pro e-shopaře

Tipy na dárky  

Velmi dobře fungují umístěné přímo v menu vašeho e-shopu:


Nebo jako vyskakovací okno:

Připravit si můžete také samostatné podstránky, které využijete během celého roku (např. i na Valentýna):

inspirace z webu bunt.sk

Případně vytvořte rovnou kategorie produktů:

inspirace z webu jutro.sk

Články s radami pro výběr vánočních dárků jsou skvělým obsahem nejen pro samotný web, blog a newsletter, ale také pro sociální sítě.

Věděli jste, že…?

Zvýšit dohledatelnost vašich produktů i během vánoční sezóny pomůže optimalizace obrázků na webu? Pokud máte možnost, vyplňte alt u obrázků a nezapomeňte na SEO pro obrázky v jazykové verzi.

Pokud se rozhodnete pro rozsáhlejší úpravy textů spolu s optimalizací obrázků, nezapomeňte požádat o reindexaci stránky prostřednictvím služby Google Search Console. Tento krok vám v nadcházející sezóně výrazně pomůže. Další skvělý pomocník pro obrázkové SEO je Google Analytics.

Redesign e-shopu zvyšuje tržby

Asi se shodneme na tom, že návrh a kódování nového webového designu byste před svátky nestihli.

Stále však existuje způsob, jak můžete poměrně rychle, snadno a ve většině případů bez zbytečných poplatků změnit šablonu e-shopu na šablonu, která bude více konvertibilní. Pokud jste svůj e-shop vytvořili prostřednictvím řešení pro pronájem e-shopu, měli byste mít v administraci k dispozici několik šablon webového designu.

ukázka e-shop šablony 

Newsletter

Existující databáze zákazníků vám ušetří spoustu peněz, které můžete efektivně využít v placených kampaních. Dobře připravený newsletter doplněný slevovými certifikáty povzbudí zákazníky k opakovaným nákupům.

Je důležité zasílat newsletter s rozmyslem. Neútočte každou chvíli s nerelevantními nabídkami a nevyladěným webdesignem.

Rozesílejte newsletter bez chyb, dejte si tu práci, i když máte ve svém e-shopu CZ a SK jazykové verze, aby v každé verzi byly přeloženy i buttony s výzvou k akci:


Pro své e-mailové kampaně si vyberte spolehlivý mailingový nástroj, neposílejte je hromadně prostřednictvím poštovního klienta. Tyto marketingové aplikace efektivně rozdělují množství e-mailů na jednotlivé servery, takže nedochází ke zbytečným komplikacím.

Stejným způsobem můžete svůj e-shop připravit na Mikuláše, silvestrovské oslavy či Valentýna.

Přejeme vám úspěšnou vánoční sezónu 2022 a budeme rádi, pokud k našim tipům přidáte do komentářů i ty své 🙂

Sdílet článek
Jana Kvasnicová
Content a Account Manager BiznisWeb.sk

Pro klienty ByznysWebu připravuji články s tipy pro podnikání na internetu, rozhovory o trendech v digitálním marketingu, prezentuji novinky v našem CMS FLOX a spravuji naši FB poradnu.

ByznysWeb
Tento článek ti přináší

ByznysWeb

Systém pro rychlé vytvoření eshopu a webstránky.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
5min. doba čtení

Redesign a migrace e-shopu: vše, co potřebujete vědět

V posledních letech zaznamenal e-commerce na Slovensku významný růst. Až v roce 2022 zažil mírný pokles na úrovni 13 %. Výkonnost e-shopů dnes ovlivňuje mnoho faktorů. Mezi ty nejvýznamnější patří válka, inflace nebo energetická krize. V době nejistoty však mají majitelé internetových obchodů velkou šanci investovat do rozvoje a předstihnout konkurenci, která se snaží ušetřit. 

Ivan Cingel Ivan Cingel
Chief Operating Officer v CREATIVE sites
Přečíst článek
5min. doba čtení

Průzkum slovenských e-shopů (E-shop Barometr 2022)

E-shop Barometr je pravidelný průzkum realizovaný mezi slovenskými e-shopy s různorodou nabídkou produktů a služeb. I uplynulý sedmý ročník, pod taktovkou ui42 ve spolupráci s KPMG na Slovensku, přinesl náhled pod pokličku slovenské e-commerce scény. Přečtěte si, jaká očekávání měli e-shopaři od Vánoc poznamenaných energetickou krizí a vysokou inflací. Jaké kroky například plánují podniknout v […]

Robo Háger Robo Háger
Marketing Director
Přečíst článek