3 min. doba čtení

Vánoční tipy pro e-shopaře

I když jsou vaše vánoční kampaně již v plném proudu, máme pro vás několik osvědčených tipů, které můžete realizovat během několika minut. Užijte si to, inspirujte se :)

Jana Kvasnicová Jana Kvasnicová
Content a Account Manager BiznisWeb.sk
Vánoční tipy pro e-shopaře

Tipy na dárky  

Velmi dobře fungují umístěné přímo v menu vašeho e-shopu:


Nebo jako vyskakovací okno:

Připravit si můžete také samostatné podstránky, které využijete během celého roku (např. i na Valentýna):

inspirace z webu bunt.sk

Případně vytvořte rovnou kategorie produktů:

inspirace z webu jutro.sk

Články s radami pro výběr vánočních dárků jsou skvělým obsahem nejen pro samotný web, blog a newsletter, ale také pro sociální sítě.

Věděli jste, že…?

Zvýšit dohledatelnost vašich produktů i během vánoční sezóny pomůže optimalizace obrázků na webu? Pokud máte možnost, vyplňte alt u obrázků a nezapomeňte na SEO pro obrázky v jazykové verzi.

Pokud se rozhodnete pro rozsáhlejší úpravy textů spolu s optimalizací obrázků, nezapomeňte požádat o reindexaci stránky prostřednictvím služby Google Search Console. Tento krok vám v nadcházející sezóně výrazně pomůže. Další skvělý pomocník pro obrázkové SEO je Google Analytics.

Redesign e-shopu zvyšuje tržby

Asi se shodneme na tom, že návrh a kódování nového webového designu byste před svátky nestihli.

Stále však existuje způsob, jak můžete poměrně rychle, snadno a ve většině případů bez zbytečných poplatků změnit šablonu e-shopu na šablonu, která bude více konvertibilní. Pokud jste svůj e-shop vytvořili prostřednictvím řešení pro pronájem e-shopu, měli byste mít v administraci k dispozici několik šablon webového designu.

ukázka e-shop šablony 

Newsletter

Existující databáze zákazníků vám ušetří spoustu peněz, které můžete efektivně využít v placených kampaních. Dobře připravený newsletter doplněný slevovými certifikáty povzbudí zákazníky k opakovaným nákupům.

Je důležité zasílat newsletter s rozmyslem. Neútočte každou chvíli s nerelevantními nabídkami a nevyladěným webdesignem.

Rozesílejte newsletter bez chyb, dejte si tu práci, i když máte ve svém e-shopu CZ a SK jazykové verze, aby v každé verzi byly přeloženy i buttony s výzvou k akci:


Pro své e-mailové kampaně si vyberte spolehlivý mailingový nástroj, neposílejte je hromadně prostřednictvím poštovního klienta. Tyto marketingové aplikace efektivně rozdělují množství e-mailů na jednotlivé servery, takže nedochází ke zbytečným komplikacím.

Stejným způsobem můžete svůj e-shop připravit na Mikuláše, silvestrovské oslavy či Valentýna.

Přejeme vám úspěšnou vánoční sezónu 2022 a budeme rádi, pokud k našim tipům přidáte do komentářů i ty své 🙂

Sdílet článek
Jana Kvasnicová
Content a Account Manager BiznisWeb.sk

Pro klienty ByznysWebu připravuji články s tipy pro podnikání na internetu, rozhovory o trendech v digitálním marketingu, prezentuji novinky v našem CMS FLOX a spravuji naši FB poradnu.

ByznysWeb
Tento článek ti přináší

ByznysWeb

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Marketingové omnichannel trendy v roku 2025
2 min. doba čtení

Marketingové omnichannel trendy v roku 2025

Pozornost spotřebitelů je rozptýlená napříč množstvím aplikací, platforem a zařízení. Nedávné studie ukazují změnu v chování spotřebitelů — sledovanost lineární televize klesla pod 50 % celkového času stráveného před obrazovkou. Do hry přichází omnichannel strategie. Podívejme se na to, co od ní v roce 2025 můžeme očekávat.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bezplatné vrácení jako rozhodující faktor. Co očekávají zákazníci od e-commerce?
3 min. doba čtení

Bezplatné vrácení jako rozhodující faktor. Co očekávají zákazníci od e-commerce?

Možnosť tovar vrátit už dávno není jakýsi vstřícný krok vůči zákazníkům. Stala se z něj strategie prodejců, jak optimalizovat náklady a udržet si konkurenceschopnost na trhu. Podle zprávy 2024 Consumer Returns in the Retail Industry přináší zavedení poplatků za vrácení zboží výrazné změny v chování zákazníků.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jen 26 % zákazníků hodnotí digitální zážitky jako vynikající. Co s tím?
3 min. doba čtení

Jen 26 % zákazníků hodnotí digitální zážitky jako vynikající. Co s tím?

Minulý rok se objevily zprávy o využívání sjednocených dat a generativní AI, které mají potenciál měnit zákaznickou zkušenost. Proč personalizace často selhává? A co odlišuje lídry na trhu od ostatních firem? Na to se zaměřila zpráva Adobe Digital Trends 2024. Zjistěte, jak překonat náročná očekávání zákazníků a přizpůsobit se rychle se měnícímu digitálnímu světu pomocí […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+