3 min. doba čtení

Vánoční tipy pro e-shopaře

I když jsou vaše vánoční kampaně již v plném proudu, máme pro vás několik osvědčených tipů, které můžete realizovat během několika minut. Užijte si to, inspirujte se :)

Jana Kvasnicová Jana Kvasnicová
Content a Account Manager BiznisWeb.sk
Vánoční tipy pro e-shopaře

Tipy na dárky  

Velmi dobře fungují umístěné přímo v menu vašeho e-shopu:


Nebo jako vyskakovací okno:

Připravit si můžete také samostatné podstránky, které využijete během celého roku (např. i na Valentýna):

inspirace z webu bunt.sk

Případně vytvořte rovnou kategorie produktů:

inspirace z webu jutro.sk

Články s radami pro výběr vánočních dárků jsou skvělým obsahem nejen pro samotný web, blog a newsletter, ale také pro sociální sítě.

Věděli jste, že…?

Zvýšit dohledatelnost vašich produktů i během vánoční sezóny pomůže optimalizace obrázků na webu? Pokud máte možnost, vyplňte alt u obrázků a nezapomeňte na SEO pro obrázky v jazykové verzi.

Pokud se rozhodnete pro rozsáhlejší úpravy textů spolu s optimalizací obrázků, nezapomeňte požádat o reindexaci stránky prostřednictvím služby Google Search Console. Tento krok vám v nadcházející sezóně výrazně pomůže. Další skvělý pomocník pro obrázkové SEO je Google Analytics.

Redesign e-shopu zvyšuje tržby

Asi se shodneme na tom, že návrh a kódování nového webového designu byste před svátky nestihli.

Stále však existuje způsob, jak můžete poměrně rychle, snadno a ve většině případů bez zbytečných poplatků změnit šablonu e-shopu na šablonu, která bude více konvertibilní. Pokud jste svůj e-shop vytvořili prostřednictvím řešení pro pronájem e-shopu, měli byste mít v administraci k dispozici několik šablon webového designu.

ukázka e-shop šablony 

Newsletter

Existující databáze zákazníků vám ušetří spoustu peněz, které můžete efektivně využít v placených kampaních. Dobře připravený newsletter doplněný slevovými certifikáty povzbudí zákazníky k opakovaným nákupům.

Je důležité zasílat newsletter s rozmyslem. Neútočte každou chvíli s nerelevantními nabídkami a nevyladěným webdesignem.

Rozesílejte newsletter bez chyb, dejte si tu práci, i když máte ve svém e-shopu CZ a SK jazykové verze, aby v každé verzi byly přeloženy i buttony s výzvou k akci:


Pro své e-mailové kampaně si vyberte spolehlivý mailingový nástroj, neposílejte je hromadně prostřednictvím poštovního klienta. Tyto marketingové aplikace efektivně rozdělují množství e-mailů na jednotlivé servery, takže nedochází ke zbytečným komplikacím.

Stejným způsobem můžete svůj e-shop připravit na Mikuláše, silvestrovské oslavy či Valentýna.

Přejeme vám úspěšnou vánoční sezónu 2022 a budeme rádi, pokud k našim tipům přidáte do komentářů i ty své 🙂

Sdílet článek
Jana Kvasnicová
Content a Account Manager BiznisWeb.sk

Pro klienty ByznysWebu připravuji články s tipy pro podnikání na internetu, rozhovory o trendech v digitálním marketingu, prezentuji novinky v našem CMS FLOX a spravuji naši FB poradnu.

ByznysWeb
Tento článek ti přináší

ByznysWeb

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Předplatné v e-commerce: 5 trendů, které byste v roce 2025 neměli přehlédnout
5 min. doba čtení

Předplatné v e-commerce: 5 trendů, které byste v roce 2025 neměli přehlédnout

Předplatné není jen o streamovacích službách a měěsíčních boxech. Podle zprávy Subscription Trends Q1 Report 2025 od Subscrybe zažívá celý model předplatného výrazný posun – a e-commerce z toho může značně těžit. Vybrali jsme pět klíčových trendů, které mají největší dopad na online prodej, a přeložili je do praktických souvislostí pro ty, kteří chtějí růst […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Zdraví na prvním místě i v e-commerce: Jak využít rostoucí poptávky po fitness produktech?
4 min. doba čtení

Zdraví na prvním místě i v e-commerce: Jak využít rostoucí poptávky po fitness produktech?

Spotřebitelské návyky se dlouhodobě mění ve prospěch zdraví a wellness. Počet lidí, kteří investují do svého zdraví, roste. A to vytváří nové příležitosti pro e-commerce značky. Analýza společností Experian a Reward, vychází z více než 1,4 miliardy kartových transakcí a ukazuje, že výdaje na fitness a výživu meziročně vzrostly o 6 %. Prodejci, kteří se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?
3 min. doba čtení

Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?

Mall.sk prochází zásadní změnou. 31. března 2025 přestane fungovat jako samostatná platforma a jeho nabídka se přesune na Allegro. Tento krok je součástí širší strategie konsolidace technologických platforem v rámci skupiny Allegro. Pro obchodníky a zákazníky to přináší několik změn, které mohou ovlivnit konkurenci na slovenském e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+