2min. doba čtení

V USA se během Black Friday snížil počet podvodů, ale i prodejů

Na základě informací z reprezentativního vzorku téměř 1 000 internetových obchodů ve Spojených státech došlo k meziročnímu poklesu kybernetických podvodů. Poklesly však i tržby.

V USA se během Black Friday snížil počet podvodů, ale i prodejů
Zdroj: Depositphotos

Údaje se zaměřují na Cyber 5 – to je označení pro období od Dne díkůvzdání do Cyber Monday. Pro maloobchodníky je to klíčové období nabité výprodeji a příležitostí k podpoře vánočních prodejů.

Společnost ClearSale zjistila, že v USA se objem objednávek od Black Friday do Cyber Monday meziročně snížil – až o 41 %. Objem objednávek se meziročně snížil také – o 27 %.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Údaje společnosti ClearSale, která poskytuje služby v oblasti správy podvodů a ochrany před vrácením plateb, naznačují, že počet pokusů o podvod se mezi Černým pátkem a Kybernetickým pondělím snížil. Významné je, že ačkoli údaje společnosti ClearSale ukazují meziroční snížení počtu pokusů o podvod o 37 %, objem objednávek a hodnota objednávek ve stejné skupině internetových obchodů rovněž poklesly.

Výkonný ředitel pro rizika společnosti ClearSale Bruno Farinelli upozornil, že existuje několik konkrétních faktorů, které mohou být příčinou poklesu objednávek v tomto období. Jedním z těchto faktorů je skutečnost, že mnoho internetových prodejců zahájilo své výprodeje a propagační kampaně v rámci akce Cyber 5 několik týdnů, v některých případech i měsíců, před samotným víkendem Black Friday. 

“Objem objednávek, které by se normálně uskutečnily během jednoho víkendu, by se tak mohl rozložit na větší počet dní. Dalším velmi rozumným předpokladem, který lze vyslovit, je, že v důsledku zpomalení ekonomiky a zvýšení úrokových sazeb v USA i ve světě byli nakupující v sezónních nákupech opatrnější ve svých výdajích a šetrněji nakládali se svými peněženkami,” uzavírá.

SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nákupní chování Indů se mění
3min. doba čtení

Nákupní chování Indů se mění

Čína už není nejlidnatější zemí. V roce 2022 ji předběhla Indie s více než 1,43 miliardami lidí. Sledovat změnu spotřebitelského chování v nejobydlenější zemi proto může být dobrý indikátor toho, kam se ubírá nákupní chování.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+