3 min. doba čtení

Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě

Generativní AI se stává mocným nástrojem i v reklamě. Nedávná studie TikTok Marketing Science ukazuje, že uživatelé TikToku projevují výrazně větší nadšení a obeznámenost s obsahem generovaným AI, což poskytuje cenné poznatky pro značky, které chtějí využít potenciál AI v e-commerce.

Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě
Zdroj: Depositphotos

Fanoušci sítě TikTok se na AI dívají jako na jakýsi „zesilovač kreativity“. Až 73 % z nich věří, že jim nástroj dokáže pomoci s nápady. Podíváme-li se na ostnaté platformy, TikTok vede v otevřenosti ohledně AI o 14 % více.

„Uživatelé TikToku jsou nejen obeznámeni s generativní umělou inteligencí, ale jsou také optimističtí, pokud jde o její potenciál. Považují ji za nástroj, který posiluje kreativitu, a nikoli její náhradu. V porovnání s uživateli jiných platforem uživatelé TikToku o 40 % častěji vyjadřují nadšení z budoucnosti tvorby obsahu díky AI,“ uvádí TikTok ve svém blogu.

Navíc 80 % uživatelů TikToku souhlasí, že AI zjednodušuje kreativní pracovní postupy, což značkám umožňuje soustředit se více na samotný tvůrčí proces a maximalizovat výstup.

TikTok AI v reklame

Značky, které používají AI, vnímají jako inovativní

Pravděpodobnost, že člověk přijme reklamu, za kterou stojí umělá inteligence, je u uživatelů TikToku až o 40 % vyšší. Navíc, tato skupina vnímá značky, které AI využívají, jako inovativní, kreativní a moderní. Toto představuje strategickou výhodu pro e-commerce podniky, které mohou integrovat AI do svých reklamních aktivit.

Personalizace zde hraje klíčovou roli – uživatelé TikToku jsou o 24 % více nakloněni věřit, že AI dokáže doručit vysoce přizpůsobené reklamy, čímž se zlepší uživatelská zkušenost.

Navzdory nadšení z AI vyjadřují uživatelé i obavy o její etické využívání. Většina (66 %) požaduje dodržování etických standardů při aplikaci AI a 60 % očekává jasné označení obsahu vytvořeného umělou inteligencí.

Značky by měly být transparentní ohledně využívání AI v reklamách. Důležité je také ověřovat přesnost materiálů vytvořených umělou inteligencí.

Při používání AI v reklamách nezbytné budovat důvěru. Přibližně 70 % uživatelů TikToku souhlasí s tím, že partnerství s profesionálními tvůrci zvyšují důvěru v obsah vytvořený AI.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

AI v reklamě přináší příležitosti pro e-commerce

E-commerce firmy mohou využít sílu generativní AI k vývoji personalizovaného, ​​kreativního a poutavého obsahu, který rezonuje s uživateli TikToku. Jsou nadšeni pro technologie a umělou inteligenci. Spojením AI s lidskou kreativitou mohou značky vytvořit inovativní kampaně, které nejen upoutají pozornost, ale také zvyšují efektivitu.

TikTok se touto zprávou snaží přesvědčit o své jedinečnosti. Zároveň vybízí k využívání nástroje TikTok Symphony. Jedná se o sadu kreativních řešení na bázi AI, která zjednodušují a škálují tvorbu obsahu. Tím dává příležitost experimentovat s generativní AI. Vzhledem k tomu, že uživatelé TikToku projevují silný zájem o inovativní a personalizovaný obsah, integrace AI do reklamních strategií by mohla zlepšit angažovanost, zvýšit návratnost investic a zlepšit vnímání značky.

Transparentnost a dodržování etických zásad umožní e-commerce značkám maximalizovat potenciál AI, budovat důvěru se svým publikem a stát se lídry v neustále se rozvíjejícím digitálním prostředí.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok představuje Search Ads Campaign
3 min. doba čtení

TikTok představuje Search Ads Campaign

TikTok rozšiřuje své reklamní možnosti uvedením nové funkce Search Ads Campaign. Jejím cílem je oslovit uživatele s vysokou pravděpodobností nákupu prostřednictvím výsledků vyhledávání v aplikaci TikTok. Stále více lidí používá sociální platformy k vyhledávání produktů namísto tradičních vyhledávačů. A TikTok chce inzerentům umožnit cílení na uživatele právě v momentě, kdy aktivně hledají informace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
4 min. doba čtení

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků

Období horlivého nakupování se blíží a společnost Meta představila nové funkce pro e-commerce segment. Novými nástroji chce pomoci při zvyšování prodeje a efektivnějším oslovení zákazníků. Marketéři budou mít prostor pro zvýraznění či připomenutí slev, s Location Ads dokáží oslovit turisty a svůj prostor dostanou i kamenné provozy. Tyto inovace slibují optimalizovanější a personalizovaný přístup k […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Meta vytvořila návod jak na vánoční kampaně
4 min. doba čtení

Meta vytvořila návod jak na vánoční kampaně

S blížícími se Vánocemi a black Friday se e-shopy připravují na jedno z nejrušnějších nákupních období v roce. Meta a její platformy, zejména Facebook a Instagram, hrají klíčovou roli v marketingových kampaních po celý rok. Během největších nákupních svátků u nich marketéři pochopitelně nemohou chybět. Meta vytvořila průvodce s tipy pro optimalizaci kampaní a zlepšení […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+