1min. doba čtení

User experience není jen o wireframech (Martin Majling, Flowbakery)

Martin Majling je Head of UX Design ve FlowBakery. Má více než 12 let zkušeností s digitálnymi řešeními a je specialistou na User Experience. Rozebrali jsme, co všechno pod UX patří, jak se e-shopy a jiné weby mohou připravit na změny a jak připravit brief pro dodavatele tak, aby spolupráce probíhala co nejjednodušeji.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:56 čemu se Martin věnuje a co všechno UX zastřešuje;
  • 3:28 jak vypadá výstup FlowBakery pro klienta a kdy se končí práce UX specialisty;
  • 4:26 zda je UX jednorázovou záležitostí, nebo je lepší dlouhodobější spolupráce a jaké jsou její výhody;
  • 6:41 proč po redesignu klesá návštěvnost webu;
  • 7:35 jako připravit brief pro UX specialisty;
  • 10:41 jak se připravit na spolupráci s UX specialistou a kdo sleduje úspěšnost změn;
  • 12:49 je lepší spolupracovat s jednou agenturou, která zastřeší celý proces, nebo s vícero specializovanými partnery;
  • 15:22 konkrétní příklady ke každé ze tří fází UX;
  • 18:31 shrnutí toho, co si připravit, pokud chcete na webu něco měnit.

Sdílet článek
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief

V Ecommerce Bridge se věnuje zejména komunikaci s autory, editování a publikování článků a video rozhovorů. Má na starosti chod celého projektu, inovace, propagaci a vše spojené s obsahovou stránkou.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek