1 min. doba čtení

USA chtějí zablokovat dohodu mezi společnostmi Activision Blizzard a Microsoft

Měla to být největší transakce v historii herního průmyslu a největší akvizice společnosti Microsoft v historii.

USA chtějí zablokovat dohodu mezi společnostmi Activision Blizzard a Microsoft
Zdroj: Depositphotos

Dohoda se společnosti vzdaluje

Americká Federální obchodní komise chce zastavit plánované převzetí herního vydavatelství Activision Blizzard společností Microsoft. V pondělí večer podala u federálního soudu žádost o předběžné opatření, které má zablokovat transakci v hodnotě téměř 70 miliard dolarů.

Obchodní komise podnikla právní kroky proti plánované akvizici již loni v prosinci kvůli obavám z narušení hospodářské soutěže. Společnost Microsoft oznámila akvizici Activision Blizzard za 68,7 miliardy dolarů v lednu 2022.

Měla to být největší transakce v historii herního průmyslu a největší akvizice společnosti Microsoft v historii. Federální komise vyjádřila obavy, že pokud bude dokončena, získá Microsoft příliš silné postavení na trhu herních konzolí.

Plánované převzetí vyvolalo obavy i mimo Spojené státy. Britský antimonopolní úřad transakci v dubnu vetoval, zatímco Evropská komise ji podmíněně schválila.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+