3 min. doba čtení

Únorový Eshopista se zaměří na expanzi e-shopů do zahraničí

Ve čtvrtek 20. února 2020 se v prostorách La Fabrika uskuteční první letošní diskuse Eshopista, která se zaměří na problematiku expanze e-shopů na zahraniční trhy a e-commerce v zahraničí. O zkušenosti z praxe a nejnovější trendy se podělí například Karol Guláš z ASTRATEXu, Jan Jelínek z Alensa, Jenda Perla z Datawepsu nebo Martin Svoboda z Googlu. Moderování akce se ujme zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková spolu s redaktorem Forbesu Michaelem Marešem.

|

Expanze e-shopů do zahraničí

Expanze e-shopů do zahraničí je velkým tématem českého e-commerce, s nímž se pojí řada otázek i obav.

„Vstoupit na zahraniční trh je pro každý e-shop obrovskou výzvou, která na něj klade velké nároky. Nejde přitom pouze o dostatek financí nebo správnou obchodní strategii, ale neobejdete se také bez znalosti trhu nebo kvalitního zákaznického servisu,“ uvádí za pořádající  konzultační společnost Acomware event manažerka akce Terezie Charvátová.

Eshopista nabídne praktické odpovědi na nejpalčivější otázky související s expanzí.

Na akci je už teď možné se registrovat.

Hlavní program vzdělávací akce odstartuje Jenda Perla ze společnosti Dataweps, který ukáže, jaké zboží a za jaké ceny kupují lidé ve střední Evropě online. Na příkladech několika kategorií mimo jiné představí rozdíly mezi jednotlivými e-commerce trhy.

„V rámci inspirativního bloku se posluchači dozvědí, co vše předchází vstupu na nový trh, jaké problémy se mohou vyskytnout, v čem se jednotlivé země liší nebo s jak silnou konkurencí je nutné počítat,“ doplňuje k programu Terezie Charvátová.

O tyto zkušenosti se podělí vedoucí marketingu internetového prodejce spodního prádla ASTRATEX Karol Guláš a vedoucí marketingu předního evropského hráče v segmentu kontaktních čoček a brýlí Alensa Jan Jelínek.

V panelové diskuzi přiblíží zástupci e-shopů působících v zahraničí specifika a trendy e-commerce trhů v Polsku, Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku. Vystupující rovněž upozorní na bariéry a příležitosti na daných trzích.

Hlavní odpolední program uzavře Martin Svoboda, který pomáhá klientům Googlu se vstupem na nové trhy. Posluchačům například prozradí, jak si stojí čeští provozovatelé e-shopů ve srovnání s ostatními zeměmi nebo co je důležité k dosažení úspěchu v zahraniční konkurenci.

Součástí programu bude ve čtvrtek 20. února i praktický seminář. „Zaměřen bude na plánování expanze a logistiku. Zuzana Klimková a David Dohányos z Googlu představí několik praktických doporučení. Účastníci se například dozvědí, jak se na expanzi připravit, jak připravit marketingový plán a jaké jsou aktuální legislativní požadavky,“ uzavírá Terezie Charvátová.

Na hlavní akci i doprovodný seminář se mohou zájemci snadno přihlásit na webu www.eshopista.cz.

  • Datum konání akce: 20. 2. 2020
  • Čas: 12:30 – 18:50 (po hlavním programu následuje afterparty)
  • Program akce: https://eshopista.cz/
  • Pořadatel: Acomware
  • Místo konání: La Fabrika, Komunardů 30, Praha 7 – Holešovice
Sdílet článek
Acomware
Tento článek ti přináší

Acomware

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jaké jsou 3 principy dobré konference? Networking, catering a program!
8 min. doba čtení

Jaké jsou 3 principy dobré konference? Networking, catering a program!

„Zcela vážně a v tomto pořadí,“ říká Peter Šebo, programový líder největší marketingové konference na Slovensku Marketing RULEZZ. „To však neznamená, že samotný program není důležitý.“ Jak připravit dobrou konferenci, vytvořit její obsah a téma, vybrat řečníky a udělat vše pro to, aby lidé chtěli přijít a užít si celý den? To vše se dozvíte v […]

Peter Šebo Peter Šebo
CEO PS:Digital
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+