2 min. doba čtení

United Colors of Benetton spojuje nakupování s hraním her na Metaverse

United Colors of Benetton debutuje v metaverzu. Prostřednictvím platformy Roblox propojuje módní značka reálný a virtuální svět. Otevírá nový obchod PlayChange, který je přizpůsoben zejména mladým zákazníkům.

United Colors of Benetton spojuje nakupování s hraním her na Metaverse

Název obchodu PlayChange je odvozen od kampaně, která probíhala během milánského týdne módy v únoru 2022. Benetton vsadil u svých obchodů na sofistikovaný a minimalistický vzhled. Ten virtuální je v podobném stylu a připomíná vlajkovou prodejnu na Corso Vittorio Emanuele v Miláně.  Je vyladěn do růžových barev a vše od výloh až po interiér zdůrazňuje barevné odstíny oblečení Benetton.

Zdroj: Youtube.com

Po vstupu do PlayChange mohou návštěvníci prozkoumat celý areál a objevit ikonické oblečení z kolekce SS22. Přes tři speciální portály se dostanou do tří různých herních světů:

Pink it!, ve které se hráč musí dotknout co nejvíce siluet oveček mezi mraky, balónky a duhami a obarvit je na růžovo.

Green Adventure, lesní svět, ve kterém se hráči musí vyhýbat včelám padajícím shora, aby přežili.

The Color Race v poušti, ve kterém hráči absolvují trať označenou barevnými logy.

Na konci každé vítězné minihry se objeví virtuální karta, která hráči umožní navštívit fyzický obchod United Colors of Benetton a využít slevu získanou ve virtuálním obchodě v metaverzu.

„Jsme jednou z prvních značek, které experimentují s propojením fyzického světa a metaversa. Naším cílem je nabídnout obousměrnou cestu mezi současností a budoucností prostřednictvím zážitku ze značky, který je stále více pohlcující a především bližší jazyku, kterým mluví mladá generace,“ vysvětluje Antonio Patrissi, ředitel digitálního oddělení skupiny Benetton.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+