2 min. doba čtení

United Colors of Benetton spojuje nakupování s hraním her na Metaverse

United Colors of Benetton debutuje v metaverzu. Prostřednictvím platformy Roblox propojuje módní značka reálný a virtuální svět. Otevírá nový obchod PlayChange, který je přizpůsoben zejména mladým zákazníkům.

United Colors of Benetton spojuje nakupování s hraním her na Metaverse

Název obchodu PlayChange je odvozen od kampaně, která probíhala během milánského týdne módy v únoru 2022. Benetton vsadil u svých obchodů na sofistikovaný a minimalistický vzhled. Ten virtuální je v podobném stylu a připomíná vlajkovou prodejnu na Corso Vittorio Emanuele v Miláně.  Je vyladěn do růžových barev a vše od výloh až po interiér zdůrazňuje barevné odstíny oblečení Benetton.

Zdroj: Youtube.com

Po vstupu do PlayChange mohou návštěvníci prozkoumat celý areál a objevit ikonické oblečení z kolekce SS22. Přes tři speciální portály se dostanou do tří různých herních světů:

Pink it!, ve které se hráč musí dotknout co nejvíce siluet oveček mezi mraky, balónky a duhami a obarvit je na růžovo.

Green Adventure, lesní svět, ve kterém se hráči musí vyhýbat včelám padajícím shora, aby přežili.

The Color Race v poušti, ve kterém hráči absolvují trať označenou barevnými logy.

Na konci každé vítězné minihry se objeví virtuální karta, která hráči umožní navštívit fyzický obchod United Colors of Benetton a využít slevu získanou ve virtuálním obchodě v metaverzu.

“Jsme jednou z prvních značek, které experimentují s propojením fyzického světa a metaversa. Naším cílem je nabídnout obousměrnou cestu mezi současností a budoucností prostřednictvím zážitku ze značky, který je stále více pohlcující a především bližší jazyku, kterým mluví mladá generace,” vysvětluje Antonio Patrissi, ředitel digitálního oddělení skupiny Benetton.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?
5 min. doba čtení

Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?

Zákazníci jsou náročnější než kdykoli předtím. Očekávají rychlost, pohodlí a zároveň osobní přístup. Pokud chcete oslovit zákazníky, nestačí jen prodávat – vyplatí se budovat vztahy a přinášet hodnotu, jinak riskujete ztrátu loajality. Průzkum zákaznické zkušenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaluje, které faktory dnes rozhodují o úspěchu značek a jak se jim přizpůsobit. Jaké poučení […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?
3 min. doba čtení

Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?

Mall.sk prochází zásadní změnou. 31. března 2025 přestane fungovat jako samostatná platforma a jeho nabídka se přesune na Allegro. Tento krok je součástí širší strategie konsolidace technologických platforem v rámci skupiny Allegro. Pro obchodníky a zákazníky to přináší několik změn, které mohou ovlivnit konkurenci na slovenském e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+