
Název obchodu PlayChange je odvozen od kampaně, která probíhala během milánského týdne módy v únoru 2022. Benetton vsadil u svých obchodů na sofistikovaný a minimalistický vzhled. Ten virtuální je v podobném stylu a připomíná vlajkovou prodejnu na Corso Vittorio Emanuele v Miláně. Je vyladěn do růžových barev a vše od výloh až po interiér zdůrazňuje barevné odstíny oblečení Benetton.
Po vstupu do PlayChange mohou návštěvníci prozkoumat celý areál a objevit ikonické oblečení z kolekce SS22. Přes tři speciální portály se dostanou do tří různých herních světů:
Pink it!, ve které se hráč musí dotknout co nejvíce siluet oveček mezi mraky, balónky a duhami a obarvit je na růžovo.
Green Adventure, lesní svět, ve kterém se hráči musí vyhýbat včelám padajícím shora, aby přežili.
The Color Race v poušti, ve kterém hráči absolvují trať označenou barevnými logy.
Na konci každé vítězné minihry se objeví virtuální karta, která hráči umožní navštívit fyzický obchod United Colors of Benetton a využít slevu získanou ve virtuálním obchodě v metaverzu.
“Jsme jednou z prvních značek, které experimentují s propojením fyzického světa a metaversa. Naším cílem je nabídnout obousměrnou cestu mezi současností a budoucností prostřednictvím zážitku ze značky, který je stále více pohlcující a především bližší jazyku, kterým mluví mladá generace,” vysvětluje Antonio Patrissi, ředitel digitálního oddělení skupiny Benetton.