2 min. doba čtení

Týdenní sumář 52: YouTube přináší tipy na úspěch v novém roce, LinkedIn přidává nové moduly do LinkedIn Learning, na co myslet při založení vlastního e-shopu?

LinkedIn plánuje přidat nové moduly do služby LinkedIn Learning. Kampaně na YouTube ve formátu Shorts dosahují skvělých konverzí. Jak dosáhnout každoročního růstu e-commerce?

Týdenní sumář 52: YouTube přináší tipy na úspěch v novém roce, LinkedIn přidává nové moduly do LinkedIn Learning, na co myslet při založení vlastního e-shopu?

Pokud jste si předsevzali, že se v novém roce naučíte něco nového, možná oceníte novou funkci koučování na LinkedIn. Platforma plánuje přidat do služby LinkedIn Learning nové moduly, které vám umožní absolvovat kurzy vlastním tempem. Tyto moduly obsahují krátká a poutavá videa v personalizovaném kanálu, který nabízí možnost učit se od důvěryhodných instruktorů. Novinkou je také osobní kouč, který využívá generativní umělou inteligenci. Pokud se tedy chcete zlepšit v určité oblasti, systém vám nabídne tipy a doporučí příslušné kurzy.

Inovace v oblasti umělé inteligence, rozvoj propojených chytrých televizorů a krátkých filmů YouTube otevřely nekonečné možnosti interakce s publikem. YouTube má za sebou úspěšný rok a na svém blogu poskytl tipy, jak prorazit. Tvůrci YouTube se ukazují jako stále silnější tahák a kampaně Shorts dosahují výrazně vyšších konverzí. Dalším doporučením je vyprávět hluboké příběhy a nebát se hledat inspiraci u umělé inteligence.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Ivan Cingel z agentury Creative sites připravil článek, který ocení každý, kdo uvažuje o založení vlastního e-shopu. Které konkrétní věci byste měli zvážit, aby projekt splnil všechna očekávání? V článku najdete několik praktických rad.

Jak dosáhnout každoročního růstu e-commerce? Agentura 6clickz přinesla případovou studii svých devíti nejlepších klientů, se kterými dlouhodobě spolupracuje. Dozvíte se v nich například, jak maximálně škálovat kampaně Google Ads, a také odhalíte postupy a užitečné nástroje.

Každý den vám v Bridge NOW přinášíme odkazy na zajímavé články z oblasti obchodu, reklamy a e-commerce. Minulý týden jste si mohli přečíst o tom, že výrobci značek vyhlížejí nový rok optimisticky, ale obávají se nepředvídatelné legislativy a hrozby cenové války. Dále jsme informovali o tom, že české e-shopy i přes dvouletý propad tržeb prokázaly odolnost a že se zákazníci možná dočkají slev, nebo že ačkoli ceny dárků vzrostly, můžeme si dlouhodobě dovolit více.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?
5 min. doba čtení

Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?

Zákazníci jsou náročnější než kdykoli předtím. Očekávají rychlost, pohodlí a zároveň osobní přístup. Pokud chcete oslovit zákazníky, nestačí jen prodávat – vyplatí se budovat vztahy a přinášet hodnotu, jinak riskujete ztrátu loajality. Průzkum zákaznické zkušenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaluje, které faktory dnes rozhodují o úspěchu značek a jak se jim přizpůsobit. Jaké poučení […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?
3 min. doba čtení

Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?

Mall.sk prochází zásadní změnou. 31. března 2025 přestane fungovat jako samostatná platforma a jeho nabídka se přesune na Allegro. Tento krok je součástí širší strategie konsolidace technologických platforem v rámci skupiny Allegro. Pro obchodníky a zákazníky to přináší několik změn, které mohou ovlivnit konkurenci na slovenském e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+