2 min. doba čtení

Týdenní sumář 52: YouTube přináší tipy na úspěch v novém roce, LinkedIn přidává nové moduly do LinkedIn Learning, na co myslet při založení vlastního e-shopu?

LinkedIn plánuje přidat nové moduly do služby LinkedIn Learning. Kampaně na YouTube ve formátu Shorts dosahují skvělých konverzí. Jak dosáhnout každoročního růstu e-commerce?

Týdenní sumář 52: YouTube přináší tipy na úspěch v novém roce, LinkedIn přidává nové moduly do LinkedIn Learning, na co myslet při založení vlastního e-shopu?

Pokud jste si předsevzali, že se v novém roce naučíte něco nového, možná oceníte novou funkci koučování na LinkedIn. Platforma plánuje přidat do služby LinkedIn Learning nové moduly, které vám umožní absolvovat kurzy vlastním tempem. Tyto moduly obsahují krátká a poutavá videa v personalizovaném kanálu, který nabízí možnost učit se od důvěryhodných instruktorů. Novinkou je také osobní kouč, který využívá generativní umělou inteligenci. Pokud se tedy chcete zlepšit v určité oblasti, systém vám nabídne tipy a doporučí příslušné kurzy.

Inovace v oblasti umělé inteligence, rozvoj propojených chytrých televizorů a krátkých filmů YouTube otevřely nekonečné možnosti interakce s publikem. YouTube má za sebou úspěšný rok a na svém blogu poskytl tipy, jak prorazit. Tvůrci YouTube se ukazují jako stále silnější tahák a kampaně Shorts dosahují výrazně vyšších konverzí. Dalším doporučením je vyprávět hluboké příběhy a nebát se hledat inspiraci u umělé inteligence.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Ivan Cingel z agentury Creative sites připravil článek, který ocení každý, kdo uvažuje o založení vlastního e-shopu. Které konkrétní věci byste měli zvážit, aby projekt splnil všechna očekávání? V článku najdete několik praktických rad.

Jak dosáhnout každoročního růstu e-commerce? Agentura 6clickz přinesla případovou studii svých devíti nejlepších klientů, se kterými dlouhodobě spolupracuje. Dozvíte se v nich například, jak maximálně škálovat kampaně Google Ads, a také odhalíte postupy a užitečné nástroje.

Každý den vám v Bridge NOW přinášíme odkazy na zajímavé články z oblasti obchodu, reklamy a e-commerce. Minulý týden jste si mohli přečíst o tom, že výrobci značek vyhlížejí nový rok optimisticky, ale obávají se nepředvídatelné legislativy a hrozby cenové války. Dále jsme informovali o tom, že české e-shopy i přes dvouletý propad tržeb prokázaly odolnost a že se zákazníci možná dočkají slev, nebo že ačkoli ceny dárků vzrostly, můžeme si dlouhodobě dovolit více.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Rychlost webu je zásadní. Přihlaste se PageSpeed.ONE Awards a zjistěte, jak na tom jste
4 min. doba čtení

Rychlost webu je zásadní. Přihlaste se PageSpeed.ONE Awards a zjistěte, jak na tom jste

Rychlost webu je stále důležitější téma. Uživatelé jsou netrpělivější, vývojářské trendy komplikují rychlost u uživatelů, zařízení stále různorodější. A do toho přichází Black Friday a nová hrozba v podobě AI botů, které dokážou vyčerpat server stejně rychle jako reální zákazníci. Rychlost přestala být technickým detailem. Je to otázka byznysu. Právě proto jsme letos otevřeli PageSpeed.ONE Awards […]

Redakce Redakce
TikTok Shop za šest měsíců zablokoval 70 milionů produktů
2 min. doba čtení

TikTok Shop za šest měsíců zablokoval 70 milionů produktů

TikTok Shop zveřejnil čísla, která ukazují rozsah boje proti podvodům v online prodeji. Platforma v prvních šesti měsících roku 2025 odmítla více než 70 milionů produktů ještě před jejich zalistováním – je to o 40 % více než v předchozím pololetí. Kromě toho zamítli také 1,4 milionu žádostí o registraci prodejce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
334 nových objednávek za 3 měsíce = růst 43 % díky Děkovačce
4 min. doba čtení

334 nových objednávek za 3 měsíce = růst 43 % díky Děkovačce

Za vůní kávy stojí moravská pražírna Johnny Coffee, kde se vše dělá s láskou, precizností a respektem k řemeslu. Každé zrnko prochází rukama zkušených pražičů, kteří pečlivě hlídají každý detail, od výběru plantáže až po finální pražení. Díky tomu vzniká káva, která má vyváženou chuť, plné aroma a jistotu čerstvosti v každém šálku. Johnny Coffee […]

Jaroslav Janíček Jaroslav Janíček
Online podnikatel