4min. doba čtení

Týdenní přehled: Zalando odstranilo recenze produktů, YouTube testuje nový formát televizní reklamy a prodej Packeta jde do finále.

Přinášíme vám další souhrn novinek ze světa ecommerce a retailu. Prodej společnosti Packeta míří do finále. Společnost Zalando odstranila ze své platformy recenze produktů. GymBeam plánuje investovat 5 milionů eur do automatizace.

Týdenní přehled: Zalando odstranilo recenze produktů, YouTube testuje nový formát televizní reklamy a prodej Packeta jde do finále.

Přehled novinek

Internetové tržiště Zalando odstranilo ze své platformy recenze produktů. Namísto recenze mohou nyní zákazníci odpovědět na dotazník týkající se výrobku, který je na stránkách uveden. Společnost Zalando zatím nevydala žádné prohlášení, takže není jasné, zda se jedná o dočasné nebo trvalé rozhodnutí. Může se však jednat o opatření proti falešným recenzím, které jsou častým problémem. Evropská komise již dříve vyzvala online platformy, aby přijaly opatření proti falešným recenzím.

zdroj: Depositphotos

YouTube testuje nový formát televizní reklamy. Bude jich méně, ale budou delší. Společnost uvedla, že jen na televizních obrazovkách lidé denně sledují více než 700 milionů hodin obsahu YouTube. Jinými slovy, pro společnost je to důležitý reklamní prostor. Očekává se, že nový formát reklamy se bude více podobat televizní reklamě a bude se vysílat v několikaminutových blocích.

Minulý týden jsme ve studiu přivítali Braňa Macka ze společnosti Ponyhouse. Povídali jsme si o tom, jak prodloužit životnost online obsahu a vytěžit z něj maximum? Vysvětlil nám koncept Content Sausage a to, který obsah je vhodný k další recyklaci. Jak se z jednoho článku na blogu může stát ebook, příspěvek na sociální sítě a další zajímavý obsah, se dozvíte v našem rozhovoru.

Brano Macko, Ponyhouse

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Společnost Zara bere prodej z druhé ruky vážně. Společnost Inditex oznámila, že od čtvrtka 7. září budou moci Francouzi využívat službu Pre-Owned k nákupu použitého oblečení této značky. Francie bude druhým trhem, na kterém španělský módní řetězec svůj nový obchodní model spustí, neboť již působí ve Velké Británii. Výkonná ředitelka prosazuje, aby byl koncept do roku 2025 zaveden na všech klíčových trzích společnosti.

Packeta zvyšuje hmotnostní limit pro zásilky doručované do Z-Boxů a výdejních míst až na 15 kg. Všechny typy zásilek, včetně zásilek do 5 a 10 kg, lze prostřednictvím společnosti Packeta zasílat kromě Slovenska také do České republiky, Maďarska a Rumunska, což dává prodejcům možnost růstu a oslovení nových zákazníků ze zahraničí. Pro zásilky do 15 kg platí rozměrový limit 60 x 50 x 40 cm a v rámci zaváděcí akce budou až do 31. prosince 2023 doručovány za stejnou částku jako předchozí limit do 10 kg, tedy od 5,40 EUR.

zdroj: Packeta

Alza přeřadila na vyšší rychlostní stupeň a do nového školního roku vstupuje s několika novými obchody. Během letních prázdnin otevřela čtyři kamenné prodejny, dvě na Slovensku, jednu v České republice a jednu v Maďarsku. Prodejny jsou otevřeny 7 dní v týdnu. Rozšiřování sítě pro letošní rok zdaleka nekončí, zákazníci se mohou do konce roku těšit na několik dalších prodejen.

Společnost GymBeam minulý týden oznámila důležitý milník. V příštích třech letech plánuje rozšířit svou výrobní kapacitu z 1 500 m2 na 7 000 m2. Tento krok vytvoří dalších 100 pracovních míst a umožní společnosti investovat 5 milionů eur do automatizace. Jedná se o strategické rozhodnutí, které je výsledkem neustálého růstu společnosti a jejího úspěšného působení na patnácti trzích.

Týdenní podcast UPdate

Rýchlovky:

Řetězec Macy’s nakupuje zboží navržené společností Gap a prodává je výhradně ve svých prodejnách. Zboží navržené pro Macy’s nebude jinde k dostání. Jedná se o první partnerství mezi oběma společnostmi.

Norský soud zamítl žádost společnosti Meta Platforms o pozastavení pokuty uložené norským regulačním orgánem za porušení pravidel ochrany údajů. Společnost Meta musí od 14. srpna platit pokutu ve výši 1 milion norských korun denně.

Společnost Packeta zúžila skupinu uchazečů, kteří postoupí do druhého kola. Na seznam uchazečů se dostaly pouze subjekty, které nabídly alespoň 300 milionů EUR. Očekává se, že mezi hlavními uchazeči budou společnosti Kretinsky, PPF, Advent International nebo investiční skupina Cinven.

Platforma Allegro pozvala české zákazníky na svou první slevovou akci Allegro Days a přinesla slevy až 40 %. Tržiště deklarovalo, že všechny ceny jsou v souladu s evropskou směrnicí “Omnibus”, která zaručuje férové slevy.

Rohlik.cz buduje strategické distribuční centrum v Ostravě. Páté distribuční centrum bude otevřeno na konci října letošního roku.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK
3min. doba čtení

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK

Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+