4 min. doba čtení

Týdenní přehled: Footshop s vlastními ponožkami, Twisto má nové majitele z Turecka a Zalando zjistí vaše míry podle fotek

Přinášíme vám další týdenní přehled novinek z oblasti elektronického obchodování. Značka Botas přichází s novou vizuální identitou. Footshop vyrábí vlastní značku ponožek a zisk e-shopu s erotickými pomůckami Růžovýslon.cz meziročně vzrostl o 100 %.

Týdenní přehled: Footshop s vlastními ponožkami, Twisto má nové majitele z Turecka a Zalando zjistí vaše míry podle fotek

Přehled novinek

Ostravský e-shop s erotickými pomůckami, spodním prádlem a dalším zbožím Růžovýslon.cz, zaznamenal nebývalý obchodní rozmach. V loňském roce jeho tržby poprvé přesáhly 200 milionů korun (8,3 milionu eur). Čistý zisk společnosti vzrostl o více než 100 %. Společnost patří k největším inzerentům mezi všemi hráči na erotickém trhu, objemy inzerce se pohybují v desítkách milionů korun.

Dalším hostem v našem studiu byl Miki Plichta. Tento kouzelník Linkedinu nám prozradil, proč sociální síť už dávno není jen náborovým webem. Jak mít správný profil? Co a kdy zveřejňovat? A co je to marketingový pragmatismus? Nenechte si ujít tento zajímavý rozhovor.

Miki Plichta

Týdenní podcast UPdate

Twitter začal tvůrcům vyplácet podíl z příjmů z reklamy, ale zdá se, že peníze od Elona Muska mohou dostat jen celebrity – CPM je nastaveno příliš přísně. Uživatelé Twitteru, kteří si předplatili službu Twitter Blue a za poslední tři měsíce získali více než pět milionů zobrazení tweetů měsíčně, se mohou radovat. V prvním kole se rozdá více než pět milionů dolarů, které Twitter vyplatí prostřednictvím své platformy Stripe.

Čínská tržiště Shein a Temu jsou v Británii stále populárnější. Amazon a eBay na to doplácejí. Podle agentury pro průzkum trhu GWS ztratil Amazon od začátku letošního roku milion mobilních zákazníků denně a eBay téměř dva miliony. Mezitím Shein a Temu útočí na příčky nejstahovanějších aplikací v zemi.

Český startup Twisto má nové majitele. Australská společnost Zip, která Twisto před dvěma lety koupila za 2 miliardy a měla s ním velké plány, jej nyní prodala turecké společnosti Param s velkou ztrátou. V květnu 2021, kdy Twisto Zip kupovalo, stála jedna akcie zhruba sedm australských dolarů a postupně klesla pod půl dolaru, kde je nyní. Společnost Twisto ani Param se k fúzi v tuto chvíli nechtěly vyjádřit.

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže uložil společnosti Tescoma pokutu 63 milionů korun za dlouhodobé porušování českých a evropských pravidel hospodářské soutěže. Podle zjištění ÚOHS Tescoma v období od 3. prosince 2015 do 15. června 2021 stanovovala svým zákazníkům tzv. minimální maloobchodní ceny, za které prodávala své zboží konečným spotřebitelům. Odběratelé proto nemohli prodávat zboží levněji, než za cenu společnosti Tescoma, čímž omezovali hospodářskou soutěž.

Společnost Zalando spustila novou funkci, která zákazníkům umožňuje využívat doporučení velikosti na základě jejich jedinečných rozměrů. Zalando potřebuje pouze dvě fotografie padnoucího oblečení pořízené jejich zařízením a může předpovědět tělesné míry zákazníka a pomoci mu najít správně padnoucí oblečení. Díky této funkci společnost snížila počet vráceného zboží z důvodu nesprávné velikosti o 10 % ve srovnání se zbožím bez doporučení velikosti.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Rýchlovky:

Značka Botas, kterou začátkem letošního roku převzala společnost Vasky, přichází s novou vizuální identitou. Na nový design bot si zákazníci budou muset ještě několik měsíců počkat, ale model Classic je již k dispozici v předprodeji.

Amazon chce v Nizozemsku otevřít distribuční centrum o rozloze 100 000 m2. Doposud se objednávky vyřizovaly z doručovacího centra na letišti Schiphol.

Footshop přichází s dlouhodobým projektem vlastní značky ponožek Footshop Sneaker Socks. Tvářemi nové řady jsou česká tenistka Markéta Vondroušová, která je aktuální wimbledonskou šampionkou, a profesionální skateboardista a youtuber David Luu.

Společnosti Bezvavlasy prudce rostou tržby i zisky. Akcie získaly desítky procent. Celkové tržby společnosti dosáhly v období od začátku ledna do konce června 347,2 milionu korun, což představuje meziroční nárůst o téměř 60 %.

Pražský Bezobalu, síť bezobalových prodejen potravin a drogerie, končí. Podle zástupců stejnojmenné neziskové organizace by ze tří stávajících prodejen mohla zůstat pouze ta v Praze 6. V současné době je v provozu pouze jedna.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+