Zajímá mě
25. dubna 2022
25. dubna 2022

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

3 min čtení

Dnes vám povíme o vyšších poplatcích Amazonu, prozradíme, akcie které společnosti klesly o 70 %, a přineseme vám zajímavý rozhovor s jedním z našich specialistů na SEO. O všem podstatném se jako vždy dočtete v rozsáhlejších článcích na ecommercebridge.cz.

Zprávy z minulého týdne

Přední platforma pro elektronické obchodování Shopify získala společnost Dovetale. Newyorský startup pro influencer marketing. Evropský trh s influencery zažívá boom a nová služba Dovetale pomůže společnosti Shopify propojit e-shopy s influencery a usnadnit jim vzájemnou spolupráci. Podle prohlášení newyorského startupu se uživatelé Dovetale nemusí obávat, změny budou údajně jen minimální.Dobrou zprávou je, že služba bude pro všechny uživatele Spotify k dispozici zdarma.

Amazon si začne účtovat o 5 % vyšší poplatky kvůli rostoucí inflaci a cenám pohonných hmot. To se týká milionů prodejců, kteří využívají její služby plnění. Podle společnosti se nejedná o trvalou změnu, ale o dočasnou situaci, a dodává, že tento poplatek je nižší než palivový příplatek jiných poskytovatelů logistických služeb, jako jsou UPS a FedEx.

zdroj: amazon

Britské online tržiště s outletovou módou Secret Sales přichází do Belgie a Nizozemska. Jedná se o první krok v plánované evropské expanzi. Na nových stránkách, které spravuje místní nizozemský tým, najdou zákazníci 450 mezinárodních a regionálních značek. Mohou nakupovat se slevami až 70 % a na obou stránkách je k dispozici zboží v hodnotě 700 milionů eur. Majitelé očekávají, že se platforma stane předním nástrojem pro prodej zlevněné módy v Evropě.

V našem studiu Ecommerce Bridge jsme přivítali Jana Janušku, SEO specialistu a zakladatele společnosti Spotibo. Janko Januška a Števo Polgári tentokrát hovořili o tom, jak dělat SEO, abyste dosáhli výsledků, a jak si vybrat správné specialisty. Hovořili také o tom, jak delegovat SEO a jak za něj platit. Tento rozhovor naleznete v multimédiích na stránkách ecommercebridge.cz.

Ján Januška, Spotibo

Ján Januška, Spotibo

Francouzský soud udělil pokutu společnosti Deliveroo za zneužívání práv kurýrů. Přestože byli jezdci na volné noze a mohli si vybrat, kdy a kolik budou pracovat, soud konstatoval, že společnost Deliveroo jednostranně změnila podmínky jejich spolupráce. To zahrnovalo kritéria, která například definovala minimální dobu, kterou musí kurýři strávit online, aby mohli být klasifikováni jako kurýři. Akcie společnosti Deliveroo ztratily od svého vstupu na burzu v březnu 2021 více než 70 % své hodnoty.

Známá značka krmiv Brit svěřila správu svých sociálních sítí společnosti Socialsharks. Není žádným tajemstvím, že marketing obsahu na sociálních sítích je dnes jedním z nejvýznamnějších prodejních kanálů, a pokud společnost nemá potřebné zkušenosti, může snadno propásnout vytvořenou příležitost. Hlavním úkolem Socialsharks bude zvyšovat povědomí o značce Brit a produktech jako celku. Cílem je také vytvořit profil s jednotnou digitální identitou, díky které bude Brit rozpoznatelný na sociálních sítích.

Nenechte si ujít článek Dušana Pauloviče o nejnovější verzi Google Analytics 4. Přečtěte si, jak nástupce nástroje Google Analytics 3 přináší přesnější data, která vám pomohou přijímat efektivnější marketingová rozhodnutí a stát se moderní firmou založenou na datech. Pomocí nejnovější analytiky Google zjistíte, co lidé na vašem webu kopírují, jaké výrazy vyhledávají a proč vám přijde e-mail, pokud se nějaká aktivita vyhodnotí jako anomálie. V tomto článku se dozvíte 6 výhod používání nástroje Google Analytics 4, který je k dispozici zdarma.

zdroj: pexels

Přední softwarová společnost pro elektronické obchodování BigCommerce spouští novou službu dropshippingu: “Click2Launch”. Internetoví prodejci začlenění do svých e-shopů získají plně automatizovaný produkt, který nabízí zpracování objednávek, synchronizaci zásob, platby a expedici. Služba výrazně zjednodušuje proces zřízení online dropshippingového obchodu pro malé firmy nebo začínající podnikatele. Díky nové integraci dropshippingu, která je navržena tak, aby byla rychlá a snadná, se BigCommerce stává ještě větším konkurentem platformy Shopify.

Polský prodejce sportovní módy 4F přestane dodávat výrobky v plastových obalech. Všechny online objednávky, bez ohledu na formu doručení a cílovou zemi, budou nyní zasílány v ekologických obalech – papírových obálkách a kartonových krabicích. 4F se neustále snaží snižovat množství produkovaného odpadu a zaměřuje se na recyklaci a opětovné využití surovin. V naší zemi známe společnost 4F především jako partnera našeho olympijského výboru a dodavatele sportovního oblečení pro všechny olympijské akce.

Chcete mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne? Přihlaste se k odběru našeho denního nebo týdenního newsletteru nebo nás sledujte na sociálních sítích.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku