
Během globálního summitu Pinterest Present představilo vedení společnosti Pinterest nové funkce, které mají posílit obchodní zážitek uživatelů. Odteď si budete moci inspirativní produkty z fotek pořídit přímo na Pinterestu. Služba Your shop využívá algoritmus, který nabídne každému Pinnerovi webový vizuál podle jeho chuti a preferencí. Pinterest se tímto transformuje na digitální nákupní platformu.
Quick-commerce v Polsku přichází o dalšího hráče. Vedení společnosti JOKR uvedlo, že společnost se rozhodla v Polsku ukončit svou činnost a soustředit se na optimalizaci svých činností v Jižní a Severní Americe. Začátkem března se na sociálních sítích objevily příspěvky, které naznačovaly problémy s dodavateli. Nyní společnost oznámila „velký výprodej“ a vyzývá zákazníky, aby si své objednávky vyzvedli osobně v dark stores – tzv. stínových prodejnách.

zdroj: Jokr.it
Chcete vědět, jaké jsou výhody spolupráce s mikro influencery a proč se ne vždy vyplatí dívat se po největších jménech? Jela Važánová z Hype (Hajpu) popisuje pět výhod spolupráce s influencery, kteří pracují s menším publikem. Pokud chcete efektivním způsobem oslovit své zákazníky, určitě si přečtěte článek Influencer marketing – vyplatí se vždy dívat po největších jménech?
Nizozemští mileniálové určují trendy v m-commerce. Více než třetina nizozemských spotřebitelů upřednostňuje při nakupování mobilní telefon, a to i přímo během nákupů ve fyzickém obchodě. Mohou tak porovnat jednotlivé produkty online a sledovat recenze jednotlivých produktů, o které mají zájem. Tento fenomén se jmenuje Webrooming. Téměř 25 % nizozemských spotřebitelů používá týdně 6 až 10 nákupních aplikací.
I tento týden zakladatel Ecommerce Bridge Štefan Polgári vyzpovídal dalšího hosta. Je jím Milan Markovič, COO agentury Effectix, která obohatí trh analytickým nástrojem SEObot. V multimédiích si můžete rozhovor prohlédnout a dozvědět se, k čemu je tento nástroj dobrý, proč byste jej měli využít a jakou přidanou hodnotu Vám Effectix nabízí.

Milan Markovič (Zdroj: Effectix)
Jak vytvořit úspěšnou reklamní kampaň v roce 2022? Zeptejte se svých fanoušků, co by chtěli v reklamě vidět. Hysterii kolem nové reklamy společnosti Old Navy spustil středoškolák Samuel Beasley se svým příspěvkem na TikToku. Tento příspěvek vyvolal obrovské nadšení fanoušků a vygeneroval více než 120 000 lajků a 1 300 komentářů, ve kterých se lidé podělili o nápady, co by chtěli vidět v reklamě Old Navy. Společnost vyslechla své fanoušky a udělala z nich spolutvůrce. Vytvořili tak reklamu, jejíž scénář byl založen výlučně na jejich komentářích.
Britští spotřebitelé budou nyní při online nakupování procházet ověřováním své totožnosti. Vláda chce omezit množící se podvody a tak spotřebitele podrobí dvojí autorizaci. V rámci elektronických plateb kartou jde o největší změnu za posledních 16 let. Tento krok se setkal s vlnou nevole spotřebitelů, protože přibližně 25 % nákupů bude vyžadovat dodatečné ověření. V každém případě tato opatření mají minimalizovat zneužití platebních karet a snížit riziko krádeží ochranných údajů klientů.

zdroj: depositphotos
Věděli jste, že social commerce v Evropě v porovnání s Čínou daleko zaostává? Finská společnost Blidz to chce změnit. Jejím cílem je transformovat západní e-commerce prostřednictvím sociálních a herních mechanismů. Princip je v tom, že inspirujete své přátele k nákupu stejného produktu a získáte tak slevy až do 95 %. Tento motivační model se setkal s pozitivní odezvou a od svého spuštění v roce 2018 zaznamenala společnost každoroční růst uživatelské základny o 1 500 %.
Známý slovenský komentátor a moderátor Števo Eisele nám vyprávěl o tom, jak přistupuje k online komunitě, jak si při práci vybudoval vlastní solidní značku, proč tvoří podcasty a jak odstartoval dráhu influencera sportovní F1. V rozhovoru se také dozvíte, proč na svých profilech blokuje hatery a jak se daří jeho merchandisingu.
Dnešní souhrn uzavřeme přípravou na Velikonoce. V článku Pět tipů, jak zvýšit prodeje během svátků se dočtete, jak na svém e-shopu vytvořit tu správnou atmosféru. Například slevové akce ve správný čas či kreativní soutěže vám pomohou zvýšit počet vašich sledovatelů. A protože lidé si život neradi komplikují, zkuste nabídnout komplexní doplňkové služby.
Pro dnešek je to všechno. Pokud se vám novinky z e-commerce líbily, sdílejte je mezi své známé a sledujte i náš magazín na ecommercebridge.sk, kde najdete desítky novinek, článků, a také inspirativních rozhovorů z byznysu. Rovněž nás potěší, když se přihlásíte se k odběru denního newsletteru nebo nás budete sledovat na sociálních sítích.