Přehled novinek
Pokud máte rádi simulační hry, přichází startup Robin Games s designovou novinkou PLAYHOUSE. Ta přilákala investory nejen svou technologií, ale také kombinací her a nakupování. Kromě toho, že si můžete vytvořit vlastní originální návrhy pokojů, můžete si také zakoupit tovar z PLAYHOUSE. Společnost totiž spolupracuje se skutečnými nábytkářskými značkami, takže nabízí také 6 000 kusů nábytku od více než 100 značek. Hráči tak mají na výběr z mnoha možností a jedním kliknutím se dostanou na webové stránky prodejce, kde mohou proměnit své představy ve skutečnost.
Hovořili jsme s Markem Valašíkem, marketingovým ředitelem společnosti Kontentino. Tato společnost se zabývá správou sociálních sítí a nabízí opravdu užitečné služby pro podnikatele všeho druhu, zejména pro e-shopy. V tomto rozhovoru nám Marek řekl, jak vidí současnost nebo budoucnost obsahového marketingu, a jednoduše vysvětlil, jak Kontentino funguje. Pokud vás zajímá, proč nepovažuje Facebook za ideální marketingový kanál pro eshopy, přečtěte si rozhovor “Sociální sítě jsou pro eshopy důležité”.
Víte, co se stane s vašimi osobními údaji po odeslání platby? Nadia Csillagová ze společnosti Besteron osvětluje zpracování plateb. V první řadě zdůrazňuje, že je důležité vybrat správné řešení, které vyhovuje nejen potřebám obchodníka, ale také potřebám zákazníka. Jaký význam má vhodná platební brána, co je tokenizace a proč by ji eshopy měly používat. Přečtěte si článek “Postup zpracování platby krok za krokem”.
Slyšeli jste o nizozemské platformě New Returns? Toto tržiště vsadilo na udržitelnost a místo nového zboží prodává pouze zboží vrácené zákazníky. Většina produktů na této platformě byla vrácena z důvodu porušeného obalu nebo poškrábání. Některé výrobky byly jednoduše vráceny, protože neodpovídaly očekávání zákazníka. V Nizozemsku se New Returns těší velké oblibě a letos se dostal i do Německa a Francie.
E-shop INSPIO s originálními bytovými dekoracemi funguje na více než dvaceti trzích v Evropě. Přestože to v tomto segmentu nemají úplně jednoduché, dosahují milionových obratů a neustále rostou. Generální ředitelka společnosti Slávka Kollárová nám prozradila, jaké to je řídit firmu na tolika zahraničních trzích. Štefan Polgári také zjišťoval, jak Slávka sleduje konkurenci, ve které zemi se eshopu daří nejlépe a zda někdy uvažovala o externím investorovi. Nenechte si ujít rozhovor “Prodej dekorací za 2,8 milionu eur ročně”.
Společnost Hermione People and Brands, která provozuje francouzský GAP, se rozhodla vstoupit na trh elektronického obchodu a otevírá e-shop. Společnost Gap se od vypuknutí pandemie potýká s finančními problémy a zaznamenává obrovské ztráty. V loňském roce se společnost rozhodla opustit evropský trh, když již uzavřela více než 200 prodejen a předala kontrolu nad italským a francouzským trhem třetím stranám. Elektronický obchod ve Francii zažívá pozitivní období, a proto je rozhodnutí společnosti Hermione People and Brands prodávat online logickým krokem. Francouzští zákazníci mohou navštívit stránky gap-france.fr, kde mají přístup ke všem kolekcím ikonické značky GAP.
Poslední téma uzavírá Ivana Hornáčková Cibulková ze společnosti Etarget. Tentokrát se věnovala tomu, jak inovativním způsobem zvýšit účinnost povědomí o značce. Pokud chcete vybudovat povědomí o své značce, začněte s dobrým plánem rozvoje. Ivana vysvětlí, co by takový plán měl obsahovat, jak dopadl výzkum Etargetu a Neuromarketingové laboratoře z FMK UCM v Trnavě a dozvíte se, jak lidský mozek reaguje na interaktivní reklamu.
Pokud jsme vás dnes navnadili, nezapomeňte se přihlásit k odběru našeho newsletteru a dozvíte se spoustu zajímavých a užitečných informací. Jsme na konci, pokud se vám tento přehled novinek z oblasti elektronického obchodování líbil, budeme vám vděční, pokud jej budete sdílet se svými přáteli.