4 min. doba čtení

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

V dnešním souhrnu 12. týdne se budeme věnovat nové značce od Amazonu, novému formátu live aukcí od společnosti eBay a zastavíme se také u značky H&M, která bude na svém webu prodávat i jiné značky. Proč to Švédové dělají? Dozvíte se už za chvíli… O všem se dočtete podrobněji i v Ecommerce Bridge magazínu na ecommercebridge.cz.

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

Zprávy za minulý týden

Společnost Royal Canin testuje v Paříži svůj první kamenný pop-up obchod. Cílem provozu je spojit technologie, know-how a najít nejlepší zážitky pro majitele a jejich domácí mazlíčky. Testovací fáze bude probíhat tři měsíce a zákazníkům nabídne kromě přednášek také focení s domácím mazlíčkem či bezplatné vzdělávací procházky za účasti odborných lektorů.  

zdroj: RoyalCanin

Válka na Ukrajině ovlivňuje světové hospodářství a je téměř jisté, že se dotkne i e-commerce. Běžní spotřebitelé se v období krize vyhýbají nákupu nepotřebných položek. Majitelé e-shopů by proto měli v nejbližším období tento fakt zohlednit a přizpůsobit produktové portfolio potřebám zákazníků. Přečtěte si, jak válka na Ukrajině ovlivní elektronický obchod. 

Amazon uvádí na trh novou značku Amazon Aware. Takto označené výrobky jsou vyrobeny z udržitelných materiálů, organických složek nebo jsou uhlíkově neutrální. Jedná se především o kosmetiku, módu a produkty do domácnosti. Služba Amazon Aware bude dostupná pro zákazníky v USA, Kanadě, Německu, Francii, Španělsku a ve Spojeném království. 

Logistická společnost Direct Link oznámila vstup na nizozemský trh. Specialistu na kamionovou a železniční přepravu vlastní švédsko-dánská národní poštovní společnost PostNord. Vstupem na nizozemský trh potvrdil Direct link ambice lídra na trhu s B2C zásilkami, a kromě toho chce posílit doručování zásilek určených do severských zemí.

zdroj: Pexels

Eva Jakešová nám popsala 6 největších výhod používání e-mail marketingu. Jak můžete ušetřit a zároveň efektivně informovat o tom, co vaše zákazníky opravdu zajímá. V článku vysvětluje, jak e-mail marketing pomůže při budování a udržování vztahu pomocí automatizovaných kampaní a přidává i několik užitečných tipů z praxe.

Společnost eBay oznámila nový formát live aukcí pod názvem Live by eBay. Nabídka funguje podle léty ověřeného známého principu, kde je stanovena zaváděcí cena a uchazeči se navzájem předbíhají. Každou položku si před aukcí budete moci prohlédnout a v eventovém kalendáři na webu se dozvíte termín každé aukce. Ta bude trvat 90 vteřin a sestávat ze tří 30sekundových fází. Aukce se může zúčastnit každý, kdo má na eBay vytvořený účet.

Marketingová konzultantka společnosti Row & Slide Jarmila Gaľová Vám poradí, jak si stanovit správné cíle. Jak je určit v souladu s vizí vašeho byznysu a jak používat Smart metodu při jejich dosahování. Článek naleznete v sekci marketingová strategie na našem webu www.ecommmercebridge.sk

Dánská značka šperků Pandora získala 37 franšízových prodejen od konkurenční firmy Ben Bridge Jeweler a posiluje svoji přítomnost na západním pobřeží USA. Spojené státy Americké jsou největším trhem Pandory, kde tato značka zahájila svůj prodej už v roce 2010. A to právě díky franšíze s Ben Bridge.  

zdroj: Pandorafacebook

Společnost H&M začala testovat svůj nový marketplace. Na svém webu umožní prodávat zboží dalším značkám, a to v sekci „H&M with friends“. Na platformě tak budou k dispozici produkty značek Lee, Wrangler, Fila a Crocs. Testovací fáze probíhá v Německu a ve Švédsku, po které plánují v H&M rozšíření na další zahraniční trhy. H&M dosáhlo tržeb 1,4 miliardy eur a 30% meziročního nárůstu v online. 

Audi přináší zábavu virtuální reality do svých aut pod označením Holoride. Cestující si budou moci vyzkoušet brýle pro virtuální realitu a hrát hry, aniž by jim bylo během jízdy autem špatně. Tuto novinku představila společnost Audi na technologickém festivalu South by Southwest v texaském Austinu, kde návštěvníkům také nabídla zkušební jízdy. Služba Holoride bude dostupná zatím v Německu, ve Velké Británii a v USA. 

Pokud se vám novinky z e-commerce líbí, zkuste si poslechnout také podcast Ecommerce Bridge Update. Sledujte náš magazín na Ecommercebridge.cz, kde naleznete desítky novinek, článků a inspirativních rozhovorů ze světa elektronického byznysu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Budoucnost on-line prodeje šperků: Personalizace, technologie a nové trendy
3 min. doba čtení

Budoucnost on-line prodeje šperků: Personalizace, technologie a nové trendy

On-line nakupování šperků se za poslední roky výrazně proměnilo. Zákazníci už nehledají jen krásné doplňky, ale chtějí i pohodlný a intuitivní nákupní zážitek. Očekávají personalizovaná doporučení a možnost si šperk virtuálně prohlédnout ještě předtím, než se ho rozhodnou koupit. E-commerce v oblasti šperků se proto stále více přizpůsobuje moderním technologiím a novým trendům. Jak vypadá […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Nejlepší světoví e-commerce prodejci dosáhnou v roce 2025 obratu 6,56 bilionu dolarů
3 min. doba čtení

Nejlepší světoví e-commerce prodejci dosáhnou v roce 2025 obratu 6,56 bilionu dolarů

Nejnovější zpráva Retail Week přináší nové tržní poznatky o významných e-commerce společnostech. Neustálé hledání nákladově efektivních nákupních možností ze strany spotřebitelů vedlo přední maloobchodníky k vytvoření digitálních strategií, které úspěšně přitahují zákazníky zpět k jejich virtuálním nákupním košíkům. E-commerce sektor se nadále rychle rozšiřuje, přičemž analytici předpovídají, že v roce 2025 dosáhne objemu 6,56 bilionu […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
PR v éře AI: Redakční obsah je stále nejcennější zdroj důvěry
4 min. doba čtení

PR v éře AI: Redakční obsah je stále nejcennější zdroj důvěry

S nástupem umělé inteligence a explozí automaticky generovaného obsahu se zásadně mění i způsob, jakým si značky budují důvěru a viditelnost. Pro e-commerce firmy to není jen otázka trendu – jde o to, jak jejich produkty, hodnoty a reputace budou prezentovány ve vyhledávání, které už dnes často zprostředkovává AI. Nová studie od Hard Numbers však […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+