Zprávy za minulý týden
Společnost Royal Canin testuje v Paříži svůj první kamenný pop-up obchod. Cílem provozu je spojit technologie, know-how a najít nejlepší zážitky pro majitele a jejich domácí mazlíčky. Testovací fáze bude probíhat tři měsíce a zákazníkům nabídne kromě přednášek také focení s domácím mazlíčkem či bezplatné vzdělávací procházky za účasti odborných lektorů.
Válka na Ukrajině ovlivňuje světové hospodářství a je téměř jisté, že se dotkne i e-commerce. Běžní spotřebitelé se v období krize vyhýbají nákupu nepotřebných položek. Majitelé e-shopů by proto měli v nejbližším období tento fakt zohlednit a přizpůsobit produktové portfolio potřebám zákazníků. Přečtěte si, jak válka na Ukrajině ovlivní elektronický obchod.
Amazon uvádí na trh novou značku Amazon Aware. Takto označené výrobky jsou vyrobeny z udržitelných materiálů, organických složek nebo jsou uhlíkově neutrální. Jedná se především o kosmetiku, módu a produkty do domácnosti. Služba Amazon Aware bude dostupná pro zákazníky v USA, Kanadě, Německu, Francii, Španělsku a ve Spojeném království.
Logistická společnost Direct Link oznámila vstup na nizozemský trh. Specialistu na kamionovou a železniční přepravu vlastní švédsko-dánská národní poštovní společnost PostNord. Vstupem na nizozemský trh potvrdil Direct link ambice lídra na trhu s B2C zásilkami, a kromě toho chce posílit doručování zásilek určených do severských zemí.
Eva Jakešová nám popsala 6 největších výhod používání e-mail marketingu. Jak můžete ušetřit a zároveň efektivně informovat o tom, co vaše zákazníky opravdu zajímá. V článku vysvětluje, jak e-mail marketing pomůže při budování a udržování vztahu pomocí automatizovaných kampaní a přidává i několik užitečných tipů z praxe.
Společnost eBay oznámila nový formát live aukcí pod názvem Live by eBay. Nabídka funguje podle léty ověřeného známého principu, kde je stanovena zaváděcí cena a uchazeči se navzájem předbíhají. Každou položku si před aukcí budete moci prohlédnout a v eventovém kalendáři na webu se dozvíte termín každé aukce. Ta bude trvat 90 vteřin a sestávat ze tří 30sekundových fází. Aukce se může zúčastnit každý, kdo má na eBay vytvořený účet.
Marketingová konzultantka společnosti Row & Slide Jarmila Gaľová Vám poradí, jak si stanovit správné cíle. Jak je určit v souladu s vizí vašeho byznysu a jak používat Smart metodu při jejich dosahování. Článek naleznete v sekci marketingová strategie na našem webu www.ecommmercebridge.sk
Dánská značka šperků Pandora získala 37 franšízových prodejen od konkurenční firmy Ben Bridge Jeweler a posiluje svoji přítomnost na západním pobřeží USA. Spojené státy Americké jsou největším trhem Pandory, kde tato značka zahájila svůj prodej už v roce 2010. A to právě díky franšíze s Ben Bridge.
Společnost H&M začala testovat svůj nový marketplace. Na svém webu umožní prodávat zboží dalším značkám, a to v sekci „H&M with friends“. Na platformě tak budou k dispozici produkty značek Lee, Wrangler, Fila a Crocs. Testovací fáze probíhá v Německu a ve Švédsku, po které plánují v H&M rozšíření na další zahraniční trhy. H&M dosáhlo tržeb 1,4 miliardy eur a 30% meziročního nárůstu v online.
Audi přináší zábavu virtuální reality do svých aut pod označením Holoride. Cestující si budou moci vyzkoušet brýle pro virtuální realitu a hrát hry, aniž by jim bylo během jízdy autem špatně. Tuto novinku představila společnost Audi na technologickém festivalu South by Southwest v texaském Austinu, kde návštěvníkům také nabídla zkušební jízdy. Služba Holoride bude dostupná zatím v Německu, ve Velké Británii a v USA.
Pokud se vám novinky z e-commerce líbí, zkuste si poslechnout také podcast Ecommerce Bridge Update. Sledujte náš magazín na Ecommercebridge.cz, kde naleznete desítky novinek, článků a inspirativních rozhovorů ze světa elektronického byznysu.